Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomaapa merkittävä suunnan muutos Semper, nyt Vanha Kehnokin on joutunut nöyrtyen tunnustamaan että vain veri voi puhdistaa, mutta tietenkin hän on pystyttänyt taas porttinsa väliin ,jonka mustasukkaisena vartijana hän edelleenkin toimii. Tuostapa tuli mieleen että kuka perii Vanhan Kehnon viran portinvartijana hänen kuoltuaan?
***Siksi tuona ahtaan portin tuskanyönä, niin Jumala, kuin Saatanakin lopettivat vihanpoitonsa, kun Jeesus Kristus tuli ja antoi Henkensä sen merkiksi, että oli minut uudestisynnyttänyt, eli valkaissut vaatteeni hänen veressään.**
01.02.2012 14:34
Näin se nähtiin että jopa paatuneimman harhaprofeetankin piti polvensa notkistaman Jeesuksen nimen ja veren voiman edessä.
Filippiläiskirje:
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
01.02.2012 00:10
Kiitoksia tuestasi Semper ja samaan syssyyn kiitokset kaikille muillekin totuutta puolustaville ex-rekisteröitynyttä unohtamatta.
Olet samoilla linjoilla kanssani Semper pohdinnoissasi ved2 suhteen. Siinäkin mielessä että hän on kiinnostava persoona, tai kiinnostavasti kirjoittava ja puhuva persoona. Hän näkyy pahoittaneen mielensä siitä että olen niin laiska ottamaan puhelimitse yhteyttä. Paljonhan vedättäjällä on oikeaa asiaa, mutta hänessäkin näkyy heikkoutensa, niin kuin meissä jokaisessa.
Kohdallani tapahtuu klassinen ilmiö että "sanoman tuoja ammutaan". En mene siihen halpaan että alkaisin sunin lailla kehuskelemaan kuinka erinomainen uskovainen olen. Tunteeko vedättäjä itse olevansa jotenkin erinomainen ja parempi muita?
Olen vain saviastia
2kor
4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
31.01.2012 22:01
Millä oikeudella otat itsellesi tuomarin valtuudet ved2? Ei ihme että sympatiseeraat teuvoa, olettehan tuomarikollegoja.
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.
2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
2:4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
Hän joka näkee sydämeeni, tietää sieluntilani, minun ei tarvitse itsensäylentäjille ja veljien tuomitsijoille todistella yhtään mitään.
30.01.2012 20:32
Mikä minä olen sinulle tiliä tekemään ved2? Sinusta huokuu koko ajan itsensä ylentäjä.
Voin minä kehua sinua kuinka erinomainen uskovainen oletkaan.
30.01.2012 19:50
En voi olla kaltaisesi itsensä ylentäjä ved2.
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.
30.01.2012 19:47
**Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan. **'
Puhutaan veljien syyttelijästä. Oletko sellainen ved2?. Teuvo on eemmän kuin palstahäirikkö, hän on etsiville epävarmoille sieluille ja etenkin Herran valituille sielunvihollinen
Ymmärrän Teuvosympatiasi, nutta totuus painaa vaakakupissa enemmän
30.01.2012 18:57
Teuvo esittää niin vakuuttavasti riivaajahenkien sanomansa, että tyhmimmällekin pitäisi olla selvää että se on isästään per,keleestä.
Sekin on tietenkin mahdollista ja jopa todennäköistä, että Teuvo on niin käsitysesteellinen ettei tajua Raamatun sanomaa.
Hebr. 2:14
Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on perkeleen,
Rinnakkaisviitteet
Jes. 25:8 Hän hävittää kuoleman ainiaaksi, ja Herra, Herra pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois kansansa häväistyksen kaikesta maasta. Sillä Herra on puhunut.
Joh. 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh. 12:31 Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.
1Kor. 15:26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
1Kor. 15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
1Kor. 15:55 "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"
30.01.2012 18:53
Jopa sai loanheittäjä itselleen näppärän apurin poistattamaan kaiken valehteluunsa kohdistuvan kritiikin.
29.01.2012 19:50
Tosi asiassa kysymyksessä on Teuvon harhaoppien puolustaja joka naamioi hurskastellen tekonsa. ellei ole sitten Teuvo itse.
Tämä poistattaja on sabotööri, jolla päämissiona on pitää Raamatun totuus veren voimasta pimennossa.
29.01.2012 19:44
Efesolaisille
1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
1:4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
1:5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
Syyllistyiköhän kohta lentää jo Raamatun väärentämiseen?
29.01.2012 19:36
Halvaannutat keskustelupalstan keskustelun. Keskustelussa nimenomaan vastataan siihen mitä joku HENKILÖ on mielipiteenään esittänyt.
Olet vain yhden sortin hurskastelija ja Teuvon harhaoppien puolustaja.
29.01.2012 19:31
No sinä myös pidät sovitusta ex esillä ja monet muut . Minulle se on velvollisuus kun myötäilijänä edistin vääränlaista oppia aikani.
29.01.2012 18:46
**Sama verenevankeliumi ei voi samalla aikaa olla pyhä ja epäpyhä.. Itse käsitän, että tämä on mennyt jollain tapaa sekaisin. Miten nyt ollaankin? Minusta tässä on jotain ristiriitaisuutta.***
kaihertaako sinua yhä ne pirkan verilätyt joita syön?
29.01.2012 18:41
Ihmeellistä tänä iltana, aloitukseni on saanut olla jo yli viisi minuuttia :)
27.01.2012 20:13
Täällä on pitänyt eräs Teuvo, todellista terroriaan yli viisi vuotta ja ylläpito ei tee hänelle mitään.
Minä puolustan Raamatun totuutta ja se jos mikä kuuluu palstan aiheeseen.
27.01.2012 19:51
""Entäpä jos Devoit jättäisi tuon Sunin rauhaan ja perustelisi muulla tavalla, että "Raamattu on totta". Ymmärrän toki Devoitin Sunikontekstin ihan inhimillisenä henkisenä tilanteena. Mutta se taas on ihan oma juttunsa. Se ei välttämättä kanna hedelmää tällä foorumilla."""
Kylhä mie Sunipoloisen annan rauhassa olla, mutta hänen valheensa ammun alas-
En ymmärrä logiikkaasi ved2, jos vaikenisin Teuvon valheiden edessä se tarkoittaisi että olisin alistunut vääryyden edessä ja joka alistuu vääryyteen edistää sitä alistumisellaan.
Ymmärrän jos säälit ystävääsi, mutta minulle Totuus on tärkeämpi kuin vaalia ystävyyttä alistumalla vääryyteen; hyväksymällä valhe.
Ja nimenomaan tällä foorumilla Sunin valheet pitää torpetoida, koska tämä palsta on ollut Teuvon valheen päälevityskanava jo yli puolikymmentä vuotta.
27.01.2012 18:36
Juuri niin, Teuvolla on niin vahva ylpeydenhenki että hän joutuu loputtomaan valehtelun suohon kun hän selittelee erehdyksiään parhain päin.
Eikä hän voi myöntää sitäkään että tuli väärien henkien pettämäksi. Nyt hän yrittää muuttaa Raamatun riivaajahenkien sanelun mukaiseksi.
22.01.2012 18:49
Ei ole vaikeaa havaita S,aatanallista murhanhimoasi Teuvo. Sillä samojen henkien käskyläinen olet joka tappoi Vapahtajammekin
22.01.2012 18:39
Sinut on todella pahat henget lumonneet= hurmanneet Teuvo. Et voi olla tietämätön totuudesta joka Raamatussa on, että ilman Sovitusta ja Sovitusverta ei olisi syntien anteeksiantoa, piste.
Ymmärrän toimintasi kun olethan moneen kertaan kertonut minulle olevasi henkien kristysotteessa ja että sinulle käy huonosti jos et mene pahuudessasi yhä vain pidemmälle. Mutta takuulla sinun käy huonosti tuollakin tiellä. en enää kehoita sinua kääntymään pahoilta poluiltasi, kun pahoin pelkään ettei syntisi edestä enää uhria ole.
Turhaan sinä ulkopuolisia soimaat kun muistutan että ole riivaajahenkien vallassa
22.01.2012 18:30
45 / 275