Vapaa kuvaus

kysy..

Aloituksia

9

Kommenttia

33

1. kitaraan "herkkuja"

Moroo.. tuota noin..pitäis saada koneel joku "efekti" ohjelma.. vahvissti yms. mulla oli jo jo AmpliTube2 tai joku va
    Ohjelmat ja sovellukset
    2
    132
  2. AJUREITA CAMIIN..

MOROO.. Elikkäs..ajurit tollasen microsoft lifecam VX-1000 ja konees taitaa olla uusin kubuntu(?) ite en tiiä linuksis
    Yleistä Linuxista
    2
    132
  3. microsoft lifecam VX-1000 Linuks..

MOROO... Elikkäs.. tollasen ajurit microsoft lifecam VX-1000 Linuksiin..siihen uusinpaan.. je ite en siis linuksia käy
    Yleistä oheislaitteista
    0
    382
  4. näyttistä..

moroo.. ookoo..unohdetaan toi tupla näyttö.. vaan nyt pitäis saan hyvä..perushyvä näyttis koneeseen.. ja PCI-Väylään so
    Näytönohjaimet
    5
    227
  5. uutta näyttistä.. =)

moroo.. elikkäs joo.. =) olen suhtkoht amatöör koneitten kanssa mutta..pitäis saada sellanen näyttis missä ois kaks ul
    Näytönohjaimet
    5
    432
  6. epson..

moroo.. pitäis saada täydelliset ajurit Epson Stylus DX 4000 :een.. ja silleen et saan sen ikonin kans ruutuun et vois
    Tulostimet
    2
    525
  7. Volbeat..

Moroo.. huomasin vaan tossa sellasen jutun et mulla koneel Volbeat - the human instrument 4.29Min! ja youtubessa Volbea
    Yleistä musiikista
    3
    261
  8. VOKRA MÖKKI

MORO.. 3-henkinen perhe pikkunen kääpiöhamsteri(häkissä ei vapaana koskaan) tahtois vuokrata OK-talon tai tilavan rivi
    0
    190
  9. missä mättää..?

moroo.. missäs mahtaa olla vika ku avaan n,5-6netti sivua samaan aikaan ja live mesen ni kone toimii hetken ihan hyvin
    Tietotekniikka
    7
    464