Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
perapa1
profiilit
perapa1
perapa1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
29
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla teki toinenkone ihan samanlailla (XP)ei auttanut muu,kuin asentaa käyttöjärjestelmä uusiksi.
13.05.2011 13:54
luulisi näyttävän ihan suoraan ainakin topfieldin näyttää kannattaa kokeilla.Minä otan boksin kovalevyltä ohjelmat altair nimisellä ohjelmalla koneelle usb piuhalla.Mikrobitti kesäkuu 2007 lehdessä on hyvät kuvalliset ohjeet kaikkeen asiaan liittyvään myös ääni raidan liittoon ja tekstin laittoon (ylen irto tekstit).
13.02.2010 19:25
Eli,jos haluat saman näkymän fullhd tv näytölle,kuin läppärin näytöllä on ja läppärin näyttö ei ole fullhd resoluutio 1920*1080 niin se näyttää vaan sillä resolla mikä tietsikan näytöllä on.
03.12.2009 17:28
että se sinun asema tukee vain -formaattia elikkä ei polta +formaattia mulla oli edellisessä koneessa semmonen asema,elikkä kokeile dvd-r
21.08.2009 21:43
Käytin viimeviikolla omani virhekoodin luvussa (moottorin häiriövalon palamisen vuoksi)diaknoosi oli moottorin lämpöantura oli viallinen,kävin ostamassa uuden alkuperäisen anturan maksoi 20e valo sammui ja pelaa muutenkin hyvin sen jälkeen.Mulla astra oireili myös pienenä nykimisenä ja isolla polttoaineen kulutuksena ja joskus huonona käyntiinlähtönä lämpimänä,koska se antura antoi"väärää tietoa"ruiskulle(mulla nelipiste ruisku)eli vaikka moottori oli lämmin niin se anto ruiskulle tietoa,että se on kylmä kone elikkä ruisku antaa silloin rikkaamman polttoaineseoksen mistä johtui iso kulutus ja pieni nykiminen.Jos diaknoosi on sulla sama niin katso,kun menet ostamaan uutta anturaa,että sen pistoke osa on harmaan sininen(niissä on värikoodi)se kuuluu 1,6 8v moottoriin kaikissa moottoreissa 1.4,1.6,1.8,2.0 on erinlainen antura,kaikki käy kyllä ristiin,mutta niissä on jokaisessa eri arvot(eli ei näytä oikeita arvoja ruiskulle).Vikakoodin luku maksoi 30e ja pistoke on sulakkeiden vieressä.
20.07.2009 10:52
media center edes tukenut ylen tekstejä,käyttis on xp.
18.07.2009 21:41
paitsi virustorjunta ja palomuuri,mulla pelaa ainakin tuolleen.
18.07.2009 21:35
että tietokoneessa ei ole,kuin yksi liitäntä näytölle?En ole kuullut moisesta kapistuksesta,mutta jos se on jokin haaroittaja niin mitä järkee on kahdessa näytössä,koska ne näyttää aina samaa kuvaa?Mulla on itsellä kahdella littu näytöllä,mutta se vaatii,että näytönohjaimessa on 2 lähtöä,eli molemmille näytöille oma niin silloin pystyy tekemään kummallakin näytöllä eri asioita,esim jos olet toisella näytöllä vaikka netissä niin voit toisella näytöllä esim seurata vaikka netti tv...tä.
07.06.2009 21:03
Ylen suomenkielisiä tekstejä (ei ainenkaan ennen tukenut) ja HP on paska ainakin tulostimissa oli yks sellanen ja takuuajan oli "ilmainen"puhelintuki,mutta odottaminen ei ollut ilmainen ja arvaa pääskö sinne läpi ilman odottamista,makso ihan v....ti.
04.06.2009 17:18
todennäköisesti tekstiä.Kokeile,kun se elokuva on menossa niin klikkaa hiiren oikealla kuvan päällä niin tulee muistaakseni valikko missä on päälekkäin video ja audio sitten pitäisi tulla sub ja siitä valikosta suomi,mikäli siinä pää valikossa ei ole ollenkaan sub vaihtoehtoa niin siinä ei ole tekstiä.
03.06.2009 17:28
No muistitikulle on ainakin helppo siirtää katsot ensin minä asemana se sinun kone pitää sitä tikkua niin sitten vaan klikkaat sen videotiedoston siniseksi ja hiiren oikealla napilla valitset lähetä ja lähetät sen siihen asemaan minä koneesi pitää tikkua,itellä on muistaakseni f asema.Nero on hyvä ja helppo dvd polttoon valitset siitä vain dvd video kohdan ja menet eteenpäin niinkuin se neuvoo sillä voit tehdä alkuvalikot ja otsikon mikä näkyy ekana,kun panet levyn soittimeen.
21.05.2009 13:45
dvd soittimen kaukosäätimen suptitle nappulaa.Itellä ainakin jos olen siirtänyt digiboxsilta ylen kanavan ohjelman tietokoneelle ja polttanut sen levylle niin pitää dvd soittimen kakesta painaa suptitle nappia ennenkuin teksti näkyy.
19.04.2009 19:04
puhelimesta ja tökkää kortinlukiaan ja siirrä suoraan omista musiikkitiedostoista se musiikki sille.
18.04.2009 10:24
outoa,rupesin ihmettelemään,kun siirsin konserttitaltiointeja mitkä olin digiboxsista siirtänyt tietsikalle ja muuttanut dvd muotoon ja pannut ne omiin tiedostoihin,mutta sitten rupes tila käymään vähiin koneen omalla kovalevyllä päätin siirtää ne ulkoiselle kovalevylle ja senjälkeen poistin alkuperäiset niin sitten käytin neuvomaasi ohjelmaa niin sitten rupes löytymään ympäri koneen omaa kovoa niitä konsertteja eikä niissä edes lukenut kopio,eli kaikki oli eri kansioissa osa näky resulssin hallinnassa ihan nimen kanssa ja osa oli ihan ihmeellisien nimisten kansioiden alikansioissa?Kiinnostas ihan uteliaisuuttaan tietää syy mistä tämä johtu,jokatapauksessa nyt on taas tilaa kovalevyllä paljon kiitoksia.
17.04.2009 16:53
vinkistä rupes löytymään kadonneet gigat.Tottakait tiedän,että käyttöjärjestelmä ja ohjelmat vievät oman osansa,mutta oli niin paljon kadoksissa,että ihmetytti.Osaisitko neuvoa semmosta kun siirrän digiboxsilta ohjelmia tietsikalle ja muunnan ne dvd muotoon ja siirrän ne omiin tiedostoihin niin minkä hiton takia ne menee kahteen eri paikkaan,siinä syy missä ne oli ne kadonneet gigat,eli koneella oli joka ohjelma tuplasti ja ne tuplat oli ympäri c asemaa.
17.04.2009 10:38
on käyneet muuttamassa näytön resoluutiota,muuta oikeaksi niin rupee kuvakkeetkin olemaan normaalin kokoisia.
13.04.2009 20:36
menee samaa piuhaa kumpikin äänimuoto ei tarvitse valita,kuin dvd levystä joko 5.1 tai dts kyllä sony ainakin osaa toistaa kumman vaan,näyttöön tulee joko dts tai dolby digital 5.1 ja se 5 kajaria+subbari riittää molempiin se on se oikea kaiutinmäärä 7.1 se tavallaan "keksii"ne äänet niihin 2 kajariin.
13.04.2009 20:30
Otin koekäyttöön vuodeksi tuon 8 megan yhteyden,kun dna tarjosi,eipä paljon huomaa eroa 2 megan liittymään mikä normaalisti on minulla ja mulla pätkii kanssa yhteys johtuu kuuleman modeemista joskus joutuu aamulla,kun panee koneen päälle irrottamaan modeemin virtajohdon vähäksiaikaa,että pääsee nettiin.DNA...la sanoivat,että kaikki vanhemmat modeemit ei toimi 8 megan nopeudella.
12.04.2009 11:02
putkitöllö vai littu?ja millä piuhalla olet vetänyt kuvan töllöön,mutta oletan,että on putkitöllö ja piuha on s-video piuha kokeile ihan ekaksi telkun kaukosäätimen av napista käy kaikki vaihtoehdot läpi ja jos saat kuvan näkymään niin sitten pitää vetää vielä ääni piuhat s-videossa ei kule,kuin kuva,jos vieläkään ei kuva näy niin pitää mennä näytönohjaimesta valitsemaan muistaakseni toissiainen näyttö ja aktivoida se.Muutapa ei noilla sinun antamilla tiedoilla osaa sanoa.
27.03.2009 22:11
haluatko jättää tyhjät välit pois ja tasoitetaanko äänenvoimakkuus raitojen kesken,eli jos teet oman kokoelman niin siinä ei mikään kappale "mölähdä"kovemmin,kuin muut.Kyllä nero polttaa kopion ihan samanlaisena,kuin alkuperäinen levy on jos ei pane noita rukseja.
25.03.2009 20:29
1 / 2