mustamaija-63
Ei rakkaus soita viuluaan ei juota lemmenjuomaa ei taivaan kuuta se anna vaan enemmän Eihän rakkaus yöstä voimaa saa ei näytä paljasta pintaa ei pöytään hunajaa kanna vaan parempaa Suosikkibändit/artistit: Jean-Pierre Gusela, Kikka, Konsta Jylhä Suosikkileffat: Mää jaksa mitään kattoo... Lempikirjat: Sitähän ny lukee mitä vaan paitti rakkausromaaneja.Ja kaikki ohjekirjat jää kyllä lukematta. Vapaa-aikanani: Syön pikkupoikia aamupalaks ja muun ajan järjestän niille henkisiä traumoja loppuiäks.Kiva homma :) Katson tv:stä mieluiten: Lottoarvontaa sillon kun tulee OIKEET numerot.Siis ne mitkä on mun kupongissa;) Kotieläimet: Kaks poikaa, yks mies, kissa ja liuta villakoiria.Pihaan vois kyllä yhen lehmän ottaa vielä.. En pidä: Mä en pidä siitä kun mä pidän kaikesta. Ruoka & juoma: Ruokaa ny tarvii aina sillon tällön, että jaksaa juoda.Nestetasapainohan on tärkee asia.Jokaisen itseään kunnioittavan naisen tärkein tehtävä on huolehtia paremman puoliskonsa nesteytyksestä. Kotimaa: Nauru Koulutus: Melkein valmistunut Koulut: Elämänkoulu;pari kertaa jääny luokalle Ammatti: Muu Työskentelen: Siis ammati on MUUmuumuu eli lepposasti kun lämmin lehmänhönkäys viihdyttää pitkän matkan kulkeneita,ihania ihmisiä:D Ase tai siviilipalvelus: Kotona joutuu väliin käyttään isompaa ääntä ja huitaseen tiskirätillä.Ja yleensä karjasu kuuluu :*Kenen nimi lukee ekana ovessa? Yhdistykset/kerhot: Äiti on pikkasen väsynyt-ry,Marttakerhon patalappukerho(valmistuu myös kalupussit ja tiukkapipoille löysempi pipo),Raittiit ja s Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: out of order Messenger: on IRC: never used
Aloituksia
0
Kommenttia