modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Kuka on palstan....
Jutta? Jutta harrastaa stand up komiikan erikoisalaa, missä vitseille nauretaan esityksen jälkeen, yleensä vasta seuraav455Levyraati!
Heterot eivät saa osallistua tähän. Eka piisi----> tähän ei Landola taipuis. http://youtu.be/DJM2kl7GtRY455Voi taivas!
Joku ihmettelee tuolla jotain evoluutioa ja väittää, että seeprat saavat oudon värityksensä perimästä. Mä oon luullut, e355Ketkä palstalaisista ovat käyneet....
kuussa? Keskustele eri tilanteista jos telakointi on epäonnistunut, kohdatessasi samaa sukupuolta olevan henkilön kamara255Mulla alkaa mennä toi geolooginen....
ajattelu kyky, oikeesti! Musta alkaa tuntumaan siltä, että oon kaikki nää vuodet täällä keskustellut hieman tyhmien kans755- 555
Palstan miehet....
Nyt kun naiset vielä nukkuvat niin voidaan tirkistellä heidän kalsareita ja pistää niistä tänne kuvia:D Mä aloitan -nää054Mitä tarkoittaa...
teidän mielestä kun joku nainen käy ensinnäkin tiputtamassa postiluukusta lapun missä lukee! "Saatanan koitus rentus"...354Ilmoitus luontoinen asia....
naisille! Tänään aijon viettää koti-illan. joten turha soitella en ole käytettävissä.454- 154
- 1254
Mä oon ehdottanut tonne suomi24:lle
että saisin oman palstan ((( tahdon olla modellin kanssa ))) tai (( miten modelli isketään )) heidän ehdotus oli ( mode054Tässä vaiheessa vaan tuntuu niin oikeelta...
tää palstailu nimittäin. Mä lähden muuten illalla jahtaa noitia, siis harrastaa huispausta. Se on semmosta missä yritetä254Mul on viiniä!
Terveisiä yhelle palstalaiselle jonka nimeä en nyt viitti mainita, mutta sanotaan sen verran, että sen nimessä on z kirj554- 654
Koska tulee ilta-vuorolaiset vittuilemaan ja jankkaamaan...
sitä samaa mantraa? Mä olen varautunut siihen käymällä handelissa, apteekissa, ärrällä, deboililla, ja kotipitsassa, sek1054- 354
Palstan käsi!
Antoi minulle tehtävän, palstan ääni puhui kielillä mitkä tulkkaan nyt teille palliaivot. Nimeä kunta tai ruukin alue mi754Vähänkö alkoi naurattamaan...
toi "luotsi"= seilori juttu täällä suomi24:llä "Luotsi on keskustelupalstoilla ja chatissa vapaaehtoisesti toimiva akt054Hei tytöt!
Nythän on trendikästä pistää itsensä kuntoon kaiken maailman cros fitingeillä sun muilla ihme treeneillä, mutta onko kuk254