Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Skype: Löytyy

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Mulle tuli yksi aika hauska kokemus mieleen.

Olin sopinut treffit, tai pikemminkin tyttö oli minua pyytänyt täältä ihan netin kautta treffeille ja ajattelin että mikäpäs siinä, mennään katsomaan. Yhden kuvan olin hänestä ennen live-kohtaamista nähnyt. No saavuin paikalle erään ostoskeskuksen toriaukiolle ja siellä se tyttö ilman meikkiä seisoi aran näköisenä silmät suurina ja tuli sitten minua kohti ja siinä sitten tervehdittiin. Hän nosti toisen kätensä ilmaan suun korkeudelle jossa oli iso kurkku ja puraisi tästä varovasti palan tärisevin käsin ja rouskaisi vielä toisenkin. :D

No kysyin sitten että "miksi sulla on kurkku mukana, tuliko nälkä?" johon tyttö varovasti sanoi "joo". No jatkoimme matkaa kahvilaan jossa tytöllä oli EDELLEEN se kurkku kädessä kun saimme kahvit pöytään. Kehotin häntä laittamaan kurkun pois, koska se oli hieman nolon näköistä. Hän ymmärtäväisesti teki niin ja hörppäsi kaakaotaan tärisevin käsin silmät suurina ja höpötti jotain todella outoa ja taiteellista ja omat silmäni pyörivät vain vaivautuneena ympyrää. :)

No onneksi tyttö siitä sitten hiukan sai pulssiaan tasaiseksi ja sai hieman relattua vaikka alku todellakin oli ennen näkemätöntä! :D En ole ennen noin arkaa ja taiteellisen ujoa tyttöä tavannutkaan. Ei siitä sitten kyllä mitään kehkeytynytkään sen enempää.