Vapaa kuvaus

paskaa tippuu niskaa, ja mul on huppari, mikä säkä, huppu täys paskaa :( *juju-hurrikaani* "-katse eteen, leuka pystyyn, kapuloita rattaisiin et tuntuu rystyy. täs hurrikaanimeres, ei tunnu missään tuo hurrikaani edes." -kuinka syvä on paskan syvyys, mä kysyn nyt mis on hyvyys? mukana järki, rikostoverina silmät ku särki, vaik meitä johtaa teräviin kärki, mä kysyn nyt mis on järki? systeemist pahast homeist on osa, susta tulee kone ja koneiston osa. kohta varmaan ne koneetkin tuntee, mä kysyn nyt mis on tunteet? Suosikkibändit/artistit: Mikä milloinkin, fiiliksen mukaa :D tähän välii vois vaikka heittää apulantaa Suosikkileffat: kummi-setä Lempikirjat: en ole vielä löytäny Vapaa-aikanani: chillaan, joskus ystävien seurassa, yleensä yksin, joskus jopa pihalla... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: taitaa olla viel hakuses ehkä 30 Katson tv:stä mieluiten: en oikee mitää, joskus jotain jos sattuu ettei ole uusinta Kotieläimet: ei ole En pidä: tyhmistä ihmisistä ja inhoan pettureita Parhaat matkakohteet: vielä näkemättä, joten pitää etsiä Ruoka & juoma: kaikkee täs kyselläänkin, suht normaalit tavat Koulutus: --- Koulut: perus... Ammatti: Muu Työskentelen: lomautettu,luulisin uudet kujeet... Ase tai siviilipalvelus: vapautettu rauhan ajaksi, tarvittaessa aina mukana Yhdistykset/kerhot: nuorempana jotain, eipä o enää ollu aikaa Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: janne.joopa Messenger: [email protected] Email: [email protected] IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

0

Kommenttia

1