moroo..
missäs mahtaa olla vika ku avaan n,5-6netti sivua samaan aikaan ja live mesen ni kone toimii hetken ihan hyvin ja sit alkaa takkuilemaan..mutta ku sammutan mesen kokonaan ni..sit taas toimii kone..
kone on Intel celeron 2,8GHZ.."valmis paketti"
aika semmilla koneilla ei moista ongelmaa ollut..vaikka tehoiltaan olivat vaan 1,1 ja 1,0 GHZ.. =) =) =)
missä mättää..?
7
504
Vastaukset
- kumiankka
voi kuin arvailla eli:
1. sulla on vista ja liian vähän muistia
2. palataan kohtaan yksi koska enempi tieto uupuumoroo..
no niin sairas ihminen en kyllä ole että vistan koneeseeni laittaisn.. =)
elikkä..muisti saattaa siis pätkiä.. =)
olen "amatöör" koneitten kanssa..eli mistä voisin katsoa muistin määrän.. =)- ominaisuudet...
pampulaM kirjoitti:
moroo..
olen "amatöör" koneitten kanssa..eli mistä voisin katsoa muistin määrän.. =)sielt näät keskusmuistin
- kaikil ei näu..
ominaisuudet... kirjoitti:
sielt näät keskusmuistin
ctrl alt del ja sielt suorituskyky
- jos olet
pampulaM kirjoitti:
moroo..
olen "amatöör" koneitten kanssa..eli mistä voisin katsoa muistin määrän.. =)Amatööri niin mitä sinä vistasta tiedät hah hah...
jos olet kirjoitti:
Amatööri niin mitä sinä vistasta tiedät hah hah...
moroo..
ei se vaan toimi..niin monelta kuullut sellasta puhetta..eräs hyvä tietokone korjaajakin sano et sillä ei tee mitään..vista=paska- 00oo00
kaikil ei näu.. kirjoitti:
ctrl alt del ja sielt suorituskyky
Noihan se on Vistassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n422606Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1382543Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291677Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321084- 841077
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131008- 40872
- 53825