Säälittävää jäädä jumiin

Miksi mies jolla on rahaa on luuseri ja jää jumiin naisiin, mitkä ovat rahan himossa valmiita tekemään lähestulkoon mitä vain. https://youtu.be/WnSVLUP-WJc

Vaihtaisin joka päivä uuteen ja vanha ikkunasta ulos, rahastus haaveineen. "Rakkaus on kemiaa" ja kemia tuo rahaa, vai miten se meni. Kurppa kuutamolle ja uutta nuorta lihaa peliin jos on rahaa, se on just näin. https://youtu.be/DCoV7oUIrik Tälläkin videolla esiintyvä nuori nainen on urheilullinen, joka ei meikkejä kaipaa. Olisi varmasti yhdessä aidosta rakkaudesta, eikä olisi kerjäämässä viikkorahaa joka tilanteessa, kunhan vaan saisi puuhastella näitä videoita.

16

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri luin ketjua, jossa miehet kitisivät siitä kuinka naiset katsovat vain miehen ulkonäköä..

      Miehethän ei niin tee...

      • MakeFace

        Kyllä miehen kannattaa panostaa ulkonäköönsä

        Helpompi pokata naisiakin

        yx parturikampaaja ..miesasiakkaille vain--jossa käy trimaamassa hiuxet ja parran

        hymyillen sanoi _metrosexuaaliksi_ ei taroita mitään homoa

        vaan mies, joka huolehtii ulkonöstään

        Mies, joka eivä tiedä meikkaamisesta mitään kusetetaan

        ns. morsiusmeikillä .Sillä tehdään morsmaikku tuoreen ja raikkaan näköisexy

        siten, ettei meiä helposti huomaakaan

        hääyön jälkeen paljastuukin wanha kurppa


      • "Miehethän ei niin tee..."

        Tietenkin tekee. Pitäisi saada rehellisyys kunniaan ja tehdä selväksi naisille, että heidän arvonsa on miltei täysin heidän ulkonäössään.


      • scrg kirjoitti:

        "Miehethän ei niin tee..."

        Tietenkin tekee. Pitäisi saada rehellisyys kunniaan ja tehdä selväksi naisille, että heidän arvonsa on miltei täysin heidän ulkonäössään.

        Höpsis, naisella on vaikka mitä arvoa..rakkaana, ystävänä, äitinä, siskona ja vaikka yhteiskunnan tärkeänä pilarina ja hyvinvoinnin mahdollistajana.

        Se on sitten noitten lerppujen ongelma jos näkevät naisen vain omaa arvoaan pönkittävänä statusesineenä..Silloin miehen ainoa arvo on lompakon paksuus ja naisen arvo on edustavuus. Kulissiliitto.

        Vaan mitäs se mulle kuuluu..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Höpsis, naisella on vaikka mitä arvoa..rakkaana, ystävänä, äitinä, siskona ja vaikka yhteiskunnan tärkeänä pilarina ja hyvinvoinnin mahdollistajana.

        Se on sitten noitten lerppujen ongelma jos näkevät naisen vain omaa arvoaan pönkittävänä statusesineenä..Silloin miehen ainoa arvo on lompakon paksuus ja naisen arvo on edustavuus. Kulissiliitto.

        Vaan mitäs se mulle kuuluu..

        Ihmisiin ei ihastuta sen vuoksi että ovat äitejä tai pilareita.

        Keski-ikäiset prismaparit ei päätyisi enää yhteen, jos sen pitäisi tapahtua nyt. Kumpikin tietäisi että kysymys olisi vain oman kumisevan tyhjyyden täyttämisestä jollakin.


      • scrg kirjoitti:

        Ihmisiin ei ihastuta sen vuoksi että ovat äitejä tai pilareita.

        Keski-ikäiset prismaparit ei päätyisi enää yhteen, jos sen pitäisi tapahtua nyt. Kumpikin tietäisi että kysymys olisi vain oman kumisevan tyhjyyden täyttämisestä jollakin.

        Juu no kyllä mä myönnän, että en mäkään kahta kertaa vilkasis tätä mun ukkoa, jos me nyt ekan kerran tavattais. Mutta kun mä tunnen sen jo melkein 30 vuoden takaa, niin se on ihan eri juttu.

        Että en väitä etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä, mutta väitän ettei se pelkästään riitä - paitsi statusvaimona olemiseen..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu no kyllä mä myönnän, että en mäkään kahta kertaa vilkasis tätä mun ukkoa, jos me nyt ekan kerran tavattais. Mutta kun mä tunnen sen jo melkein 30 vuoden takaa, niin se on ihan eri juttu.

        Että en väitä etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä, mutta väitän ettei se pelkästään riitä - paitsi statusvaimona olemiseen..

        Olet ihan oikeassa. Ulkonäkö pelkästään ei riitä. Se on välttämätön vaan ei riittävä edellytys. Mutta kaikki muu on arvotonta ilman sopivaa ulkonäköä. Tuon tunnustamista porukka välttää viimeiseen asti ja sen takia taivutaan ties millaiseen verbaaliakrobatiaan.

        Pitkät suhteet onkin eri juttu joissa on eri säännöt. Mutta palstan peruslukijaryhmälle ne ovat menetetty mahdollisuus ja ollaan yhä tai takaisin pisteessä, jossa naisen arvo etenkin on ulkonäössä ja miehen arvo ulkonäössä ja vähän jossain muussa.


    • meikattumies

      modellivaarin pitää päivittää kakkulansa, ellei näe tuon sporttitytön aika vahvaakin meikkiä

      TV ohjelmissa mieskin meikataan. Voi kieltätyäkin ja katsoa se ohjelma, jossa suomimies näyttää vainajalta.

      Kerran menin junalla V-ohjelmaan.Mennessä juttelin ravintolvaunun tytön kanssa
      mihin olin menossa.Paluumatkalla oli sama tyttö töissä ja kysyin huomaako hän minussa
      jotain uutta?

      Tyttö katseli vähän aikaa ja huomasi, etten ollu poistanut meikkiä

      • " V-ohjelmaan" mikä toi on joku saattohoito? Mikä luuseri matkustaa junilla ja kyselee ravintolavaunuissa nuorilta naisilta omasta ulkonäöstään. Taidat olla jonkin sortin pervofriikki, kun vielä tänne tuollaisia kirjoittelet. Minulle tulee ensimmäisenä kommentistasi mieleen joku tv-formaatti upota vittu V-ohjelmaan osallistuneet mereen tai ammu kurppa kuuhun rahastamaan.


      • Voittaja.ei.luuseri
        modelli kirjoitti:

        " V-ohjelmaan" mikä toi on joku saattohoito? Mikä luuseri matkustaa junilla ja kyselee ravintolavaunuissa nuorilta naisilta omasta ulkonäöstään. Taidat olla jonkin sortin pervofriikki, kun vielä tänne tuollaisia kirjoittelet. Minulle tulee ensimmäisenä kommentistasi mieleen joku tv-formaatti upota vittu V-ohjelmaan osallistuneet mereen tai ammu kurppa kuuhun rahastamaan.

        Luuseri? hehhee

        Se ohjema loi Napkymppi ja _voitin_parhaimman matkan sievän NeitX:n kanssa

        Itsellas olis jo aika viedä saattohoitoon


      • Voittaja.ei.luuseri kirjoitti:

        Luuseri? hehhee

        Se ohjema loi Napkymppi ja _voitin_parhaimman matkan sievän NeitX:n kanssa

        Itsellas olis jo aika viedä saattohoitoon

        Ainut palkinto mitä voit on se, että pääsi on 100%:sta kumia.


    • Tuolla videolla on puoli miljoonaa katsojaa ja mimmillä on kanava, joka on pyhitetty erilaisten jumppatrikoiden kokeiluun ja esittelyyn.

      LOL

      Pystyisinköhän samaan? Ekassa osassa voisin kokeilla lasseviren-tyyppisiä juoksushortseja. Onko se oire yhteiskunnan rakenteellisesta ja toksisesta epätasa-arvosta, jos en pysty?

      • Jos ei kokeile, niin ei saa koskaan tietää:D


    • Milloin.kyttä

      Katselin tuon jumppavideon ja nyt youtube on alkanut ehdottelemaan sellaisia jumppavideoita missä esiintyy pikktyttöjä vähissä vaatteissa ja irstaissa kuvakulmissa.
      Miten tuollaiset videot voi olla sallittuja? Vai onko ns jailbait videoita ne?

    • rahaeiainatakaa

      Kalliiksi naiset tulee se on nähty. Mies joka eli kaksoiselämää kakkosensa kanssa pitkään kunnes kiinni jäi. Ja kun se rahan käyttö tuli ilmi oli järkyttävää. Makselee vielä tänäkin päivänä kakkosensa takia. En ihmettele että on katkera niin minulle kuin tuolle kakkoselle joka hyötyi rahallisesti täysin. Ja kun tajusi ettei niitä saa takaisin edes mitenkään enään eikä saa vastinetta rahoilleen kuten oli pitkään kulkenut römpsää hoitelemassa . Löi luun kurkkuun kun otin yhteyttä. Nyt kun sillä uusi jo menossa on mies katkera nyt meille molemmille. Mutta kalliiksi tuli miehelle voitte uskoa. Joten naiset ovat kalliita oli ne salaisia rakastajia tai puolisoita. Vieläkö ihmettelette mistä katkeria eronneita juoppoja löytyy ja miksi?

      • Sinkkunainen

        Miksi mies valitsee kalliiksi tulevia jännänaisia?
        Muutenkin mies voi elää ilman sitä puolisoakin. Naisen kanssa eläminen on ihan vapaaehtoista.
        En minäkään halua miestä. Niistä on vain harmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      106
      1923
    2. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      56
      1354
    3. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      13
      1247
    4. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      60
      1094
    5. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      86
      1068
    6. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      100
      904
    7. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      253
      855
    8. Menneisyytesi

      on liiankin synkkä. Jossain se raja menee vaikka sydämeni veitkin.
      Ikävä
      90
      793
    9. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      12
      793
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      197
      737
    Aihe