teidän mielestä kun joku nainen käy ensinnäkin tiputtamassa postiluukusta lapun missä lukee! "Saatanan koitus rentus"....mä vihaan sua t. Milla ~ Ja mä en muista ketään Millaa ainakaan viiden vuoden sisällä. Malluja, Melluja ja Helluja on ollut tusinoittain, mut joku Milla, mistä mä voin tiettää jos muija ei voi laittaa kuvaa tai edes puh. # viestiin. Panis edes jotain vinkkii, niinko sä halusit et mä kutsun sua vääpeliks kun tuut...kyl te tiedätte, sitä pitää huutaa niin et naapurin tyttö kuulee, koska mä haluun tehdä sen mustasukkaseksi.....
Mitä tarkoittaa...
3
52
Vastaukset
- cs
Ne Naiset, Ne Naiset
Osaavat nauttia kostoistaan yksin tykönään ilmoitamatta mistä nyt taas "palkitaan"
Yksi on kostanut jo moneen kertaan salisesta numerosta tekstareilla
S*****nan H***lle minun salaiseen numerooni..................
Olisi kiva tietää keneksi hän minua luulee ja saanut numeronkin ..mistä? - Positiivari.
Annas kun lappu tulee, olen Hiv-positiivinen.
Hallelujaa. - cs
Sekin on koettu:(
SP-tautien klinikalta tuli kutsu testiin "varmmuudeksi"
Lääkäri kyseli mahd suhteista ja kerroin epäleväni 24v naista, jomka etunimen tiesin. Olin tavannut 4vrk aikaisemmin ja vaati rahaa korvaukseksi.
Lääkäri ei nimea sanonut, mutta tiesi naisen, joka oli jo aamulla mennyt tutkimukseen ja pelkäsi saaneensa jonkin taudin, koska iso mälli oli valunuta kalsareihin..............................olisikohan syytä kouluissa anaa parempaa valisutusta.
HIV tartuntaa ei voi havaita viiden tunnin kuluttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732285
- 622264
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 131318
- 101214
- 111184
- 221181