Pastalla aina kuulee ulinaa ja valitusta naisen mahdollisista lapsista ja lemmikeistä, mutta eivät palstaprinssit kestäisi huonekasvejanikaan (eivätkä luultavasti puutarhakasvejanikaan). Nytkin voin kuulla mielessäni miten palstaprinssi valittaisi kuinka lihansyöjäkasvejanikin ruokitaan paremmin kuin häntä. Siirsin nimittäin ruukullisen lihiksiä juuri hedelmäkulhon viereen nauttimaan hieman turha villiintyneestä kärpäspopulaatiosta. 😁
Vastaukset 76
- Anonyymi00001
Miksi pitäisit miestä nälässä?
- Anonyymi00003
En minä pidä miestä tai ketään muutakaan nälässä. En estä ketään syömästä. En estä miestä syömästä edes niitä kärpäsiä, jos hän haluaa niitä syödä. En kuitenkaan ala ruokkimaan miestä, en niillä kärpäsilläkään. Lihiksenikin osaavat itse pyydystää ruokansa, joten oletan ihmismiehrn kykenevän myös hankkimaan itselleen sellaista mitä hän tahtoo syödä. Tokihan mies on hieman taitavampi kuin kasvi?
- Anonyymi00002
Voisin jo tässä vaiheessa ihan suoraan sanoa että olet liian outo, jätän väliin suosiolla.
- Anonyymi00004
Se onkin oikein hyvä, sillä minä olen varattu. 👍
- Anonyymi00005
Anastasrt kastavat.
järkyttävä ukkonen tuli ralliautoille... ... tuli mieleen kun joillain ihmisillä ei ole suojaa jos tulee joku rankka vesisdekin.- Anonyymi00007
Jos tarkoitat ananasta, niin on minulla sellainenkin. Niin pieni vaan vielä, ettei se tee hedelmää. Kahvipensas kuitenkin kukkii. 👍
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos tarkoitat ananasta, niin on minulla sellainenkin. Niin pieni vaan vielä, ettei se tee hedelmää. Kahvipensas kuitenkin kukkii. 👍
Ohhoh ananas. Ja kahvipensas? Nyt en taida uskoa.
- Anonyymi00012
JeroP kirjoitti:
Kahvipensaan saat halutessasi ostettua liki mistä tahansa kukkakaupasta. Ananaksia taas näin viimeksi Ikeassakin. Omani ovat kuitenkin itse kasvatettuja, se kun on vähän niinkuin homman suola minulle. Ananas tosin on vähän huijaten kasvatettu tavallisen kaupasta ostamani ananaksen kannasta.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kahvipensaan saat halutessasi ostettua liki mistä tahansa kukkakaupasta. Ananaksia taas näin viimeksi Ikeassakin. Omani ovat kuitenkin itse kasvatettuja, se kun on vähän niinkuin homman suola minulle. Ananas tosin on vähän huijaten kasvatettu tavallisen kaupasta ostamani ananaksen kannasta.
Kukkakaupasta? Aika hurjaa! Samaten myös toi ikea, siis huonekaluliike. Ois varmaan nää paikalliset huonekaluliikkeet, nuuttilat ja lehmustot pitäny mua ihan pöljänä, jos heiltä oisin ananaskasvia kyselly. Mutta lopettaneethan noi jo vuosikymmeniä sitten.
- Anonyymi00032
JeroP kirjoitti:
Kukkakaupasta? Aika hurjaa! Samaten myös toi ikea, siis huonekaluliike. Ois varmaan nää paikalliset huonekaluliikkeet, nuuttilat ja lehmustot pitäny mua ihan pöljänä, jos heiltä oisin ananaskasvia kyselly. Mutta lopettaneethan noi jo vuosikymmeniä sitten.
Et ole tainnut kauheammin Ikeassa käydä 🙂. Ei sillä, että siinä paljon menettäisi, mutta taitaa olla siellä enemmistössä kaikki muu kuin huonekalut ja mun muistin mukaan on aina ollutkin.
- Anonyymi00033
JeroP kirjoitti:
Ai niinniin ja on mulla banaanikin ja avokado ja parikin erilaista sitrusta 😛
- Anonyymi00056
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nyt taitaa banaanit pyöriä vaan korvien välissä, menee niin hurjaksi nuo jutut jo.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla on täällä teepensas ja se on ihan yhtä nirso kuin kamelia.
(ei siis viihdy yhtään)Anonyymi00033 kirjoitti:
Minulla on sitruunapuu tuossa parvekkeella.
(viettää siinä kaikki kesät)- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt taitaa banaanit pyöriä vaan korvien välissä, menee niin hurjaksi nuo jutut jo.
Banaaninkin löydät melkein mistä tahansa viherkasveihin erikoistuneesta kaupasta. Ei ole harvinainen.
- Anonyymi00059
buddy-love kirjoitti:
(ei siis viihdy yhtään)Teepensasta ei olekaan tullut vastaan. Onko se ihan kaupasta ostettu, vai itse kasvatettu?
Anonyymi00059 kirjoitti:
Teepensasta ei olekaan tullut vastaan. Onko se ihan kaupasta ostettu, vai itse kasvatettu?
Kaupasta hankin ja niitä oli alussa useampikin, mutta sitten olin muutaman päivän poissa ja ne muut olivat heti hengiltä.
Se on edelleen hyvin pieni , eikä suostu tekemään uusia lehtiä, joten en ole sen suhteen lainkaan toiveikas.
Aiemmin yritin kasvattaa siemenistä, mutta niiden itäminen osoittautui äärimmäisen epätodennäköiseksi.- Anonyymi00062
buddy-love kirjoitti:
Kaupasta hankin ja niitä oli alussa useampikin, mutta sitten olin muutaman päivän poissa ja ne muut olivat heti hengiltä.
Se on edelleen hyvin pieni , eikä suostu tekemään uusia lehtiä, joten en ole sen suhteen lainkaan toiveikas.
Aiemmin yritin kasvattaa siemenistä, mutta niiden itäminen osoittautui äärimmäisen epätodennäköiseksi.Tuo teepensas voisi olla ihan mielenkiintoinen tuttavuus. Täytyykin pitää silmät auki. Jännä, että se on noin nirso. Hoito-ohjeet eivät antaneet kovin hankalaa kuvaa. Olisiko diivaileva yksilö?
- Anonyymi00063
buddy-love kirjoitti:
Minulla on sitruunapuu tuossa parvekkeella.
(viettää siinä kaikki kesät)Sitruunaa minulla ei olekaan. Mä en edes tiedä noista jokaisesta mitä ne tarkalleen ottaen ovat appelsiini, mandariini, veriappelsiini. Isälläni oli tapana noita syödessään lykätä löytämänsä siemenet vieressä oleviin kukkaruukkuihin ja niistä sitten aina välillä joku itikin 😁.
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sitruunaa minulla ei olekaan. Mä en edes tiedä noista jokaisesta mitä ne tarkalleen ottaen ovat appelsiini, mandariini, veriappelsiini. Isälläni oli tapana noita syödessään lykätä löytämänsä siemenet vieressä oleviin kukkaruukkuihin ja niistä sitten aina välillä joku itikin 😁.
Ne siemenestä idätetyt ovat hyvin vaihtelevia, eikä niistä yleensä saa sellaista satoa kuin voisi olettaa.
Idätetyt tunnistaa lehdistä, sillä tyypillisesti niissä on kaksiosaiset lehdet, eli ikäänkuin varsinainen lehti kapenee sen tyvellä olemattomiin ja levenee takaisin heti sen jälkeen.
Jalostetuilla yksilöillä on ihan tavallisesti yhtenäiset lehdet.
Sitruuna on helppo ja kukkii viihtyessään jatkuvasti.
Satoakin tulee, mutta sen valmistuminen on todella hidasta.
(olen joskus tehnyt marmeladia noista täällä kypsyneistä, mutta sato on vain muutama kappale kerrallaan ja silloin minulla oli useampi puu (jos nyt alle metrinen on puu))- Anonyymi00064
buddy-love kirjoitti:
Ne siemenestä idätetyt ovat hyvin vaihtelevia, eikä niistä yleensä saa sellaista satoa kuin voisi olettaa.
Idätetyt tunnistaa lehdistä, sillä tyypillisesti niissä on kaksiosaiset lehdet, eli ikäänkuin varsinainen lehti kapenee sen tyvellä olemattomiin ja levenee takaisin heti sen jälkeen.
Jalostetuilla yksilöillä on ihan tavallisesti yhtenäiset lehdet.
Sitruuna on helppo ja kukkii viihtyessään jatkuvasti.
Satoakin tulee, mutta sen valmistuminen on todella hidasta.
(olen joskus tehnyt marmeladia noista täällä kypsyneistä, mutta sato on vain muutama kappale kerrallaan ja silloin minulla oli useampi puu (jos nyt alle metrinen on puu))Eihän noista muutoinkaan meidän oloissa kummoista satoa saisi. Pitäisi muuttaa johonkin etelämpään, että saisi ne pihalle. 😁
buddy-love kirjoitti:
(ei siis viihdy yhtään)Jäävätkö teepussit pieniksi? Naru lyhyeksi? Vai tuleeko niihin reikiä?
- Anonyymi00006
Voi jo tosiaan kuulla kuulla palstaprinssin surkean ulina naisen viherkasveista.
- Anonyymi00029
Ulisevat kovaa mm shakista tuolla toisessa ketjussa, eivät kehdanneet tähän tulla.
- Anonyymi00065
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ulisevat kovaa mm shakista tuolla toisessa ketjussa, eivät kehdanneet tähän tulla.
Onhan shakki kai tärkeää, jos on shakista kiinnostunut.
- Anonyymi00008
yritin löytää jonkin purkinavaajan, niin..joku alumiininen osa paksu kuin joku nyekkieaura.
- Anonyymi00009
puukolla silmään ja munuAIaisiin niin hgwllueqwi...
- Anonyymi00010
Lihansyöjäkasvisi saisi maistaa kikkeliäni. Ei se sitä irtipoikki purisi. Ne kärpäset tosin mietityttää.
- Anonyymi00011
Tai kun luoksesi saapuu mies niin mies heittää naatit menemään että tulee tilaa ja mahtuu kulkemaan ja asumaan ja ukaasi naatteja ei tähän kämppään tuoda nyt loppuu olemattomuus
- Anonyymi00013
Luonani on jo mies, eikä hän ole tuollainen k.pää. Mies joka noin tekisi saisi useamman tonnin vahingonkorvausvaateen peräänsä ja hänestä tietysti tehtäisiin rikosilmoitus.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luonani on jo mies, eikä hän ole tuollainen k.pää. Mies joka noin tekisi saisi useamman tonnin vahingonkorvausvaateen peräänsä ja hänestä tietysti tehtäisiin rikosilmoitus.
Naatit roskiin ja mietitte mitä naattien tilalle ehkä uusi esim lipasto tai vaihdatte huonekalujen paikkoja ja huomaat itsekkin että oho tulikin huoneesta kodikas ja tilava
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Naatit roskiin ja mietitte mitä naattien tilalle ehkä uusi esim lipasto tai vaihdatte huonekalujen paikkoja ja huomaat itsekkin että oho tulikin huoneesta kodikas ja tilava
Yksikään kasvi ei lähde, ennemmin mies. En katselisi k.päistä miestä muutenkaan. Sekin sanoin jo, että iso lasku ja rikosilmoitus odottaa, jos lähtee luvatta hävittämään. En olekaan tullut koskaan laskeneeksi noiden realistista jälleenmyyntiarvoa, mutta melko kallis tikki se miehelle olisim
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kotini muuten on jo tilava. Ei tästä mitään teollisuushallia tarvitse tehdä. Kuka sellaisessa viihtyy? Eikä tänne kyllä enempää lipastojakaan tarvita. Nytkin suurin osa on puolityhjiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yksikään kasvi ei lähde, ennemmin mies. En katselisi k.päistä miestä muutenkaan. Sekin sanoin jo, että iso lasku ja rikosilmoitus odottaa, jos lähtee luvatta hävittämään. En olekaan tullut koskaan laskeneeksi noiden realistista jälleenmyyntiarvoa, mutta melko kallis tikki se miehelle olisim
Naattien arvo 0 ja siemeniä saa rustasta tai tokmannista varmaankin eurolla ja ilmaiseksi kun hakis niityltä tai ojan penkasta vaikkapa sinivuokkoja tai mitä kaikkia onkaan mutta naatit pois ja roskiin ja sinunkin helpompi imuroida kun ei ole naatteja tiellä
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Naattien arvo 0 ja siemeniä saa rustasta tai tokmannista varmaankin eurolla ja ilmaiseksi kun hakis niityltä tai ojan penkasta vaikkapa sinivuokkoja tai mitä kaikkia onkaan mutta naatit pois ja roskiin ja sinunkin helpompi imuroida kun ei ole naatteja tiellä
Minulla on dokumentoidusti useampi kasvi, jotka saisin samantien 700 € myytyä. Jos menet kaupasta samanlaista hakemaan, niin et selviä alle tonnilla. Että onnea vaan miehelle kun makselee korvauksia noista kaikista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minulla on ainuttakaan kasvia lattialla. Robotti pystyy oikein helposti imuroimaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minulla on dokumentoidusti useampi kasvi, jotka saisin samantien 700 € myytyä. Jos menet kaupasta samanlaista hakemaan, niin et selviä alle tonnilla. Että onnea vaan miehelle kun makselee korvauksia noista kaikista.
No nyt taisi tulla emä vale eipäs keksitä ja liioitella no tuskin hyasintin siemen paljon maksaa tai pikku kaktus ruukussa ja luonnosta saa taimii ilmaiseksi
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kotini muuten on jo tilava. Ei tästä mitään teollisuushallia tarvitse tehdä. Kuka sellaisessa viihtyy? Eikä tänne kyllä enempää lipastojakaan tarvita. Nytkin suurin osa on puolityhjiä.
No ehkä vaihdatte mööpeleiden paikkoja ja hyvä et on istuma ja lasku tilaa ja muutenkin tilaa kävellä ja elää ei ahtaus ole kivaa
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
No nyt taisi tulla emä vale eipäs keksitä ja liioitella no tuskin hyasintin siemen paljon maksaa tai pikku kaktus ruukussa ja luonnosta saa taimii ilmaiseksi
Eipäs tullutkaan, vaan olen parista vähän turhan isoksi kasvaneesta vähän selvitellyt, että josko myisin ne pois. Tais päästä herran yllättämään viherkasvien arvo. Nämä eivät ole mitään pikku kaktuksia. 😁
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
No ehkä vaihdatte mööpeleiden paikkoja ja hyvä et on istuma ja lasku tilaa ja muutenkin tilaa kävellä ja elää ei ahtaus ole kivaa
Eipä noiden järjestystä pysty paremmaksi muuttamaan, kun ovat täydellisesti tähän kämppään ja osa mittatilauksena juuri omaan paikkansa tehty.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Just kävin pari marjapensasta pihalle ostamassa ja samalla tietenkin katsoin myös viherkasvit läpi. Juurikin tuollaisen ison "rotjakkeen" joka olohuoneennurkassani elelee, hintalappu oli 1150€.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Just kävin pari marjapensasta pihalle ostamassa ja samalla tietenkin katsoin myös viherkasvit läpi. Juurikin tuollaisen ison "rotjakkeen" joka olohuoneennurkassani elelee, hintalappu oli 1150€.
Pihalle voit ostaa mut ei sinnekkään liikaa ettei koko piha täynnä puskia ja helpompi leikata nurmikkoa kun ei tarvi varoa tai pusia kierrellä ja sisältä roskiin tai myy mutta sisälle ei naatteja
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Pihalle voit ostaa mut ei sinnekkään liikaa ettei koko piha täynnä puskia ja helpompi leikata nurmikkoa kun ei tarvi varoa tai pusia kierrellä ja sisältä roskiin tai myy mutta sisälle ei naatteja
Minä ostan juuri tasan sinne minne itse haluan, sillä itsepä niiden kanssa elelen.
Mä inhoan nurmikkoa. Ruma turhake, josta ei ole luonnollekaan kuin haittaa. Kunnei ole nurmikkoa sitä ei tarvitse myöskään leikata. - Anonyymi00030
Sivusta totean, että tyypillinen palstaprinssin kommentti. Yksikään normaalijärkinen ja täysipäinen ihminen ei kuvittele tulevansa toisen asuntoon määräilemään mitä siellä saa olla ja mitä ei, saati että heittäisi luvatta pois edes reikäistä sukkaa. Jos kunnioitus toista ja hänen omaisuuttaan kohtaan on noin olematon, niin ei ihme, että on ja pysyy sinkkuna.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sivusta totean, että tyypillinen palstaprinssin kommentti. Yksikään normaalijärkinen ja täysipäinen ihminen ei kuvittele tulevansa toisen asuntoon määräilemään mitä siellä saa olla ja mitä ei, saati että heittäisi luvatta pois edes reikäistä sukkaa. Jos kunnioitus toista ja hänen omaisuuttaan kohtaan on noin olematon, niin ei ihme, että on ja pysyy sinkkuna.
Totta. Tuolla asenteella tosiaan päätyy nopeasti takaisin sinkuksi, jos erehtyisikin huolimaan. Tosin olen kuullut naisissakin tuollaisista, jotka vain heittelevät toisen tavaroita pois. Pahimmillaan noin, etteivät edes tajua mitään niiden arvosta. Hyvinkin kalliita keräilykorttikokoelmia on esimerkiksi heitetty roskiin, puhumattakaan siitä tunnearvosta, joka tuollaisiin voi liittyä. Itselläkin on pari kasvia, jotka yli sata vuotta vanhoja. Mä olen saanut ne isoäidiltäni, joka on aikanaan ottanut ne mukaansa mukaansa lapsuudenkodistaan, kunnon on muuttanut omilleen. Ja sitten joku ukko kuvittelee, että hän voisi vain kävellä asuntooni ja heittää ne pois. Se ukko lentää siinä kohtaa kuin leppäkeihäs.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Totta. Tuolla asenteella tosiaan päätyy nopeasti takaisin sinkuksi, jos erehtyisikin huolimaan. Tosin olen kuullut naisissakin tuollaisista, jotka vain heittelevät toisen tavaroita pois. Pahimmillaan noin, etteivät edes tajua mitään niiden arvosta. Hyvinkin kalliita keräilykorttikokoelmia on esimerkiksi heitetty roskiin, puhumattakaan siitä tunnearvosta, joka tuollaisiin voi liittyä. Itselläkin on pari kasvia, jotka yli sata vuotta vanhoja. Mä olen saanut ne isoäidiltäni, joka on aikanaan ottanut ne mukaansa mukaansa lapsuudenkodistaan, kunnon on muuttanut omilleen. Ja sitten joku ukko kuvittelee, että hän voisi vain kävellä asuntooni ja heittää ne pois. Se ukko lentää siinä kohtaa kuin leppäkeihäs.
Ja toi tunneside on just se syy miksi palstaprinssin olisi pakko päästä eroon ainakin juuri niistä kasveista (ja kaikesta muustakin mistä nainen voisi aidosti välittää). Olisihan se palstaprinssin mielestä hirvittävää, että nainen voi välittää mistään muusta kuin palstaprinssistä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja toi tunneside on just se syy miksi palstaprinssin olisi pakko päästä eroon ainakin juuri niistä kasveista (ja kaikesta muustakin mistä nainen voisi aidosti välittää). Olisihan se palstaprinssin mielestä hirvittävää, että nainen voi välittää mistään muusta kuin palstaprinssistä.
Juuri siitä on kysymys, kateudesta ja mustasukkaisuudesta. Normaalin tunne-elämän omistava ihminen toteaisi tuossa kohtaa itselleen, että mitä h.vettiä mä olen mustasukkainen kasville!?! Tai koiralle tia marsulle tai lapselle ... ei ole tervettä. Palstaprinssin kapasiteetti ei kuitenkaan riitä tuon prosessoimiseen.
Välis taas on muuten vain pakkomielteinen siitä, että hänen pitäisi saada määrätä kaikesta mahdollisesta, eikä toisella saa olla yhtään minkäänlaista omaa tahtoa. - Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mutta kun muutat yhteen miehen kanssa eli avioidutte ja yhteinen koti niin naatit saapi lähteä ehkäpä voi muutaman sinulle tärkeän kasvin lupa jäädä mutta ylenpalttiset määrä naatteja ei josakin kulkee raja mut sinkkukotonasi saat pitää kukkasia
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Juuri siitä on kysymys, kateudesta ja mustasukkaisuudesta. Normaalin tunne-elämän omistava ihminen toteaisi tuossa kohtaa itselleen, että mitä h.vettiä mä olen mustasukkainen kasville!?! Tai koiralle tia marsulle tai lapselle ... ei ole tervettä. Palstaprinssin kapasiteetti ei kuitenkaan riitä tuon prosessoimiseen.
Välis taas on muuten vain pakkomielteinen siitä, että hänen pitäisi saada määrätä kaikesta mahdollisesta, eikä toisella saa olla yhtään minkäänlaista omaa tahtoa.Ei mistään mustasukkaisuudesta kyse vaan ei mennä liiallisuuksiin kyllä kotina täytyy pystyä liikkumaan ja hengittämään
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mutta kun muutat yhteen miehen kanssa eli avioidutte ja yhteinen koti niin naatit saapi lähteä ehkäpä voi muutaman sinulle tärkeän kasvin lupa jäädä mutta ylenpalttiset määrä naatteja ei josakin kulkee raja mut sinkkukotonasi saat pitää kukkasia
Minähän olen naimisissa miehen kanssa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei mistään mustasukkaisuudesta kyse vaan ei mennä liiallisuuksiin kyllä kotina täytyy pystyä liikkumaan ja hengittämään
Ei, vaan juurinkin mustasukkaisuudesta ja sinun kohdallasi typerästä tyrannimaisuudesta. Kotonani tosiaan mahtuu mainiosti liikkumaan, kuten jo sinulle kerroinkin. Mitä hengittämiseen tulee, niin sille kasvit tekevät vain hyvää, kuten huomaat, kun menet vaikkapa metsään. Myös sisätiloissa kasvit puhdistavat ilmaa, tuottavat happea ja tekevät sisäilmasta parempaa hengittää.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minähän olen naimisissa miehen kanssa.
Ja asumme myös samassa asunnossa, jonka olen useampaankin kertaan tuonut ilmi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei mistään mustasukkaisuudesta kyse vaan ei mennä liiallisuuksiin kyllä kotina täytyy pystyä liikkumaan ja hengittämään
Ja ei, yksikään kasvi, josta en itse päätä luopua, ei tästä asunnosta lähde. Lisääkin mahtuu vielä.
Uloskin olen jo ilmoittanut hankkivani ainakin kirsikkapuun. Paikka on katsottu ja valmisteltu, mutta hankin sen puun luultavasti vasta ensi keväänä. Lisäksi uusi kukkapenkki ja yhden vanhan penkin laajennut on jo suunnitelmissa. Jahka nuo on toteutettu, niin katsotaan mitä muuta. - Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei, vaan juurinkin mustasukkaisuudesta ja sinun kohdallasi typerästä tyrannimaisuudesta. Kotonani tosiaan mahtuu mainiosti liikkumaan, kuten jo sinulle kerroinkin. Mitä hengittämiseen tulee, niin sille kasvit tekevät vain hyvää, kuten huomaat, kun menet vaikkapa metsään. Myös sisätiloissa kasvit puhdistavat ilmaa, tuottavat happea ja tekevät sisäilmasta parempaa hengittää.
En tuota tarkoittanut vaan että jos olkkarissa mahtuu vain yksi ihminen kävelemään hitaasti poikittain kääntymään ei pysty ellei 45 kukkasta putoa ja sohvaa ei löydy kun on kukkien alla ja olkkarissa 100 000 kukkasta 400 puuta 13 tonnia multaa niin kyllä kukkaset saa luvan lähteä ja äkkiä lähteekin ja voit saada luvan 1-4 pienelle kukkaselle eli kyllä olkkariin täytyy normaalisti pystyä kävellä ja istumaan sohvalle ja vaikka kävelis sik sakkia niin silti ei osu mihinkään eli tilaa täytyy olla
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
En tuota tarkoittanut vaan että jos olkkarissa mahtuu vain yksi ihminen kävelemään hitaasti poikittain kääntymään ei pysty ellei 45 kukkasta putoa ja sohvaa ei löydy kun on kukkien alla ja olkkarissa 100 000 kukkasta 400 puuta 13 tonnia multaa niin kyllä kukkaset saa luvan lähteä ja äkkiä lähteekin ja voit saada luvan 1-4 pienelle kukkaselle eli kyllä olkkariin täytyy normaalisti pystyä kävellä ja istumaan sohvalle ja vaikka kävelis sik sakkia niin silti ei osu mihinkään eli tilaa täytyy olla
Olohuoneessani mahtuu vaikka pari paria tanssimaankin, kun vain siirtää sohvapöydän syrjään, eli nou hätä. Talossa on kuitenkin kolmisensataa kasvia. 😁
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olohuoneessani mahtuu vaikka pari paria tanssimaankin, kun vain siirtää sohvapöydän syrjään, eli nou hätä. Talossa on kuitenkin kolmisensataa kasvia. 😁
Siitä voitkin sitten lähteä laskeskelemaan millainen lasku tärähtää käteesi, jos lähtisit heittelemään niitä menemään. 🤣
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
295 kukkasta liikaa ei koti ole kukka tai puu tai siirtolatarha vaan koti on koti
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
295 kukkasta liikaa ei koti ole kukka tai puu tai siirtolatarha vaan koti on koti
Ei yhtään ainoaa liikaa. Ehkä muutama liian vähän.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Siitä voitkin sitten lähteä laskeskelemaan millainen lasku tärähtää käteesi, jos lähtisit heittelemään niitä menemään. 🤣
Sinä itse ne joudut poistamaan kun ne olet tuonutkin ja kun ne on poistettu ja siivottu niin tuus keittiöön kahville
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sinä itse ne joudut poistamaan kun ne olet tuonutkin ja kun ne on poistettu ja siivottu niin tuus keittiöön kahville
Ja jos kauniisti pyydät miestäsi auttamaan niin kyllä se auttaa sinua kukkien pois viennissä eli yhdessä hoidatte homman
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Eli yksikään ei poistu. Enkä minä juo kahvia enää tähän aikaan. Eikä tässä asunnossa kyllä oikein edes ole tilaa, jota voisi kutsua erilliseksi keittiöksi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ja jos kauniisti pyydät miestäsi auttamaan niin kyllä se auttaa sinua kukkien pois viennissä eli yhdessä hoidatte homman
Tietysti auttaisi. Hän on ihana. Yksikään kasvi ei kuitenkaan ole poistumassa. Se mitä täytyy tehdä, niin muutama pihalla ollut kasvi, pitää tuoda yöksi takaisin sisälle. Sen saan tehtyä itsekin.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eli yksikään ei poistu. Enkä minä juo kahvia enää tähän aikaan. Eikä tässä asunnossa kyllä oikein edes ole tilaa, jota voisi kutsua erilliseksi keittiöksi.
No teelle sitten tai hopea teelle onko jo siivottu napsautanko vedenkeittimen päälle
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
No teelle sitten tai hopea teelle onko jo siivottu napsautanko vedenkeittimen päälle
Juu, ne mitkä ovat olleet poistumassa, ovat poistuneet ... eli siis ei yksikään. En tarvitse näin lämpimällä kuumaa teetä.
- Anonyymi00014
Minkä merkkisiä lihansyöjäkasveja sulla on?
Kuinka isoja elukoita ne pystyy nappaamaan ja sulattamaan?
Oletko koettanut koskaan jauhelihaa tarjota niille?
Just äsken heitin kompostiin pakasteesta 2 vuotta vanhaa jauhelihaa.
-keinovaginamies-- Anonyymi00015
Mulla on vain ihan hyönteisiä syöviä kasveja. Isot kannukasvit kyllä voisivat syödä jyrsijöitäkin, mutta minulla ei ole sopivia oloja niille. Vaatisi melkoisen panostuksen. Noiden hyönteissyöjille jauheliha on liian tujua ruokaa.
Unohdetun osa on aina yhtä kova 😝
- Anonyymi00036
Palstaprinssi olisi luultavasti mustasukkainen jopa taloani kohtaan. Kulutanhan minä aikaani, vaivaani ja varojani sen kunnossa pitämiseen ja hoitamiseen.
- Anonyymi00037
Luultavasti kyllä. Talossasi olisi kaikki huonoa ja pielessä ja se täytyy vain myydä mahdollisimman nopeasti ja käyttää saamasi rahat palstaprinssiin, sillä eihän naisella nyt omaa rahaa saa olla.
- Anonyymi00044
Palstaprinssi on kateellinen kun nainen uskaltaa hengittää.
- Anonyymi00057
Mielenterveystapaus joka keräilee pakkomielteisesti erilaisia kasviksia.
JOs heität nyt kaikki nuo roskat(kasvit) menemään, ja keskityt huolehtimaan omasta ulkonäöstäsi sen sijaan, niin saatat saada itsellesi hommattu miehen vielä jossain vaiheessa, jos tosi hyvin käy.- Anonyymi00060
Mulla edelleenkin on jo mies. Ei siis kannata tyrkyttäytyä. ulkonäkökin on geenieni ansiosta ihan priimaa. Mielenterveyskin selvästi paremmassa kunnossa kuin esim. sinulla. Vaikka no, eihän siihen paljoa tarvita.
Ilmoitan, että värväsin kaverini kastelemaan kukat Helsingin majoitustiloissani, sillä en ole ehtinyt sinne toukokuun jälkeen.
Yksi heikkokuntoinen oli hengiltä (en ole yllättynyt, sillä se oli jo odotettavissa), mutta yllättävää on, että kamelia on edelleen hyvässä kunnossa.
((niillä on kaikilla kestokastelu omalla systeemilläni ja orkideat tulevat sen varassa toimeen puoli vuotta, mutta kamelia käyttää paljon enemmän vettä, joten olin sen suhteen hiukan huolissani))
(((tosin se kamelia on osoittautunut niin nirsoksi, että minulla on vaikeuksia löytää sille sopivia olosuhteita ja saattaa olla ettei se ole ikuisesti kunnossa)))- Anonyymi00061
Toihan tosi hienoa, että vielä löytyy kukkien kastelijoita. Ei ole nykymaailmassa helppoa löytää ihmisiä auttamaan juuri missään. Itselläkin tosiaan nuo kasvit ovat hyvin "itsekseen toimeentulevia", kunntelee toisinaan oltua pidempäänkin poissa kotoa. Kasvivalot toimivat kellokatkaisijalla ja kasteluun on kehitetty erilaisia omia menetelmiä.
Kasveissakin tuntuu olevan nirsompia yksilöitä. Anonyymi00061 kirjoitti:
Toihan tosi hienoa, että vielä löytyy kukkien kastelijoita. Ei ole nykymaailmassa helppoa löytää ihmisiä auttamaan juuri missään. Itselläkin tosiaan nuo kasvit ovat hyvin "itsekseen toimeentulevia", kunntelee toisinaan oltua pidempäänkin poissa kotoa. Kasvivalot toimivat kellokatkaisijalla ja kasteluun on kehitetty erilaisia omia menetelmiä.
Kasveissakin tuntuu olevan nirsompia yksilöitä.Olen kaverilleni niin usein avuksi, ettei hänellä ole halua kieltäytyä, kun itse kaipaan jotain apua.
(hän on joissain asioissa taitava, mutta toisissa taas ei lainkaan, joten on parempi että minä autan niissä, sillä jos hän itse pääsee koheltamaan ja soittaa sitten minulta ohjeita, niin tilanne on paljon hankalampi)- Anonyymi00066
buddy-love kirjoitti:
Olen kaverilleni niin usein avuksi, ettei hänellä ole halua kieltäytyä, kun itse kaipaan jotain apua.
(hän on joissain asioissa taitava, mutta toisissa taas ei lainkaan, joten on parempi että minä autan niissä, sillä jos hän itse pääsee koheltamaan ja soittaa sitten minulta ohjeita, niin tilanne on paljon hankalampi)Kiitolliset kaverit ovat mukavia olemassa 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742445Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372057Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28925- 31810
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154768Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58620Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6508Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 20463
- 33452