Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Kuka on palstan....

Jutta? Jutta harrastaa stand up komiikan erikoisalaa, missä vitseille nauretaan esityksen jälkeen, yleensä vasta seuraav
    Miehen logiikka
    4
    55
  2. Levyraati!

Heterot eivät saa osallistua tähän. Eka piisi----> tähän ei Landola taipuis. http://youtu.be/DJM2kl7GtRY
    Miehen logiikka
    4
    55
  3. Voi taivas!

Joku ihmettelee tuolla jotain evoluutioa ja väittää, että seeprat saavat oudon värityksensä perimästä. Mä oon luullut, e
    Miehen logiikka
    3
    55
  4. Ketkä palstalaisista ovat käyneet....

kuussa? Keskustele eri tilanteista jos telakointi on epäonnistunut, kohdatessasi samaa sukupuolta olevan henkilön kamara
    Miehen logiikka
    2
    55
  5. Mulla alkaa mennä toi geolooginen....

ajattelu kyky, oikeesti! Musta alkaa tuntumaan siltä, että oon kaikki nää vuodet täällä keskustellut hieman tyhmien kans
    Miehen logiikka
    7
    55
  6. No mä sitten lähenkin tästä....

kun tää palsta hiljeni heti kun mä tulin....MOI!
    Miehen logiikka
    5
    55
  7. Palstan miehet....

Nyt kun naiset vielä nukkuvat niin voidaan tirkistellä heidän kalsareita ja pistää niistä tänne kuvia:D Mä aloitan -nää
    Miehen logiikka
    0
    54
  8. Mitä tarkoittaa...

teidän mielestä kun joku nainen käy ensinnäkin tiputtamassa postiluukusta lapun missä lukee! "Saatanan koitus rentus"...
    Miehen logiikka
    3
    54
  9. Ilmoitus luontoinen asia....

naisille! Tänään aijon viettää koti-illan. joten turha soitella en ole käytettävissä.
    Miehen logiikka
    4
    54
  10. Chicken in the kitchen!!!!

http://youtu.be/BQI1Fvp6rBw
    Miehen logiikka
    1
    54
  11. Kuka kuvassa?

Miehen logiikka
    12
    54
  12. Mä oon ehdottanut tonne suomi24:lle

että saisin oman palstan ((( tahdon olla modellin kanssa ))) tai (( miten modelli isketään )) heidän ehdotus oli ( mode
    Miehen logiikka
    0
    54
  13. Tässä vaiheessa vaan tuntuu niin oikeelta...

tää palstailu nimittäin. Mä lähden muuten illalla jahtaa noitia, siis harrastaa huispausta. Se on semmosta missä yritetä
    Miehen logiikka
    2
    54
  14. Mul on viiniä!

Terveisiä yhelle palstalaiselle jonka nimeä en nyt viitti mainita, mutta sanotaan sen verran, että sen nimessä on z kirj
    Miehen logiikka
    5
    54
  15. Mitä teen?

Jos en tee!
    Miehen logiikka
    6
    54
  16. Koska tulee ilta-vuorolaiset vittuilemaan ja jankkaamaan...

sitä samaa mantraa? Mä olen varautunut siihen käymällä handelissa, apteekissa, ärrällä, deboililla, ja kotipitsassa, sek
    Miehen logiikka
    10
    54
  17. Monelta tällä palstalla....

tulee yleensä valomerkki?
    Sinkut
    3
    54
  18. Palstan käsi!

Antoi minulle tehtävän, palstan ääni puhui kielillä mitkä tulkkaan nyt teille palliaivot. Nimeä kunta tai ruukin alue mi
    Suhteet
    7
    54
  19. Vähänkö alkoi naurattamaan...

toi "luotsi"= seilori juttu täällä suomi24:llä "Luotsi on keskustelupalstoilla ja chatissa vapaaehtoisesti toimiva akt
    Miehen logiikka
    0
    54
  20. Hei tytöt!

Nythän on trendikästä pistää itsensä kuntoon kaiken maailman cros fitingeillä sun muilla ihme treeneillä, mutta onko kuk
    Miehen logiikka
    2
    54