Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sanezu91
profiilit
sanezu91
sanezu91
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pelin ainut heikkous on se, että pelaaja saa vain pelata yhden factionin hahmoilla yhdellä accountilla. esim. minä kun tein asmodians gunnerin niin voi jatkossa vain tehdä asmodians hahmoja, mutta on elyos (vihollis faction) ei.
03.11.2013 13:36
Aionin guild systemista vielä. Kuulin kaverilta, että pelissä on killalla talo jossa jokaisella jäsenellä on oma huone jota saa vapaasti koristaa. En tiedä pitääkö paikkansa sillä en kuulu itse vielä kiltaan. Ajattelin perustaa sellaisen kunhan löytyisi suomalaisia pelaajia. Pelin animaatiotkin on aika korkealaatuisia. Sivutehtäviä piisaa ja päätarinakin on jaettu usein osiin esim. 4 eri tehtävää jotka vaikuttaa toisiinsa.
03.11.2013 13:35
Ja tässä linkki http://en.aion.gameforge.com/website/ eu versio. Jenkkiversion sivuilla on vielä enemmän tietoa.
03.11.2013 02:53
Tarkoittaa varmaan sellasia pelejä kuten bitefight, glory of fellowland jne.
02.11.2013 19:07
Noista peleistähän King of Kings 3, Battle for Wesnoth ja Mabinogi ei paljoa vaadi koneelta. Wesnoth kaikkein vähiten. Sen lataus ja asennus kestää korkeintaan 20min surkeimmallakin koneella ja sitä voi pelata suomeksi, englanniksi tai millä kielellä sitten haluaakaan. Mabinogi vie kokonsa puolesta tilaa, mutta ei ole muuten mitenkään hyvää konetta vaativa.
30.10.2013 16:32
Luulo ei ole tiedon väärti. Sitäpaitsi tuohan auttaisi löytämään sopivia ihmisiä jos haku toisi esiin vaan niitä ihmisiä joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. Muuten saa selata läpi kaikki Suomen alueet. Minulla meni reilu tunti katsoa kaikki profiilit Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueelta läpi. Ota vielä huomioon, että aina tulee uusia profiileja niin on taas uudelleen luettavaa.
30.09.2013 14:44
Pelien kautta nyt on aika hankalaa kun mistä siellä oikein tunnistat naispelaaja saati onko suomalainen jos ei halua näyttäytyä? Aika moni miespelaajakin valitsee nettipeleissä jostain omituisesta syystä hahmokseen naisen niin ihan sen perusteella on vaikea arvioida kuka on naispelaaja ja kuka mies. Ja minulle ainakin anime, videopelit ja ne on harrastuksia eikä suinkaan mitään läheisyyden korvaavia.
30.09.2013 14:37
Minä olen edelleen nörtti ja olen vain 21 vuotias. Mitä pahaa nörteissä on? Fiksumpia harrastuksia ne tietokoneet, kirjallisuus, elokuvat, musiikki, videopelit sun muut on, kuin että olisi joka viikonloppu kännissä ja putkassa ja tupakkaa tulisi kiskottua joka päivä. En itsekkään katso televisiosta mitään muuta, kuin Simpsonit ja luontodokkarit sillä minua ei kiinnosta urheilu, politiikka eikä surkeat saippuasarjat tai tositv ohjelmat. Sanotaan vielä, että turha yleistää myöskään ettei nörtit harrastaisi liikuntaa. Itse pyöräilen joka päivä sillä en omista autoa enkä aio hankkia. Samoin tulee käytyä kävelylenkillä iltaisin.
20.09.2013 05:06
Saa nähdä kuinka käy :)
10.09.2013 21:13
Uskonnot on keksitty heikoille ihmisille jotka eivät kykene selviämään ilman uskomista johonkiin ylempään minkä olisis tarkoitus antaa tukea. Uskovainen etsii toisia uskovaisia saadakseen näin lohtua ja tukea elämäänsä. Uskovaiset myös usein kiittävät jumalaa/jumalia pienistäkin saavutuksista vaikka kaikki olisi heidän kovan työnsä ansioita. Eli uskovaiset ovat heikkoja niin mieleltään kuin myös henkisesti (eivät luota itseensä ja hakevat itseluottamusta muilta ja jumalasta. Itsetunto heillä on nolla kunnes alkavat uskoa johonkin.)
30.09.2011 13:10
2 / 2