modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
- 444
Pariairokaksikko!
Euroopan keskuspankki on kuolettanut kaikki luottokorttini, mun onneksi. Tärsky muija oli muuten täys huijari, ämmä seli244Voinko sanoa että
olen lopettanut ryyppäämisen kun nykyään vaan juon, eli vietän ainakin yhden selvän päivän viikossa. Se tässä on huono p644Mihin se ketju missä selitin...
mun historiaa, hävis?! Wittu ootteko oikeesti vähä-älysiä kun meette poistelee toisten juttua. Outoa porukkaa MUL ON PIS644Seuraava kysymys on jo tulossa___-----
Mista kappaleesta ja onko bändi tuttu..... It felt good to be out of the rain. In the desert you can remember your name444Charlie Sheen ja................................................
Hilkka Ahde BB-taloon. Varma tieto!144tzatzikia.
Mitä toi oikein meinaa, ensin saat lukea lehdistä koko syksyn ja alkutalven, että noi tukiaiset on lähetetty Kreikkaan m043Äidinkielen oppitunti! (((KAIKKI MUKAAN)))
Kalle – koipii – eukkoa Kalle- koipasee- eukkoaan Ylempänä esimerkit verbin taivutuksesta aktiivi ja passiivi. TEHTÄV343Tiesitkö että...
infinitiivin perustana on verbi, kun taas illatiivi on jotakin aivan muuta.243- 243
(((musaa)))
Tänään on tietty merkkipäivä (minun onnenpäiväni) pe.13 ja siksi olen pukeutunut mustaan pukuun. Minulla on sellainen t1243Olin aamutorilla kahvilla...
ja lähdin taluttaa fillaria Espanpuiston läpi niin vastaan tuli joku tyyppi ja pummas röökii....sanoin etten polta, olen243- 843
Tänään puhutaan veronkierrosta ja .......
mietimme sitä onko politiikka vaikeaa vai onko vaan yksinkertaisesti niin, että poliitikoiksi hakeutuvat ja sinne valita043#Hatsback
Lottoon on kesän korvilla luvassa merkittäviä muutoksia, joita Veikkaus on kaikessa hiljaisuudessa valmistellut jo kuuka243(((FUCK YOU)))
Oi Suomi24, katso, sinun päiväs' koittanut, yön uhkaa karkoitettu ei ole pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin243Hyvät ja huonot uutiset!
Hyvät...niitä ei ole, mutta huonot ajat sen kun jatkuvat Suomipojalle. Lehdistö toitottaa Brad Pittin eroa, mikä tietää243Koska alkaa yt-neuvottelut?
Milloin alkaa mamukuppareilla yt-neuvottelut. Törmäsin taas tänään sellaiseen epäoikeudenmukaisuuteen minkä joku saamari542- 042
#Hatsfäck
Vittu mä liityn Natoon...mul on ritsa, tai ei se oo vielä suostunut tulee tänne....saatanan pikkuritsa.042