Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1479

  1. Onko se mielestäsi vähempiarvoinen kokemus jos joku kokee turvattomuutta kuin jos kokee rasismia vaikka sellaista ei välttämättä olisikaan?, eli ihminen vaan ylikokee asioita kun on tottunut huutelemaan sitä vaiheetta ääneen?
    Henkilökohtaisesti kun ynnään viimeisen 10.n vuoden ajalta uutisia niin vaikka asioita kovasti yritetään valkopestä niin eikä etniset vähemmistöt ole aika suuren määrän raiskauksia, pahoinpitelyjä, ryöstäjä ja henkirikoksia tehneet ns. kantaväestöä kohtaan, ja vastaavat rikokset toisinpäin ovat aika vähän julkisuutta saaneet varmaankin sen vuoksi ettei sellaisia ole. Tätä pohjaa vasten kun tutkii tilannetta niin kuulostaa oudolta vähätellä toisten tuntemaa pelkoa ja nostaa omaa asiaansa tikun nokkaan.
    Olen kyllä lukenut monta uutista jossa maahanmuuttajat ovat myös kertoneet ettei suomessa oikeasti ole rasismia mielestään kun eivät sitä ole kohdanneet vaikka sellaista kokoajan väitetään tapahtuneen, ja sitten on näitä abupata anneja jotka rasismin vuoksi muuttaa hollantiin vaiin tullakseen takaisin kun se hollanti vasta rasisitinen maa olikin. Kaikki jotka näkivät hänen todellisten motiiviensa läpi huomasivat että teeskennelty uhriutuminen aiheetta on oikeasti syöttö siihen vastapuolen lapaan, husut ja kumppanit ovat näillä tarinoillaan juurikin aiheuttaneet ihmisten asenteiden polarisoitumista jahuonon käytöksen lisääntymistä.
  2. Sun juttus kulostaa nyt siltä, siis ketjua tähän saakka luettuani, että sinä ja nämä ystäväsi elätte rasisimista ja se ikäänkuin kasvaa ja rehottaa ympärillänne. Se tulee ovista ja ikkunoista ja tunkee iholle, vaikkete itse omalla käytöksellänne ole siihen mitenkään osallisia.
    Sun paatoksesta tulee ihan mieleen valterin äiti, kun lopulta ilmeisemmin keksityillä bussin ohi ajoilla sai polkupyörän, ja kun se oli sitä ympärillään it tarpeeksi mouhonnut ja ihmiset kyllästyivät niin selvää valhetta kuuntelemaan, tuli hätä ja piti keksiä uusi valhe että pääsee taas pinnalle. Se vaan karahti kiville ja oli jo niin uskomatonta husutusta että tuhmä tihosi uskottavuutensa. Samaa sarjaa tämän mustan barbin äiti ja siskä, niin kovan rasisimin kohteeksi joutuivat helsingin yössä että voivoi, mutta lopputuloshan oli että itseaiheutettua, mutta onneksi ajoivat asiaansa siten että kaltaisensa joutuvat siksi kuulemaan asiatonta huutelua, ei ihmisten tarvitse mitä vaan sietää, väitän että jos huonoa kohteluasaatte niin ensin kannattaa vilasta peiliin. Ja se ei ole rasismia etei pääse kaikkiin paikkoihin jonojen ohi tai ilmaiseksi maksullisiin tapahtumiin ja kulkukuvälineisiin.
    Jos tarinasi on keksittyjä niin valitetavaa hyvän asian tuhoamista tekaistuilla jutuilla, jos taas kokoajan näet ja koet rasisimia kaikkialla niin manna ja tytöt laittoi sote-asiat kuntoon, mee jutteleen jollekin ammattiauttajalle hiukan manioistasi.
    Enkä muuten usko että olet yrittäjä saati palkanut ketään, 27.v yrottäjänä on opettanut näkemään tuollaist omat tarinat ja niiden todenperäisyyden yrittämiseen liittyen.
  3. arhinmäkisiksi.
  4. Onhan sellainenkin vaihtoehto että sinun kaltainen elämäntapatyötön kauhistuu sitä että terve ihminen joutuisi itsensä elättämään työllä ei tuilla. Ei se liene sinulle selvää mitä on sanottu ja tarkoitettu, vaan sumeissa aivoissasi meuhkaa ja mossatat että nyt sulta viedään kaikki minkä olet ansiottomasti saanut muiden kustantamina.
    Niin työtätekevät kuin työkyvyttömätkin ihmiset, kääntäkää katseenne niihin jotka oikeasti syövät siitä teidän pöydästänne ja soittavat poskeaan kaupanpäälle, kun tällaisten lusmujen elätys tulee teidän makjsettavaksenne niin sehän on juurikin teiltä pois.