jmape

Olen rock-henkinen, 44-vuotias valtion virkamies, jota kuvaa ehkä hyvin yhden vinyylini nimi: "Mielummin vanha kuin aikuinen". Musiikki, elokuvat (erityisesti kauhu), ruoka ml. sen suunnittelu ja laitto ovat lähellä sydäntäni, jota pitäisi helliä - jos ei nyt, niin koska?
Suosikkibändit/artistit: Juuri tällä hetkellä soivat eniten Sublime, Deep Purple, Passafire, NoMeansNo ja Monster Magnet.
Suosikkileffat: Parhaat filmit kauhun eri alagenreistä, Ozonin ja Haneken koko tuotanto jne.
Kotieläimet: kukat
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Ammatti: Talous/hallinto
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Hakusanat: blues, kauhu, kissa, punk, kitara, sublime
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 3 kommenttia
- Olen itse alkoholisti ja avovaimo jätti minut käsittääkseni juuri alkoholin takia. Hän teki oikean ratkaisun, sillä jos ihminen on alkoholisti, ei hän muutu tässä elämässä - toki jotkut pystyvät siihen, mutta sen varaan ei kannata rakentaa omaa, uskoakseni ainoaa elämäänsä...
- Itse n. 25 vuotta joka päivä autoa ajaneena voin vakuuttaa, että liikennekäyttäytyminen on muuttunut koko ajan huonompaan suuntaan (punaisia päin ajo, vilkuttamisen funktio unohtunut?, tolkuttomat ohitukset, poliisia pakeneminen tuunatulla karvanoppa-autolla jne.). Mikko on tavallinen autoilija, jolle(kin) voi sattua virheitä. TOSI törkeiden rikkomusten tekijöiden nimet ja kuvat lehtiin!!!
- Josko kannattaisi hankkia tehokkain, ilman lupaa ostettavissa oleva ilmakäsiase (mikähän se olisi) tai sellainen tehokkaaksikin tituleerattu jousipyssy (merkki, malli), joka ladataan jalalla? Olen jo jemmannut safkaa tulevan varalta, mutta aseistautuminen itsepuolustukseksi ei liene koskaan pahasta täällä Suomessa, jossa ei ole samoja ihmisoikeuksia kuin US:ssa (saa ampua murtovarkaan, aseella osoittelevan, raiskaajan, omaan kotiin tunkeutujan, poliisi on POLIISI jne.), vähän niin kuin ostaisi valeriaanaa, vaikka sulla on jo zolpidemia ja dopiclonia yms...