Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23377
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käynpä sen sivulla juuri kohta, niin näkee itse että tiedän. Kyllä kai te muutkin arvaatte, sillä minusta kaikilla on aika oman tyyppisensä tyylit.
25.07.2008 23:08
Silti ajoittain aiemmin puskissa, mutta harvemmin täällä.
Saatan fanittaa sinuakin jossain vaiheessa, mutta sinusta on vaikea saada selkoa kun sinulla on noita kopioijia. Joku muuten väitti minua saman tyyppiseksi kuin sinä.
Minähän keskustelen mistä tahansa aiheesta: mikä on itseäsi lähellä?
25.07.2008 23:06
Mutta arvailla voi aina. Muutkin arvaukset ovat hyviä.
Samoinhan se toimii suhteessa molemmin päin, eikä sitä yleensä edes tajuta (ne ovat aina alitajuisia juttuja). Suhteessa on valtatasapaino ja se on oikeasti paras pitää vakaana (siis jos järjestely yleisesti ottaen toimii).
Mutta kokeile sitä asteittaista viiveen vähentämistä, niin asioiden laita selviää sillä (ja sillä pidetään valtatasapaino vakaana).
25.07.2008 22:59
Taasko täällä tyttöjä kiusataan. Lisäksi tiedän kuka olet.
25.07.2008 22:50
Pariskunnassa (tai sen rajamailla olevilla) on aina voimatasapaino, vaikka useat eivät sitä edes itse huomaa.
Tuossa ei ole kyse aloitteista, vaan nykytilanteen ja siihen johtaneen tilanteen suhteesta. Jos siis eroaloitteen tehnyt liian innokkaasti myöntää tehneensä virheen, on se toinen moraalisesti vahvemmassa asemassa. Ongelma on erityisen suuri silloin jos se, joka on mielestään joutumassa heikommalle sijalle, on itse esikoinen (esikoiset joutuvat toimimaan oman ryhmänsä johtajina). Sisarussarjan nuoremmilla ei yleensä ole yhtä suuria ongelmia tasapainon muutoksissa.
(Useissa parisuhteissa on perimmäisenä ongelmana se, että molemmat ovat esikoisia ja valtatasapaino on jatkuvassa muutoksessa.)
Monimutkaisemmaksi vain menee, eli ei kannata pohtia liikaa, sillä jos miettii liikaa, niin silloin on vaikeampi päättää miten toimii (yleensä on vain paras toimia miettimättä ja korjata virheet jos menee vikaan).
25.07.2008 22:48
Ja päätökset on pakko muka pitää, eikä ainakaan voi myöntää harkitsevansa asiaa uudelleen. Lisäksi jos hän mielestään myöntää olleensa väärässä, niin voimatasapaino kääntyy sinun eduksesi ja hän tuntee olevansa alakynnessä (näissä on aina isompi kuvio mukana).
25.07.2008 22:32
Mut voi se olla niinkin, että ei voi kysyä kun on sitä mieltä että heti ei voi.
Ei niistä toisen ajatuksista oikeasti voi tietää. Ajan kanssa selviävät osittain.
25.07.2008 22:23
Mut silti vaan muutama ketju oli oikeesti hyviä.
On ne niin tosikkoja ja sitten ne vielä kuvittelivat että oon Gek-ko ja vieläkin osa niistä on sitä mieltä että oon tyttö (oon vaan niin hyvä hämäämään). Muutama luuli relaxed eyesiksikin. Ja mitä niitä vielä oli.
Vieläkin hymyilyttää.
25.07.2008 22:20
Kyse voi tosiaan olla siitä, että hän ei voi heti myöntää haluavansa vastata.
Mitenkäs tämä systeemi: eli vastaat itse tuohon kolmen päivän päästä ja katsot lyheneekö viive hänellä. Siitä voi sitten parissa viikossa päästä nopeaankin yhteydenpitoon. Ei kai teillä nyt hirmuinen kiire ole.
25.07.2008 22:11
AITR
25.07.2008 22:08
Nuo jutut eivät ole yhteisiä vaikka voisi kuvitella. Toinen tekee aina aloitteen tauosta.
25.07.2008 22:05
Sä et varmaan ole huomannut tätäkään:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036762132
Meillä oli tosi hauskaa.
25.07.2008 22:02
Pitää selvittää se mistä tauko alunperin johtuu. Jos tauko oli sinun toiminnastasi johtuvaa, niin ehkä hän ei silloin voi vastata heti. Jos hänen syytään, niin ei ainakaan voi myöntää että haluaa kuitenkin vastata.
Pohjatietojen perusteella on oikeasti aika hankala päätellä mitään varmaa. Kai sinä voit selvittää asian myös mutkan kautta.
25.07.2008 21:57
Joillakin on vain tapana vastata viiveellä. Lisäksi, onhan sanottu että jos vastaa heti, niin vaikuttaa epätoivoiselta.
Asiasta saa todella monimutkaisen kun sitä pohtii tarpeeksi kauan. Eli sinun on selvitettävä asia suoraan hänen kanssaan.
25.07.2008 21:48
Siinä kävi niin, että Papu avasi minun linkkejäni ja kieltäytyi avaamasta Runontajan linkkejä, jolloin Runontaja väitti ettei Papu voi olla varma etten minä ole hän. Kielsi häntä toimimasta noin ja vastauksena tuli haistattelua. Se on sen jälkeen ollut jostain syystä katkera tänne päin.
25.07.2008 21:43
vastaa heti ja viesti voi olla mitä tahansa. Harkitseva miettii ensin, mitä viesti tarkoittaa ja mitä siihen voi vastata että se tulkitaan oikein.
Useampi päivä viivettä voi viitata muihin kiireisiin ja siihen, että haluaa rauhoittaa hetken vastaamiseen.
25.07.2008 21:41
maailmassa onkin aivan liian vähän viihdettä.
25.07.2008 21:39
Mutta kuitenkin vain sen, että hän kykenee harkitsemaan tekojaan.
25.07.2008 21:37
Mä olen kuulemma nykyää sä. Lisäksi olen Gek-ko ja ties kuka.
25.07.2008 21:32
Runontaja halusi heti saada riitaa aikaan kun kielsin sitä väittämästä Pavulle olevansa minä.
Noo, hauskaahan tämä on.
25.07.2008 21:31
1156 / 1169