modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti. 
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta. 
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
- Astrologinen analyysiHoroskooppi on toteutunut uskomattomalla tarkkuudella viimeisen 10 vuoden osalta, se että esim. istun nyt kotona sohvall1317
- Ohimarssi palstallaHetken maisemissa, jos mieli on masentunut, kevät voi tuntua liian raskaalta. Itse olen virtaa täynnä. https://youtu.be/4361
- expert judgementMitä seuraavaksi. Uusin selitys sähkön hintaan, "jos hinta laskee euroopassa, niin se nostaa hintoja suomessa. Ruotsi, N16264
- AutofiktioNyt kun olen taas vastuussa vain omasta itsestäni, niin saatan piipahtaa täällä vuodattamassa ajatuksen virtaa. Minun on3196
- Kuppa vai kuittiPataan tulee juntit heti kun mä vaan pääsen suomeen, pistän sellasen hyrrän pyörimään, että tää corona ei ole mitään sii8169
- Rotten appleMiksi naiset painottavat miehen haku kriteereissä päihderiippumatonta miestä, jos joka lauantai ja sunnuntai aamu herääv8141
- Kaikki luotto valtiota kohtaan on vajonnut pohjaanVeikkaus on maksanut pelkästään kansanedustajille muutamassa vuodessa yli 600 000 € . Vastaavanlaisia törkeyksiä on vaik0166
- I LOVE Lady GagaTäydellisyys ei ole topologinen ominaisuus, sillä on olemassa metrisiä avaruuksia, jotka ovat homeomorfiset, mutta jois4173
- "valtatie poikki"Poliisi laittanut tien poikki ja ohjannut liikenteen kiertotielle. Asiaan suhtaudutaan kuin olisi tapahtunut henkirikos,7184
- Onko kesämuoti hallussaNyt välkkyy valkaistu anus ja ala-tissi. Uusi muoti paljastaa välittömästi oletko päivittänyt persreikäsi ja silarit.0137
- AjateltavaaNyt afrikkalaisia on reilut 1,3 miljardia, eurooppalaisia vajaat 750 miljoonaa. Vuoteen 2050 mennessä väkiluvun pitäisi43112
- Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taasTällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r0124
- Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taasTällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r0146
- Ähkiminen ja kunniaOletko päässyt ähkimään viime aikoina, ähkiä voi vaikka naista ei juuri olisikaan paikalla ja naapurissa ihmeteltäisiin,7175
- Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessiEn tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha0108
- Mielikuvat korruptiostaSuomi on niin korruptoitunun, että se näyttä ei korruptoituneelta. Journalistitkin ovat sitoutuneen kukin omaan puolueen9136
- Voi hyvää päivää mykkäsetjasipilätMedia toitotta sitä kun perussuomalaiset ovat hyötyneet viimeaikaisista uutisista, viitaetn Ouluun ja Helsinkiin. Kyllä7128
- Suomessa maailman älykkäimmät lapset "kouluissa"Kuka selvittää sen, että miksi nämä "älykkäät lapset" taantuvat aikuistuessaan maailman tyhminmäksi kansaksi. Onko aivov20136
- Tuomas Kurttila umpi sekopääKuka vitun nuija jakssa kuunnella tyypin sekavia jorinoita, edes taksikuski. Tiedän muutaman kuskin jotka ovat sanoneet1138
- 8155