Modellin hamsterkriisi

Hei, paukapää palstalainen! Tilanteessasi sinun kannattaa nyt luottaa suurempaan voimaan tai lääkkeeseen, ja ottaa etäisyyttä palstaan . Tämä modelli josta puhut vaikuttaa kyllä olevan sinulle ylitsepääsemätön vastus ja kaiken järjen mukaan tulet menettämään täksi sen vähänkin älyn, mikä siellä pahvilaatikossa kahisee. On kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että kerrot meille kaikille avoimesti tunteistasi, ettei muut tee hätiköityjä johtopäätöksiä. Kerrottuasi tuntemuksistasi ota hieman etäisyyttä palstaan ja tarkkaile tilannetta etäämmältä. Keskity! Sillä välin omaan elämääsi ja rutiineihin ja kun huomaat, että on tullut aika toimia – tee niin sydämmen ohjaamana.
Tässä on nyt sinun mahdollisuus uudelle aikakaudelle palstan ulkopuolella – kaikki ovet avoinna.

https://youtu.be/_taBmUx08cY

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarille
      • Unelmoitko lomamatkaa kanssani Isla de Holboxilla. Joisin mielelläni kaikki maailman tequilat navastasi. Mieti, vedettäisiin kaikki maailman "lääkekasvit" nuppiin, istuttais nuuotiolla ja puhalleltaisiin kutistettuihin pääkalloihin...ihan niin kuin tuotettais musaa. http://bit.ly/1RsQP7t Sano vaan koska karataan täältä suomesta, mä oon valmis!

• modelli kirjoitti:

Unelmoitko lomamatkaa kanssani Isla de Holboxilla. Joisin mielelläni kaikki maailman tequilat navastasi. Mieti, vedettäisiin kaikki maailman "lääkekasvit" nuppiin, istuttais nuuotiolla ja puhalleltaisiin kutistettuihin pääkalloihin...ihan niin kuin tuotettais musaa. http://bit.ly/1RsQP7t Sano vaan koska karataan täältä suomesta, mä oon valmis!

Oon aina ollu huono unelmoimaan. Koska unelmat tuppaa usein toteutumaan. Mutta noi pääkallot kyllä houkuttelisi.. Pysy valppaana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe