Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23433
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä koskevat ja se on suostunut jo kaikkiin muihin sääntöihin.
Eikä se edes pääse niiden kahden tuolin kimppuun kuin harvoin, sillä sen huoneen ovi on yleensä kiinni.
(tavallaan se myös niiden avulla testaa sääntöjen joustavuutta, eli jos annan periksi, niin sitten joustoa pitäisi olla muussakin)
((meillä on tuon otuksen kanssa hiukan muiden systeemistä poikkeava tilanne, sillä se kuuntelee mitä sanon ja minä sitä mitä se sanoo))
24.01.2026 15:03
Vihreää teetä ja kolaa on nyt lääkintänä.
Pienet torkut todennäköisesti poistaisivat ongelman, mutta itten olisi unirytmi taas sekaisin.
Buranaa olisi, mutta tämä taitaa olla häipymässä, sillä kola vaikuttaa tepsivän.
24.01.2026 14:58
Haa, täältähän poistuu nyt helposti muidenkin viestejä.
24.01.2026 14:52
Koirien kynsien lyhentämisessä on se ongelma, että se kynsileikkuri puristaa kynttä ja kun sen kasvupiste on liian lähellä leikkuukohtaa, niin sekin puristuu ja siitä aiheutuu kipua.
Sellainen ihmisten sähköinen kynsiviila voisi olla koiralle mukavampi kokemus, sillä siinähän ei tulisi puristusta.
24.01.2026 14:50
Minä vain testaan sensuurisysteemin toimintaa.
24.01.2026 14:47
Minulla olisi oikeastaan ihan järkevää tekemistä, mutta nyt on lievä migreeni, eikä huvita tehdä niitä.
Siispä tämä on huvittavampaa.
24.01.2026 14:46
Näköjään pitää olla riittävästi muutoksia.
24.01.2026 14:45
126. kerta:
Se on lyhyesti tuossa ylempänä, eli se miten SDP yrittää hoitaa ahdisteluongelman käsittelyllä koko jupakan, jossa alkujaan mainittiin olevan muutakin kuin tuota ahdistelua.
------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
(minua kiinostaisi tavattomasti kuulla mitä puolueen sisällä on tapahtunut esimerkiksi Kiurun tekemänä, sillä hänen johtotavastaan ollut usein lehdissä ja itsekin olen sisäpiirin kautta kuullut eräitä asioita)
((eli onko siellä tarkoituksena uhrata vähäisempiä edustajia ja siten suojata merkittävämpiä poliitikkoja))
----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
24.01.2026 14:44
Laitetaanko mielenosoitus eduskuntatalon rappusille.
"RÖTÖSHERRAT ULOS!"
(tuo huvittaisi minua hyvin paljon, mutta pitäisi olla paikalla naamioituneena, sillä mediahuomio ei ole henkilökohtaisesti toivottavaa)
24.01.2026 14:43
Meillä on tiukat säännöt, eli että vain mattoja saa raapia ja se tietää sen oikein hyvin.
(minäkö muka suostuisin joustamaan siitä mitä on sovittu)
:)
((tuossa se nukkuu sängyllä))
24.01.2026 14:36
113. kerta:
Se on lyhyesti tuossa ylempänä, eli se miten SDP yrittää hoitaa ahdisteluongelman käsittelyllä koko jupakan, jossa alkujaan mainittiin olevan muutakin kuin tuota ahdistelua.
-----------------------------------------------------------------------------------------
(minua kiinostaisi tavattomasti kuulla mitä puolueen sisällä on tapahtunut esimerkiksi Kiurun tekemänä, sillä hänen johtotavastaan ollut usein lehdissä ja itsekin olen sisäpiirin kautta kuullut eräitä asioita)
((eli onko siellä tarkoituksena uhrata vähäisempiä edustajia ja siten suojata merkittävämpiä poliitikkoja))
-----------------------------------------------------------------------------------------------
24.01.2026 14:33
On siinä vaihtuva numero edessä olen pariin lisännyt välilyöntejäkin.
Ei näytä olevan vaikutusta.
24.01.2026 14:29
Hetkinen muuten, mehän voisimme isolla joukolla lähettää tuota samaa tekstiä, niin olisi ilmoittajalla tekemistä.
Ja mahtaakohan olla siten, että jos viesti tulee toiselta nikiltä, niin se ei lähtisi ihan yhtä helposti poistoon.
24.01.2026 14:28
Erästä tunnettua poliitikkoa siteeratakseni "Kyllä kansa tietää", mutta nyt ei käytännssä tiedetä kun kaikki yritetään salata, eli paljon läpinäkyvämpää toimintaa pitäisi olla.
(ja nyt se persuista riehaantuva saa taas jonkin sätkyn kun lukee tuon :)
Minusta on hämmästyttävää varsinkin se, miten niin monella puolueella ei näytä olevan karsintaa ehdokkaissa, ja sitten netissä kaivetaan kaikki vanhat tuomiot esille ja puolue saa siitä kehnoa mainetta. Huolimatonta toimintaa.
Taustojen selvittämisen lisäksi pitäisi olla jonkinlainen kelpoisuustesti, josta äänestäjälle ilmoitettaisiin sen pisteytys ja sen perusteella äänestäjän olisi helpompi valita oikesti hyvä äänestettävä.
Tietenkin jokainen saisi äänestää juuri sitä sometähteä jota haluaa, mutta silloin ainakin olisi selvää, jos tuo henkilö ei ole asioista millään tavalla perillä.
24.01.2026 14:24
Harrastan tässä itsehuvittuneisuutta, eikä kiinnostavuus ole kiinnostavaa.
24.01.2026 14:17
Mutta kokeillaan vielä.
24.01.2026 14:05
Näyttää siltä, ettei mitään rajaa ole olemassa, joten periaatteessa joku voisi tehdä automaatin, joka ilmoittaa ihan jokaisen viestin sensuroitavaksi.
24.01.2026 14:05
Tuppuraisen omakin toiminta olisi mielenkiintoista selvittää, sillä hänestäkin liikkuu huhuja.
Ja tietysti edustajien toiminta kuuluu puolueen johdolle, sillä muidenkin kohdalla on kuulunut.
24.01.2026 14:01
Jee, minulta on nyt poistettu noin 50 viestiä.
Voitaisiin oikeastaan pistää pystyyn kisa, sillä minä olen nyt selvässä johdossa.
24.01.2026 13:59
Teen siis juuri testiä siitä kuinka monta sensurointi-ilmoitusta sensuuriautomaatti huolii samalta ilmoittajalta, sillä siinä täytyy olla jokin asetettu raja, tai muutoin sen väärinkäyttö on aivan liian helppoa.
24.01.2026 13:57
43 / 1172