Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

297

Kommenttia

2506

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Eikö Suomi pelastunut muka Stalinin armosta TOLLO? Onko tollolla jotain muuta tietoa? Hitlerkö Suomen pelasti vai, vai peräti Homomarski? hahah!
    Kunhan panet tietosi tänne esiin ja lupaat ottaa 100 000 euron vedon vastaan, niin vikinäsi loppuu saman tien, sillä sinusta ei vellipöksynä ja perseaukisena vetoon edes ole, mutta minusta on.

Yrittikö NL muka vallata Suomen talvisodassa? Hahah! Ei taatusti yrittänyt, sillä se olisi ollut lasten leikkiä, kun Suomi on täysin nujerrettu ja aneli hävinneenä armoa. Talvisota oli Suomen tyhmien päättäjien syytä, sillä sota olisi vältetty aluevaihdoilla, joita NL tarvitsi Saksan tulevaa hyökkäystä varten ja puolustaakseen paremmin omi alueitaan.

Sinä tollo et tiedä sotiin johtaneista syistä yhtään mitään, joten älä lässyttele paskaasi täällä ja näytä tyhmyyttäsi. Vikse ja ryömi siis jatkossakin perässäni, sillä typeriä puskahiiriä on todella hauska nöyryyttää. Koitahan rääpäle edes keksiä oma nikki, vaikka avuton pelle oletkin. Eikö sitä kuvaa tule esiin? Päivän naurut on naurettava! Hopi, hopi, älä pelkää siellä puskassa.