Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23433
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh...
Miksei nyt poisteta, sillä se olisi oikein piristävää.
24.01.2026 13:48
Minulla on tuokin tallessa:
"Valitettavasti täällä on täysin holtiton moderointi. Poistetaan asiallisia aloituksia/ viestejä, kun samaan aikaan annetaan trollien provosoida ja mellastaa palstalla.
Harmittavaa, että hyviä aloituksia sensuroidaan aivan turhaan. Tämä on selvästi ylläpidon yli-innostunutta moderointia.
Minkälaisesta päivän mediailmiöstä teit aloituksen? (kysyn uteliaisuuttani)"
24.01.2026 13:44
Minusta on oikein mukavaaa, että minua yritetään noin sinnikkäästi sensuroida ja mielelläni tuotan niille lisää poistettavaa.
24.01.2026 13:41
Se on todennäköisesti se persuista kiehtoutunut.
:)
24.01.2026 13:40
Kuusi kertaa jo olen tuon saman laittanut ja aina vain häipyy.
24.01.2026 13:36
Täällä olen kertonut kissalle, ettei noita kahta tuolia saa repiä, mutta ne ovat täysin vastustamattoamia (niissä on sellainen karhea kangas).
Tietää kyllä mitä on määrätty, mutta ei vain malta.
Sääntönä on siis, että kaikkia mattoja saa repiä, mutta huonekalut ovat kiellettyjä.
Muutoin kyllä noudattaa kiltisti, mutta nuo kaksi ovat liian hyviä kynsien venytämiseen.
Se on kummallisen hyvin totteleva kissa ja pelkällä käden viittauksella siirtyy sinne mihin ehdotan sitä menemään
24.01.2026 13:35
No nyt näyttää pysyvän (ehkä).
24.01.2026 13:28
Tuo on mahdollista, sillä olihan siellä monta hengenlähtöä toivottelevaa viestiä.
24.01.2026 13:05
Se on lyhyesti tuossa ylempänä, eli se miten SDP yrittää hoitaa ahdisteluongelman käsittelyllä koko jupakan, jossa alkujaan mainittiin olevan muutakin kuin tuota ahdistelua.
(minua kiinostaisi tavattomasti kuulla mitä puolueen sisällä on tapahtunut esimerkiksi Kiurun tekemänä, sillä hänen johtotavastaan ollut usein lehdissä ja itsekin olen sisäpiirin kautta kuullut eräitä asioita)
((eli onko siellä tarkoituksena uhrata vähäisempiä edustajia ja siten suojata merkittävämpiä poliitikkoja))
24.01.2026 13:04
Tuon kommentointi on minulle mahdotonta, sillä tilanne on itsestäni niin kaukana.
(löytäminen on ollut täällä aina olematonta ja lähinnä minut on erittäin harvinaisesti löydetty)
24.01.2026 12:53
Pöh ja pyh.
Siihen on näköjään tullut 9 vastausta, joissa suurimmassa osassa haukuttiin persuja, joilla ei ollut tuon asian kanssa mitään tekemistä.
(miksi täällä eräällä on jatkuvasti mielessä vain persut)
24.01.2026 12:50
Maksaisin valtionvelan salaa pois.
Sitten piirtäisin karttaan tämän tuolin kohdalle 10 kilometrin halkaisijaisen ympyrän ja ostaisin sen sisälle jäävät maa-alueet valtavalla ylihinnalla.
(erakoitumiseni edistäminen vaatii rankkoja toimia)
24.01.2026 12:39
Juuri noin on ja siksi minäkään en ole hakeutunut politiikkaan.
(vaikka syytä olisi, sillä siellä tehdään päätöksiä ilman että harkitaan kunnolla seurauksia)
((oikeustoimikin on moittinut, että lainsäädäntö on muuttunut huolimattomammaksi))
24.01.2026 12:20
(toisaalta kuka tahansa voi kuvitella omanikäisensä kumppaninsa sellaiseksi kuin hän oli alaikäisenä)
((eli onko sekin silloin latenttia?))
(((asioiden monimutkaistaminen on mielenkiintoista)))
24.01.2026 12:16
No se, että SDP pisti kolme julkisuuden tuomiolle seksuaalisen ahdistelun takia ja sillä selvästi yrittävät saada unohtumaan kaiken sen muun huonon käytöksen ja työpaikkakiusaamisen (josta oli jo alussa uutisointi).
(minulla on hiukan sisäpiirin tietoa virkahenkilökunnan suunnasta ja eräät SDP:n edustajat ovat heidän mukaansa kovin ikäviä johtajia ja se on tiedossa jo muutamien vuosien uutistenkin perusteella)
((ja tietysti kaikilla puolueilla on omat ongelmansa, mutta nyt on käsillä juuri tämä päivän ilmiö, joten on turha tunkea sekaan "en se minä ollut ja oli siellä muitakin"-selityksiä))
24.01.2026 12:13
Oikeasti hyvä yhteensopivuus on niin harvinaista, että ikäero sellaisessa tilanteessa voi olla sivuseikka.
24.01.2026 11:22
https://www.youtube.com/watch?v=BYNWo93fPG8
Girlschool - C'mon Lets Go
22.01.2026 19:52
Noh, itse kirjoitan jatkuvasti miten sattuu, enkä oikolue läheskään riittävällä tarkkuudella, joten ei missään tapauksessa edes oho, vaan korkeintaan hups.
21.01.2026 11:35
Näitä on kohta kaikkialla.
(ja siinä on ehkä joitain hyviä puolia, mutta huonoja puolia on kuitenkin valtavasti)
https://www.youtube.com/shorts/RnCeSvWGejc
21.01.2026 11:04
Havaitsen, että yllättäen en ole lukenut yhtään Murakamin teosta.
21.01.2026 10:29
44 / 1172