Joku ihmettelee tuolla jotain evoluutioa ja väittää, että seeprat saavat oudon värityksensä perimästä. Mä oon luullut, että jotkut heimot maalailee niitä ja siksi olenkin ollut huolissani siitä kun heimolaiset (kaikki) muuttavat tänne Suomeen, niin kuka maalaa seeprat?
Voi taivas!
3
<50
Vastaukset
- Seepraaja
Miks ihmeessä kukaan muutas afrikan lämmöstä tänne hyttyslandiaan???
Seeproista viis kyllä ne pärjää ilman raitojaki onhan niillä neljä jalkaa, kova takapotku ja kaviot joilla hajotetaan jellonalta kallo tarpeen tullen.- valkomusta --
Seepat on jo syöty loppuun ja ne maalarit syövät nyt Kallion leipäjonossa
- Seepraaja
valkomusta -- kirjoitti:
Seepat on jo syöty loppuun ja ne maalarit syövät nyt Kallion leipäjonossa
Ei seeproja ole syöty sukupuuttoon vaan Helsingin kanipopulaatio. Eksää tiedä, että Chez Dominiquen haute cousine numero uno on kanipaisti alá vin rouge?
Maksaa viiksikarvan alta kakssataa eukkoo. Sinne ne kanit on survottu.
Seeprat menee laumoina savannilla, kato vaikka Attenboroughin luotodokkari. Se olis kyllä jo kertonu sen netissäkin jos meiltä olis seeprat syöty loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549