moroo..
ookoo..unohdetaan toi tupla näyttö..
vaan nyt pitäis saan hyvä..perushyvä näyttis koneeseen..
ja PCI-Väylään sopiva..?
mitäs ehdottaisitte..?
ja sellaset amikset jotka ehdottaa uuden koneen ostamista ni..voivat antaa mulle sitten sitä rahaa oikein kunolla ni ostetaan monta uutta konetta..eikösta vaan.. =D =D =D
näyttistä..
5
228
Vastaukset
- ...
"ja sellaset amikset jotka ehdottaa uuden koneen ostamista ni.."
No voi voi, se kun nyt sattuu olemaan ainoa järkevä vaihtoehto. Tuohon antiikkiseen PCI väylään kun ei kortteja satu kunnolla saamaan. Tai no saahan niitä mutta rahat menevät täysin hukkaan, mikäli nykyiselläkin kuvan saat ulos. - ehdottettiin..
jotain, eikö kelpaa. Katse huuto.net:stä, ei kannatta ostaa uutta. Mulla olisi muutama joutilas mutta tuskin kehtaat hakea, saisit ilmaseksi.
jooh..kone on vajaat pari vuotta vanha ettei se nyt niin kovin vanha ja antiikkinen ole..ja ei todellakaan ole mun syytä et tässä on tälläset ja tollaset vitun väylät..ja ilmatteeks/lahjaks ku saisn ni en viittii myydä tätä pois..
et jos nyt viittisitte ehdotta jotai..tai pitäkää turpanne kii..jookosta joo..ettei vaan satu.. =D- ...
Johan tuossa ehdotettiin, että osta käytettynä. Se on aivan sama minkä kortin tuohon ostat kunhan kuva näkyy. PCI väyläisissä ei ole tehokkuuden kanssa mitään merkitystä, nekun ovat auttamattomasti surkeita pelikäytössä.
Mikäli koneesta ei todellakaan löydy agp tai pci-e väylää niin on täysin turha edes toivoa mitään mullistavaa uudelta kortila, kiitos pci väylän.
Kuten jo sanoin aikaisemmin, jos saat nykyisellä kuvaa ulos niin en tekisi yhtään mitään. Hukkaan menee ne vähätkin rahat. Tuollaiseen ei vaan yksinkertaisesti saa hyvää korttia, millä tekisi yhtään mitään pasianssia vaativammassa pelikäytössä.
Koneen ehkä olet omistanut kaksi vuotta, mutta jos siinä pelkkä pci väylä on niin kyllä se on aika antiikkia, esim agp-väylä tuli koneisiin 1997.
Mikä mahtaa olla emolevysi malli. ... kirjoitti:
Johan tuossa ehdotettiin, että osta käytettynä. Se on aivan sama minkä kortin tuohon ostat kunhan kuva näkyy. PCI väyläisissä ei ole tehokkuuden kanssa mitään merkitystä, nekun ovat auttamattomasti surkeita pelikäytössä.
Mikäli koneesta ei todellakaan löydy agp tai pci-e väylää niin on täysin turha edes toivoa mitään mullistavaa uudelta kortila, kiitos pci väylän.
Kuten jo sanoin aikaisemmin, jos saat nykyisellä kuvaa ulos niin en tekisi yhtään mitään. Hukkaan menee ne vähätkin rahat. Tuollaiseen ei vaan yksinkertaisesti saa hyvää korttia, millä tekisi yhtään mitään pasianssia vaativammassa pelikäytössä.
Koneen ehkä olet omistanut kaksi vuotta, mutta jos siinä pelkkä pci väylä on niin kyllä se on aika antiikkia, esim agp-väylä tuli koneisiin 1997.
Mikä mahtaa olla emolevysi malli.jooh..tullut täs soiteltua yms yms..
ni tää on joku "välimallinkone" eli Paska..
no mutta joo..nyt ois tarve sille AGP-väylään sopivalle kortille..ehkä..
tarkistuksessa on toi toinen kone nyt..ja se pitää silloin tällöin jonkun ihme äänen..ite en sitä ole kuullut..kone tutulla korjaajalla "tarkkailussa"..
sai kellotettua se yli 2,0GHz..
taidan hemmetti myydä nää kaikki "lelut" pois ja alkaa kutomaan sukkia.. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139