Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23375
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei juuri koskaan tarvitse varautua palamiseen. Väriäkin tulee nopeasti.
24.07.2008 21:01
Eipä se serveri tiedä mikä siinä käyttäjän koneessa on päällä. Oikeilla asetuksilla ei pitäisi olla ongelmia, mutta en tosin ole itse tor-virittelijä.
24.07.2008 20:57
Noo, riippuu siitä viitsinkö tehdä listan noista kaipaamistani provojen lähteistä. Systeemin pystyttämisessä on muutaman tunnin työ, sillä ei ole ollut aikoihin tarvetta.
Katsotaan nyt mihin asia kehittyy. Saattaa olla että ihan opetuksen vuoksi kerron jossain vaiheessa miten tuo tehdään, kun kuitenkin ihmisten pitäisi olla selvillä mitä heistä saa aika helposti selville.
Laillistakin se on, eikä mitään säädöksiä rikota missään vaiheessa. Useimmat firmat harrastavat sitä nytkin, mutta siitä ei tiedetä.
24.07.2008 20:55
Täytyykin tässä heti ärsyttää niitä, että minulle suorastaan tyrkytetään mahdollisuuksia. En kuitenkaan lähde noihin juttuihin mukaan, sillä minusta niissä on lopulta enemmän ongelmia kuin iloa.
Totta kuitenkin, että huomattava osa miehistä on ilman omaa tahtoaan suhteitta.
24.07.2008 20:24
Että minusta on mielenkiintoista selvittää mitkä viestit liittyvät yhteen.
24.07.2008 20:16
Koska olen tekemisissä nettiturvallisuuden kanssa, niin voisin helposti selvittää sen ip:n jota käytät (eikä Enirolla tai heidän laitteillaan olisi sen asian kanssa mitään tekemistä). Et kuitenkaan ole mielestäni siihen tarpeeksi mielenkiintoinen, mutta mikäli jatkat, niin ehkä voisit ottaa TOR:in käyttöön tai olet aivan liian helppo tapaus.
Vaihda nyt edes näitä juttujasi, sillä minulla alkaa olla tylsää.
24.07.2008 20:08
Mitäs jos tässä kehittäisi jonkin projektin, jossa viestittelyn perusteella näyttäisi siltä että kovasti vieraillaan joka puolella ja sitten ne joutuisivat arvailemaan että oliko se totta. Superhämäys ja niillä päät täysin sekaisin.
Näköjään tämä lievä flirttikin, jota harrastan ilman suurempia taka-ajatuksia, aiheuttaa eräissä ärtymystä. Pitänee välillä keksiä niille lisää aihetta ärtyä. Provot ovat kiva kohde pistää niille jauhoja suuhun ja kääntää niiden yritys niitä itseään vastaan, mutta en tartu kuin joihinkin hölmöimpiin (täällä toistaiseksi aika harvoin).
Minä pyrin olemaan ympäristöni tilasta selvillä ja sellainen tausta-analysaattori on koko ajan päällä.
24.07.2008 20:02
Muista laittaa suojaa, niin et pala. A-vitamiini nopeuttaa tummumista, mutta mieluummin sisäisesti (olen nähnyt erään, joka laittoi käsiinsä vitamiinisalvaa ja kävi sen jälkeen solariumissa: tuli afrikkalaistyyppiset kädet).
Onneksi ulkona on nyt kuivaa, niin pystyy taas ajamaan nurmikot.
24.07.2008 19:54
Taida olla jo aika ruskea (aurinko paistaa)?
24.07.2008 19:34
Työllistymisen todennäköisyyshän ei ole tuolla juuri muuttunut miksikään, joten turha kai tuonne on ihmisiä yllyttää.
24.07.2008 19:31
Kukolle taisi käydä niin, että kun se kävi Gekolla kylässä, niin se oli eräille liikaa.
Minusta on hauska välillä vähän riidellä, joten pitäisiköhän tässä käydä tasapuolisesti kaikilla neidoilla kyläilemässä, niin niillä tyypeillä olisi sitten hyvä kohde (ja kukko mukaan niin on matkaseuraa).
Minua ei vain kovin helpolla järkytetä ja takaisin tulisi erittäin tehokasta (mutta kohteliasta) tekstiä.
Tekstianalyysin tulos:
Se jota epäilin ei ole pahin provokaattori.Tämä tyyppi ei ilmeisesti käytä nikkiä. On ilkikurinen ja mielestään älykäs (osin onkin) sekä haluaa manipuloida ihmisiä. Ilmeisesti melko korkealle kouluttautunut.
Se jota epäilin häiritsee puskista ajoittain, mutta ei kovin usein. On katkera ja masentunut. Vähemmän älykäs ja johdonmukainen kuin tuo ensimmäinen.
Muutama naispuolinen provokaattori on satunnaisesti ketjuissa. Eivät ole pahantahtoisia. Lähinnä tuovat hiukan kärjistetymmän näkökannan mukaan keskusteluun. Vaatisi pidempää analyysia jotta noista saisi paremman käsityksen.
24.07.2008 19:25
Mutta tuskin vakuuttumiseen menee kovinkaan kauaa.
24.07.2008 18:32
Artikkelin perusteella talous on kasvanut, mutta käytettävissä olevan työvoiman määrä on kasvanut taloutta nopeammin.
24.07.2008 18:31
Olen myös Papufani. Useat muutkin vaikuttavat mielenkiintoisilta neidoilta.
24.07.2008 18:28
Epäilykseni kuitenkin kohdistuvat erääseen henkilöön, joka nikin käyttämättömyydestä huolimatta näyttää olevan paikalla. Hän on mies.
Muutenkin kun täällä seikkailee näitä satunnaisia sekopäitä, niin kyllä niiden useimpien kirjoitustyylistä voi niiden sukupuolen päätellä. Täytyypä tarkistaa nyt hiukan lähemmin nuo tietyt viestit.
24.07.2008 18:26
Hän kyllä tunnistaa meidät eri henkilöiksi.
24.07.2008 18:19
Viiden sekunnin haulla:
http://www.youtube.com/watch?v=HGfaQCY_bo4
24.07.2008 17:55
Sellaiset joiden mielestä järjestelystä on heille itselleen hyötyä ja joilla on hauskaa yhdessä.
Saanko seuraavaksi vaikeampia kysymyksiä.
24.07.2008 17:50
Kovasti on systeemiä yksinkertaistettu kun tutkijan mielipide on tuo. Ei huomioida yhtään sitä miten aiemmin on väitetty naisen kannattavan hankkia omille geeneilleen ominaisuuksia jotka lisäävät niiden leviämistodennäköisyyttä. Eli siis se miksi naiset rakastuvat niihin renttuihin, jotka siirtyvät jatkuvasti naisesta toiseen.
Se murhamiehille kirjoittelukin on tuon systeemin ääri-ilmentymä.
Sitten on vielä se ongelma että hedelmällisimmillään naiset preferoivat kaikkein maskuliinisimpia miestyyppejä, mutta muuten aikaa vietetään keskiverrompien miesten kanssa.
24.07.2008 17:47
Runontaja lopettaa nyt tuon jutun välittömästi.
23.07.2008 18:20
1160 / 1169