Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Liittynyt 18v sitten
1450
aloitusta ·
23681
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaupasta hankin ja niitä oli alussa useampikin, mutta sitten olin muutaman päivän poissa ja ne muut olivat heti hengiltä.
Se on edelleen hyvin pieni , eikä suostu tekemään uusia lehtiä, joten en ole sen suhteen lainkaan toiveikas.
Aiemmin yritin kasvattaa siemenistä, mutta niiden itäminen osoittautui äärimmäisen epätodennäköiseksi.
31.07.2026 23:12
Minulla on sitruunapuu tuossa parvekkeella.
(viettää siinä kaikki kesät)
31.07.2026 23:05
Minulla on täällä teepensas ja se on ihan yhtä nirso kuin kamelia.
(ei siis viihdy yhtään)
31.07.2026 23:04
Ilmoitan, että värväsin kaverini kastelemaan kukat Helsingin majoitustiloissani, sillä en ole ehtinyt sinne toukokuun jälkeen.
Yksi heikkokuntoinen oli hengiltä (en ole yllättynyt, sillä se oli jo odotettavissa), mutta yllättävää on, että kamelia on edelleen hyvässä kunnossa.
((niillä on kaikilla kestokastelu omalla systeemilläni ja orkideat tulevat sen varassa toimeen puoli vuotta, mutta kamelia käyttää paljon enemmän vettä, joten olin sen suhteen hiukan huolissani))
(((tosin se kamelia on osoittautunut niin nirsoksi, että minulla on vaikeuksia löytää sille sopivia olosuhteita ja saattaa olla ettei se ole ikuisesti kunnossa)))
31.07.2026 23:03
(zu schlafen)
31.07.2026 21:43
Aamut ovat kamalia ja tehottomia.
Iltaa kohti kaikki alkaa toimia paremmin.
(paitsi nyt, kun olen joutunut koko kesän nousemaan luontaista rytmiäni aiemmin ja olen ollut kaikki päivät melko väsynyt)
31.07.2026 21:42
Kai muistat epäillä minua kaikesta tuosta.
31.07.2026 21:40
Tuohon aikaan eräs tyylin ja asenteen täsmällisesti kopioinut tuli Stokkalla vastaan.
Näytti omituiselta.
31.07.2026 18:35
Kokeile vaihtaa dominoivaa silmää, niin samalla se karsastuskin siirtyy toiselle puolelle.
(itse vasensilmäisenä olen jonkin verran vaihdellut oikealle puolelle)
((ei siitä varsinaisesti hyötyä ole, mutta ilmiö on mielenkiintoinen))
30.07.2026 20:00
Sellaisen hankkiminen on melko helppoa, mutta myös alussa työlästä.
Ensin pitää hankkia toimistopäällikkö, eli videohaastatteluiden kautta lajitella tarjokkaista sopivin.
Sitten pitää hankkia toimitilat ja niihin sähköt, puhelimet ja nettiyhteydet, sekä tarvittavat kalusteet ja toimistolaitteet.
Toimistopäällikkö hankkii lopun henkilökunnan ja pyörittää koko systeemiä siellä.
Nykyisin Bangladesh olisi halvempi alue toimistolle, mutta siellä on niitä muslimeita ja niistä saattaa tulla ongelmia, joten ehkä kannattaa kuitenkin pysyä Intiassa.
Aluksi tuo on hiukan kallista, mutta kun toimistopäällikön pistää hankkimaan porukalle hommia, niin se alkaa pyöriä melkein itsekseen.
30.07.2026 18:23
Niin, siis se intialainen asiantuntijaryhmänihän kirjoittaa kaiken minkä voi tulkita fiksuksi ja viisaaksi.
(ja mikä ei sitä ole, on selvästi minun itseni kirjoittamaa)
30.07.2026 18:02
Robotti tuon kuitenkin lopulta tekee, eikä ihmistä tarvita kuin pistämään työ etänä liikkeelle.
30.07.2026 17:59
Entä jos nissä on Hello Kitty?
30.07.2026 17:48
Voisimme kokeilla tuota.
30.07.2026 17:32
Usan omituinen terveydenhuoltosysteemi johtuu muuten lähinnä siitä, ettei ryhmän A jäsen halua, että hänen verovarojaan käytetään ryhmän B hyväksi ja sama toisin päin.
Meillekin tuo tulee jos tuntematon määrä riittävän erilaisia ryhmiä ylittää jonkin kriittisen pääluvun.
(mutta toivottavasti ei, sillä systeemi on kehno ja epäreilu)
30.07.2026 17:31
Kaikki on pelkkää teeskentelyä.
;)
30.07.2026 17:26
Nukuttiin seitsemän tienoille ja unet jäivät taas hiukan vajaiksi (mutta ei suuremmin haitannut päivää).
Kummallista että video on hävinnyt.
Nytkö sensori on alkanut lähetellä valituksia tuubin puolelle, eli siellä taitaa olla elämäntilanne todella huonolla mallilla.
30.07.2026 17:26
Stoalaisuus on aivan kaikille.
30.07.2026 17:23
Minulla on aiemmilta ajoilta jo toista sataa poistoa (en edes muista kuinka monta), sillä testesin lopettaako automaatti jossain vaiheessa poistot.
((palkinnoksi saadaa pysyvää mainetta ja kunniaa))
29.07.2026 22:34
Sensuroijan elämä lienee niin irl niin kurjaa, että pienikin ilon aihe muualla luo liian voimakkaan kontrastin omaan tilanteeseen.
29.07.2026 22:02
6 / 1185