Eli ihan sellainen kysymys mistä nörttimies voi löytää samanhenkisen naisen jota kiinnostaa elokuvat, taide, musiikki, scifi, lautapelit, videopelit, korttipelit, historia, tietokoneet ja anime ja jonka kanssa voisi viettää syvällisiäkin keskusteluhetkiä ilman, että keskustelu taantuu tasolle ''eipäs, juupas''? Sitä on käyty baareissa, kavereiden järjestämillä sokkotreffeillä, nettideittailtu jne. mutta ei vaan löydy samanhenkistä naista vaan lähinnä näitä pinnallisia jotka tahtoo urheilijan jolla on hieno auto ja omakotitalo. Itselle kun ei tuo ulkonäkökään mikään kovin tärkeä ole vaan luonne vaikka pidänkin huolen hygieniastani ja pukeudun siististi vaikkakin arkisesti.
Nörttimiehelle morsian?
32
693
Vastaukset
- Flldldld
Tiedän kaverin, jolla on juuri tämmöinen tyttö ystävä mitä etsit... Ja pahoin pelkään että mahollisuus löytää tämmöinen om aika heikko. Tarkoitan että tämän kaltaisia miehiä on varmaan 10x verrattua saman kaltaisiin naisiin.
- Stadin piirit
Nörttitapahtumat? Kaveripiiristä ei ole suoraan löytynyt?
Omassa nörttikaveripiirissäni naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon ja parisuhteet syntyvät tutustumisen ja ystävyyden kautta. Onkohan tämä sitten kovinkin poikkeuksellista?
Nörttityttöjen järjestämät tapahtumat? - Mistä neitsytmorsian
Ja ennen kaikkea, mistä nörttimies löytää naisen jolla on ehjä immenkalvo, siis oikean neitsytmorsiamen? En halua naista jonka päällä kaikenmaailman mänttimiehet ovat ähkineet. Ulkonäön ohella tämä on tärkein yksittäinen asia naisessa, olenhan itsekin nussimaton mies, miksi siis kelpuuttaisin nussitun naisen?
- Geek91
Pysytäänpäs nyt asiassa ja asiallisina ''Mistä neitsytmorsian''.
Asun niin pienellä paikkakunnalla, että täällä ei muutenkaan ole oikeastaan koskaan mitään tapahtumia ellei lasketa vanhuksille tarkoitettuja iltamia. Se bakaconkin peruttiin täältä kuulemma liian pienien lipputulojen takia.
Nörttejä on tässä kaupungissa hyvin pieni määrä ja suurinosa näistä on muuttanut opiskelemaan esim. Jyväskylään, Espooseen ja Joensuuhun. Omat kaverit siis vähän hajaantuneet kuka minnekkin.
Suurinosa väestä on näitä auto amiksia, teinipissiksiä tai vanhuksia. Minulle suurikaan välimatka ei ole este sillä satun muutenkin matkustelemaan pitkin Suomea tapaamassa kauempana asuvia ystäviäni.- Näin on nännit
Mutta jos niitä naisia ei siellä ole, niin sitten pitää etsiä sieltä missä on. Ja etsinnästä tulee kustannuksia. Oletko valmis niihin vai kannattaisiko suoraan muuttaa paremmalle paikkakunnalle. Ei ole sinkun hyvä olla perämetsässä yksinänsä.
- Lukuhullu
Kirjasto voisi olla yksi, mutta toisaalta se on sellaista aluetta mielestäni missä ei kovin heppoisin perustein kannata lähteä iskuyrityksiä tekemään. Ensinnäkin kirjasto on monelle paikka rentoutua joten joku saattaa ahdistua lähentelystä. Tosin itsekkin toivoisin naista joka lukee paljon ja jonka kanssa voisi keskustella vaikka Eddingsien uusimmasta kirjasta.
- pelideli
No täällä olisi yksi sellainen nainen,jota kiinnostaa nuo kaikki luettelemasi asiat.
- Geek91
Mistäköhän päin Suomea mahdat vaikuttaa? Ei sillä, että valimatka mikään erityisen suuri este olisi sillä tulee reissattua vähän pitkin Suomea :)
- pelideli
Olen Pohjois-Savosta.
- Geek91
pelideli kirjoitti:
Olen Pohjois-Savosta.
Ahaa. Itse Etelä-Savosta.
- pelideli
Geek91 kirjoitti:
Ahaa. Itse Etelä-Savosta.
No kiinnostaisiko sinua vaikka vaihtaa sähköpostiosoitteita?
Ja siitä lähti. Tätä näkee harvoin tällä sivustolla. Ihan tuli hyvä mieli. :D
Saa nähdä kuinka käy :)
- -------------
Oho, nainen pyysi yhteystietoja..! Kyllä ne nörtit vaan sitten on hyviä tyyppejä.
- Geek91
Ei tässä ole ehditty kun vasta tervehdykset vaihtaa :)
- Rontti20
Kuitenkaan kyseinen nainen ei varmaan paria viestiä enempää laita jos tuon Geekin ulkonäkö ei nappaa :D
- Näin on nännit
Lannistuminen on selviytymisstrategia sekin. Kun odottaa pahinta, ei voi saada hyvää, mutta eipähän ainakaan pety.
- Geek91
Noh ei ole vastausta tullut kun kerroin ikäni, mutta voi olla, että kyseinen naishenkilö on jo mennyt nukkumaan tai katselee myöhäiselokuvaa. Voi olla myös, että hänen kiinnostuksensa lopahti :)
- Mällit ennen ikää
Aijai, se oli virhe, nyt et saa pildee. Ikää ei pidä paljastaa ennen kuin mällit on reijässä.
- Geek91
Pidetäänpäs nyt keskustelu asiallisena. Minulla ei ole aikomustakaan antaa tästä tulla taas uusi ''provojen paratiisi''.
- Rontti20
Nörtti ei anna, nyt pelottaa :D
- Rauno K
En tiedä ap:n nykyistä tilannetta, mutta olisi hyvä jos tämä keskustelu pysyisi aktiivisena ja nörttinaisetkin osallistuisivat keskusteluun. Ihan suoraan sanoen sellaiset himosportti pimut ei kiinnosta kovin montaa nörttimiestä. Syynä ensinnäkin se, että nörtit viihtyy eniten sisätilaharrastusten parissa kuten tietokoneet, pianon soitto, kirjojen lukeminen jne. vaikka muuten ulkona kävisivätkin.
- sporttinörtti
Eihän nörttiys ja liikunnallisuus ole mitenkään toisensa poissulkevia.
- Geek91
No vielä tässä ihan sinkkuna porskutellaan menemään. Pianosta sen verran, että lopetin sen soittamisen joskus 17 vuotiaana koulukiireiden takia. Sen sijaan aloin pakertamaan musiikkiohjelmien parissa.
- hissun kissun
Mie tykkään musikaalisista miehistä.
- Voi ei :-(
Aika törkeetä käytöstä tolta pelideliltä :-( Pitäshän nyt jotain ilmotella, jos ei halua/viitsi/jaksa kirjoittaa!
Just tämmöinen käytös saa jotkut miehet sitten yleistämään kaikki naiset tällaisiksi :-( Ihan hallaamuille naisille aiheuttaa tommonen käytös.
Mä olin niin ilonen, kun alotin tätä ketjuu lukemaan kuten täällä muutkin, mut minkäs teet.
Oon nörrtinainen, mut ikäeroo on hiukka liikaa.
Kyllä niitä nörttinaisiakin on, nörttiyttä vaan pidetään hiukan negatiivisena niin ei sitä nyt ihan ekaks mainitse kattoneensa vaikkapa kaikki Star Trek- sarjat, jos tv-ohjelmista rupeaa juttelemaan.
Miten jotkut pelimessut, eikös vuosittain ole joku animecon, kirjeystäviä voi etsiä ja netissä on sivusto josta voi etsiä iän ja harrastusten perusteella kirjeystävää.
Hakuammuntaahan toi on, mutta keinoja nuokin joita voisit kokeilla.
Onnea nörttitytön etsinnässä! Oishan se ihanaa jos saataisiin kuulla iloisia uutisia :-)
http://www.gk2gk.com/
dancing geek to geek :)- Joppe Sikola
Minulla oli tuolla geek to geekissä profiili, mutta poistin sillä kyseinen sivu on maksullinen viestien lähettelyssä ja sieltä ei löytynyt suomen alueelta ketään.
- sadgirl13
Nörtti pelien kautta!
Itse olen kylläkin jättänyt animen seuraamisen, samoin kuin pelaamisenkin vährmmälle, ei ne oikeen loppujen lopuksi korvaa sitä todellisuutta ettei ole ketään =(Pelien kautta nyt on aika hankalaa kun mistä siellä oikein tunnistat naispelaaja saati onko suomalainen jos ei halua näyttäytyä? Aika moni miespelaajakin valitsee nettipeleissä jostain omituisesta syystä hahmokseen naisen niin ihan sen perusteella on vaikea arvioida kuka on naispelaaja ja kuka mies. Ja minulle ainakin anime, videopelit ja ne on harrastuksia eikä suinkaan mitään läheisyyden korvaavia.
- Kalevi Kameli
Up tääkin keskustelu.
- Nörttipeikko
http://www.viikonloppu.com/?p=30072 Pitää niin paikkansa ainaki mun kohalla :)
Nörtit ovat parhaita, julistaa naistenlehti.
Naistenlehti Cosmopolitanissa on julkaistu artikkeli, jonka kirjoittanut David Ingber kertoo syitä, miksi kannattaisi seurustella nörttien kanssa. Hän kuitenkin huomauttaa, että nyt ei puhuta 80-luvun elokuvien ja 90-luvun tv-sarjojen nörteistä, vaan nyt on kyse moderneist nörteistä.
1. Nörteillä on yksi tai pari asiaa, joita he rakastavat suunnattomasti
Ingber kertoo, että ei luota ihmisiin, jotka suhtautuvat kaikkeen olan kohautuksella, sillä heiltä puuttuu intohimoa. ”Vaikka olet niin koukussa Battlestar Galacticaan, että emme puhu muutamaan päivään, on hyvä tietää, että olet niin kova fani. Se kertoo jotain lähestymisestäsi elämään”, hän kirjoittaa.
2. Nörtit tietävät, että he saattavat pitää oudoista asioista, joten et itse joudu olemaan itsetietoinen pitämistäsi oudoista asioista
Vietätkö iltasi katsellen kuvia kissoista sukkahousuissa? Kumppanisi, joka meni edellispäivänä töihin pukeutuneena Doctor Who -hahmoksi muuten vain, ei tuomitse sinua.
3. Nörteillä on rakentavasti addiktoivat persoonallisuudet
Ihmiset vetäytyvät kohti aktiviteetteja, jotka voivat olla tuhoisia. Nörtit käyttävät aikansa projektein ja avustuksin. Ja kyllä, Redditin käyttäjät tekevät avustuksia tähän maailmaan.
4. Nörtit eivät pelaa pelejä
He saattavat pelata oikeita pelejä, mutta parisuhteessa he ovat suoria.
5. Nörtit ovat itsetietoisia
Nörtit yleensä tietävät miten ja ketkä pitävät heitä nörtteinä. Silti he rohkeasti jatkavat nörttinä olemista. Stigman käyttämistä kunnianmerkkinä on merkki siististä tyypistä.
6. Nörtit rakastavat ongelmien ratkomista, sekä omien että muiden
Jos nörtti käyttää neljä viikkoa tietokonevian korjaamiseen ohjekirja käsissään, sama nörtti valvoo myös koko yön selvittämässä parisuhdeasiaa.
7. Nörtit rakastavat teknologiaa
Jätä hyvätit ympyrän ajamiselle; luotto Google mapsiin on täysin hyväksyttävää. Sen lisäksi sinun ei tarvitse mennä enää nettiin, koska kumppanisi aloittaa innoissaan keskustelut kysyen jotain netissä näkemästään ja pitää sinut ajan tasalla samalla.
8. Nörtit haluavat olla parhaita asioissa
Jatkuva motivaatio itsensä parantamiselle jossain asiassa, jopa parisuhteessa, harvoin kääntyy negatiiviseksi.
9. Nörtit ovat suuri apu zombieapokalypsin koittaessa
He ovat lukeneet kaikki aiheeseen liittyvät sarjakuvat, nähneet kaikki aiheeseen liittyvät elokuvat ja pelanneet kaikkia aiheeseen liittyviä pelejä. He tietävät väistöliikkeet.
10. Nörtit ovat tyytyväisiä omassa kehossaan
Häpeämättömästi jotain rakastaen, jopa yhteiskunnallisen ivan edessä, on todella positiivinen ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386