Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
perapa1
profiilit
perapa1
perapa1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
29
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei mulla ainakaan ole jäänyt polttamatta(nero)tai kopioimatta ainut minkä oon huomannut on,että kappaleiden nimet ei näy joka levyssä minkä olen koneelle laittanut,mutta kopioidessa levyä sekään ei haittaa eihän ne kappaleen nimet näy levyssä muutenkaan paitsi autostereoissa missä sen pitäisi näyttää soivan kappaleen nimi.Kaikki suuret,kuten sony BGM ym.ovat luopuneet kopiosuojauksesta koska siitä oli enemmäm harmia,kuin hyötyä esim alkuperäinen sd ei välttämättä soinut kaikissa autostereoissa ym.
25.03.2009 20:17
Ei se ainakaan dvd+r toista se sinun cd soitin sille pitää olla dvd soitin.
24.03.2009 19:54
jostain 1,50e kiini,kun eine dvd-r levyt paljoo sen enempää maksa,miks pilata elokuvailta paskalla kuvan laadulla siis pakkaamalla ne cd levylle?
20.03.2009 22:13
johdoissa on vähemmän piikkiä,kuin toisissa kokeile toista s-video kaapelia ja oletko kokeillut kaikki av kanavat läpi mulla itellä ainakin on omassa 2 video kanavaa toisessa näkyy mustavalkeana ja toisessa värillisenä.
05.03.2009 10:44
liitin se on yleensä vga ja dvi tai hdmi liittimen välissä ja aikaisemmin neuvoin sinua niin se digitaalinen äänipiuha(yksi johto)yleensän sen liittimen väri on oranssi niin siinä on se etu,että saat kuulumaan ns monikanavaäänet 5.1 tai 7.1 edellyttää,että kytket sen kotiteatteriin ja,että lähde mitä katsot on tehty monikanava äänillä.
04.03.2009 10:28
ole kovin kiva katsoa,kun sulla ei ole,kuin s-video piuha siinä ei nimittäin kule äänet.Alkuperäiselle kysyjälle sanon,että vedä tietsikasta s-video johto tv s-video in liittimeen ja äänet joko digitaalisella piuhalla kotiteatteriin (1 piuha)tai kahdella rca piuhalla (tietsikan päähän tarvitset haarottimen,koska se piuha tulee siihen liittimeen mistä otat äänet tietokoneen kaiuttimille)ja telkussa ääni in liittimeen on punainen ja valkea reikä ja tv...stä valitset vielä oikean av kanavan yleensä on s-video.Pitäs näkyä tälleen jos sulla on vaan yksi näyttö tietsikassa,mulla itellä on kahdella näytöllä niin silloin pitää ladata netistä ati catalyst control sentter(koskee atin näytönohjainta)sieltä pitää käydä vaihtamassa täppä kakkosnäytöltä tv kohdalle.Ja jos tv on niin vanhaa mallia,että siinä ei ole s-video eikä ääni liitäntöjä niin sitten scart adapteri missä on paikat näille johdoille ja jos scartit on täynä niin vielä jakaja siihen väliin.
03.03.2009 19:25
usein,että tämä laite (ulkoinen kovalevy)toimisi nopeammin toisessa usp portissa vaikka kaikki kuusi porttia ovat usp2 eli en ymmärrä miten se toimisi nopeammin toisessa portissa,kun kaikki on samanlaisia.
23.01.2009 17:23
ainakin semmonen näyttö mikä yltää hd resoluutioihin.
23.01.2009 17:16
VLCplayerillä paljon parempi.
21.11.2008 15:40
2 / 2