Kenelle palstalaiselle olisit valmis antamaan

dosentin arvon. Dosentilla on professorin pätevyys ja osaaminen, mutta ei mitään virkaa. Dosentuuria ei saa helpolla. Dosentin arvon myöntäminen tapahtuu huolellinen prosessin jälkeen, jossa arvioidaan henkilön kyky itsenäiseen tieteelliseen tutkimustyöhön sekä opetustaito. Perinteisesti dosentiksi nimittämisen minimivaatimuksena on pidetty tieteellistä tuotantoa, joka vastaa laajuudeltaan ja laadultaan vähintään kahta väitöskirjaa, eli lähes kymmenen vuoden tieteellistä tutkimistyötä. Täällä on 2-4 henkilöä, jotka täyttävät kyseiset kriteerit.

33

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dazundosetti

      Tietysti dazulle. dazulta on kertomansa mukaan, yliopisto tilannut neurokirurgian oppikirjan
      ja oli sitä mieltä, ettei lääketieteessä ole dosentteja

      • Arvonimi ei päde palstan ulkopuolella. Mutta joo, dazu on käsittääkseni lunastanut silinterihattunsa jo ML palstalla.


    • ziseI

      Peris on trollaamistieteen vinsentti.

    • Minusta on hieno aloitus. En ole perehtynyt moneen palstalaiseen vain ainoastaan jotka ovat kirjoitelleet kanssani. Joten vetäydyn.😍

      • Kuvauksessasi lukee, että "hiukseni on puoleen väliin pakaraa". Voitko laittaa kuvan pakaroistasi? Lähes kaikki muut tämänkin palstan naisista ovat laittaneet kuvan pakaroistaan....minulle.


      • Sosiaalitäti
        modelli kirjoitti:

        Kuvauksessasi lukee, että "hiukseni on puoleen väliin pakaraa". Voitko laittaa kuvan pakaroistasi? Lähes kaikki muut tämänkin palstan naisista ovat laittaneet kuvan pakaroistaan....minulle.

        Herkeä höpöttämästä ukki, ja mars takaisin huoneeseesi!


      • Sosiaalitäti kirjoitti:

        Herkeä höpöttämästä ukki, ja mars takaisin huoneeseesi!

        Kato, vanha kunnon stalkkaaja ilmestyi jälleen. Luulin että, ovat löytäneet sinullekkin oikean lääkityksen, koska ole viettänyt hiljaiseloa. Vieläkö sinulta valuu valkoinen kuola vasemmasta suupielestä.


      • modelli kirjoitti:

        Kuvauksessasi lukee, että "hiukseni on puoleen väliin pakaraa". Voitko laittaa kuvan pakaroistasi? Lähes kaikki muut tämänkin palstan naisista ovat laittaneet kuvan pakaroistaan....minulle.

        Niih. Olisko tuo reilua? Kerran epäröin perääni ja laitoin kuvan ihan erikseen peppuista tykkääävälle henkilölle ja siitä pidettiin vaikka ei ollut mitenkään treenattu, etten tarvitse varmistusta että siitä kultaiseni tykkää.

        Se oli ihan ulkopuolisen joka piti treenatuista pepuista ja lisäksi lupasi olla ihka rehellinen tai varoitti siitä.💕


        En halua tulla sun kuva kokoelmaan😁


      • modelli kirjoitti:

        Kuvauksessasi lukee, että "hiukseni on puoleen väliin pakaraa". Voitko laittaa kuvan pakaroistasi? Lähes kaikki muut tämänkin palstan naisista ovat laittaneet kuvan pakaroistaan....minulle.

        Lopullinen kysymys,mihin tarvitset kuvaa pakaroistani?


      • valtakunta kirjoitti:

        Lopullinen kysymys,mihin tarvitset kuvaa pakaroistani?

        En mihinkään, olin kiinnostunut hiuksistasi.


      • modelli kirjoitti:

        En mihinkään, olin kiinnostunut hiuksistasi.

        Kiva juttu. minäkin tykkään hiuksistani kun koristavat kauniisti pakaroita.
        Mutta eivät ole yhtä kauniit kuin lady gagalla musiikki videossa kun itse muistanet musiikkivideon. Voin hiuksista joskus pistää kuvaa kun löydän aikaa jos ei ukko pistä pahaksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiva juttu. minäkin tykkään hiuksistani kun koristavat kauniisti pakaroita.
        Mutta eivät ole yhtä kauniit kuin lady gagalla musiikki videossa kun itse muistanet musiikkivideon. Voin hiuksista joskus pistää kuvaa kun löydän aikaa jos ei ukko pistä pahaksi.

        Tuskin pistää pahakseen kun kerrot, että se kuva tulee minulle.


      • modelli kirjoitti:

        Tuskin pistää pahakseen kun kerrot, että se kuva tulee minulle.

        Se pistää pahakseen ainoastaa siitä että minua kohtaan ollaan kilttejä ja tunnollisia. Kuulen sen sen äänen sävyssä kuin ”olipas nuori sairaanhoitaja, siinä olisi hyvä mies ehdokas sulle kun tuntui olevan kiinnostunut vanhemmista naisista”

        On se suloinen mutta tuo on liikaa kun seuraava puheen aihe on että tahtoo kuolla.
        Kumpa luottaisi enemmän itseensä, ihmiset eivät ole minulle tavaroita.


      • modelli kirjoitti:

        Tuskin pistää pahakseen kun kerrot, että se kuva tulee minulle.

        en saa ,joten en voi antaa kuvaa hiuksistani.


      • modelli kirjoitti:

        Tuskin pistää pahakseen kun kerrot, että se kuva tulee minulle.

        Minusta on hassua että sanoi vanhaksi minua epäsuorasti😁
        Sekä oli ihana saada tuollaista mukavaa kohtelua jota ei naispuoleisilta sairaanhoitajilta saa.


      • modelli kirjoitti:

        Tuskin pistää pahakseen kun kerrot, että se kuva tulee minulle.

        Olisi kiva jos olisi ollut vaikuttamassa asemassa, olisi varmaan minulla ollut mahdollista saada parempaa hoitoa kuin tähän asti olen saanut.


      • Waltakunta

    • "Täällä on 2-4 henkilöä, jotka täyttävät kyseiset kriteerit."
      Mikäli koet osaavasi seuloa mahdolliset ehdokkaat noinkin tarkasti, mikä estää sua täsmentämästä omaa mielipidettäsi? Odotatko ensin, mitä muut vastaavat? Koetko olevasi joku, jolla on se "viimeinen" sana - sana, johon muut yhtyvät sen kuullessaan, sivuuttaen oman, henkilökohtaisen mielipiteensä?

      • Juuri näi, olen saanut viimeisensanan syntyessäni, äidinmaidosta. Enkä odota mitään, koska en aijo ottaa osaa omaan kyselyyni...koskaan.


      • modelli kirjoitti:

        Juuri näi, olen saanut viimeisensanan syntyessäni, äidinmaidosta. Enkä odota mitään, koska en aijo ottaa osaa omaan kyselyyni...koskaan.

        Etkö ota osaa siksi, kun koet olevasi riittävän fiksu tajutaksesi, ettei niin kannata tehdä(?)
        ....vaikka kuitenkin jo radikaalisti mahdollisia ehdokkaita seuloitkin(?)

        Mun mielestä sä otit jo heti avauksessa osaa omaan kyselyysi, vaikka et nimiä alkanut nimeämäänkään.

        Mikä tän avauksen tarkoitus edes on? Joku mauton älykkyystesti? Yritys selvittää, että kuka on tarpeeksi tyhmä esittämään rehellisen mielipiteensä, ketä äänestää?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Etkö ota osaa siksi, kun koet olevasi riittävän fiksu tajutaksesi, ettei niin kannata tehdä(?)
        ....vaikka kuitenkin jo radikaalisti mahdollisia ehdokkaita seuloitkin(?)

        Mun mielestä sä otit jo heti avauksessa osaa omaan kyselyysi, vaikka et nimiä alkanut nimeämäänkään.

        Mikä tän avauksen tarkoitus edes on? Joku mauton älykkyystesti? Yritys selvittää, että kuka on tarpeeksi tyhmä esittämään rehellisen mielipiteensä, ketä äänestää?

        Vastaa kyselyyn tai häivy. Millainen ihminen ilmoittautuu hiihtokilpailuihin ja ilmestyy paikalle rantapallon kanssa?


      • modelli kirjoitti:

        Vastaa kyselyyn tai häivy. Millainen ihminen ilmoittautuu hiihtokilpailuihin ja ilmestyy paikalle rantapallon kanssa?

        "Vastaa kyselyyn tai häivy."
        Miks et tehnyt tätä heti selväksi ja ilmoittanut toivomiasi pelisääntöjä jo avauksessasi?

        "Millainen ihminen ilmoittautuu hiihtokilpailuihin ja ilmestyy paikalle rantapallon kanssa?"
        Sori, en tiennyt että järjestelet täällä hiihtokilpailuja, joihin ei saa tuoda rantapalloa.


      • VähäinenPalvelija
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Vastaa kyselyyn tai häivy."
        Miks et tehnyt tätä heti selväksi ja ilmoittanut toivomiasi pelisääntöjä jo avauksessasi?

        "Millainen ihminen ilmoittautuu hiihtokilpailuihin ja ilmestyy paikalle rantapallon kanssa?"
        Sori, en tiennyt että järjestelet täällä hiihtokilpailuja, joihin ei saa tuoda rantapalloa.

        Modellilla vippaa jo yliskamarissa, älä välitä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Vastaa kyselyyn tai häivy."
        Miks et tehnyt tätä heti selväksi ja ilmoittanut toivomiasi pelisääntöjä jo avauksessasi?

        "Millainen ihminen ilmoittautuu hiihtokilpailuihin ja ilmestyy paikalle rantapallon kanssa?"
        Sori, en tiennyt että järjestelet täällä hiihtokilpailuja, joihin ei saa tuoda rantapalloa.

        Mistä olet saanut tuon käyttäjätunnuskuvasi ja miksi matkit minua laittamalla noita MAD teemoja profiliisi. Oletko sinäkin niitä stalkkereita jotka huutelevat puskista ja väittävät että olen 100 vuotias.


      • VähäinenPalvelija kirjoitti:

        Modellilla vippaa jo yliskamarissa, älä välitä.

        Taas näitä puskasta huutelijoita joiden puheesta ei saa mitään selvää. Sitä paitsi minulla ei ole diaknosoitu mitään "vippaa", saatikka että asuisin jossain vanhassa talossa ja maalla.


      • modelli kirjoitti:

        Mistä olet saanut tuon käyttäjätunnuskuvasi ja miksi matkit minua laittamalla noita MAD teemoja profiliisi. Oletko sinäkin niitä stalkkereita jotka huutelevat puskista ja väittävät että olen 100 vuotias.

        "Mistä olet saanut tuon käyttäjätunnuskuvasi ..."
        Ei se ollut erityisen vaikeaa. Otin selfien.

        "... ja miksi matkit minua laittamalla noita MAD teemoja profiliisi. Oletko sinäkin niitä stalkkereita jotka huutelevat puskista ja väittävät että olen 100 vuotias."
        Mä näin tänään ekaa kertaa sut täällä, sitä ennen en oo susta ikinä kuullutkaan.
        Tota mad-vertausta en käsitä ollenkaan.


      • modelli kirjoitti:

        Taas näitä puskasta huutelijoita joiden puheesta ei saa mitään selvää. Sitä paitsi minulla ei ole diaknosoitu mitään "vippaa", saatikka että asuisin jossain vanhassa talossa ja maalla.

        Aika kuumana tunnut kuitenkin käyvän. Siksi herääkin kysymys; miksi?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Mistä olet saanut tuon käyttäjätunnuskuvasi ..."
        Ei se ollut erityisen vaikeaa. Otin selfien.

        "... ja miksi matkit minua laittamalla noita MAD teemoja profiliisi. Oletko sinäkin niitä stalkkereita jotka huutelevat puskista ja väittävät että olen 100 vuotias."
        Mä näin tänään ekaa kertaa sut täällä, sitä ennen en oo susta ikinä kuullutkaan.
        Tota mad-vertausta en käsitä ollenkaan.

        No, hyvä näin. Muutoin täältä olis lähtenyt sellaset porukat liikkeele että...luulin että teet pilaa minusta. Antaa olla tällä kertaa.


      • modelli kirjoitti:

        No, hyvä näin. Muutoin täältä olis lähtenyt sellaset porukat liikkeele että...luulin että teet pilaa minusta. Antaa olla tällä kertaa.

        "Antaa olla tällä kertaa."
        No mitäs tääkin nyt tarkottaa? Mitä jos tulee seuraava kerta?


    • Näin.on

      DarkFear on trollannut palstalla kymmenen vuoden aikana vähintään kahden väitöskirjan verran aineistoa. Joten hänelle kuuluu - jos nyt ei dosentin, niin ainakin tohtorin arvonimi.

      Hänellähän on jo Alempi HC-ATM- titteli olemassa, joten ansioitunut mies on kyseessä joka tapauksessa.

      • kysynvaikeisaisikaan

        Onko hän se kalju mies jolla on pitkät hiukset?


      • KurppaN

        Myös peris on ansioitunut; hänelle on 7 mielisairausdiagnoosia, mutta vielä enemmän rekattuja trolliprofiileja.


      • Näin.on
        kysynvaikeisaisikaan kirjoitti:

        Onko hän se kalju mies jolla on pitkät hiukset?

        No, eduskunnassa kiertää tarinan mukaan sellainen huhu, että edustaja Sasi olisi joutunut hetkeksi psykiatriseen hoitoon joitakin vuosia sitten.
        Oli näet hoippunut yön tunteina illanistujaisista kohti hotellia. Varissuon ostarin kohdalla oli kokenut ruumiista irtautumiskokemuksen, kun oli nähnyt hänet itsensä kävelemässä kadulla vastaan. Humalainen mieli ei kyennyt asiaa prosessoimaan ja ohikulkija soitti hänelle ambulanssin. Vasta myöhemmin selvisi että vastaantulija olikin netissä trollaava DarkFear.

        Ehkä se kertoo jotakin hänen hiusmallistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe