Mies, huolitko vanhemman naisen?

ei kiitos vanhat

Olen 40 vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan minkäänlaista suhdetta
itseäni vanhempaan naiseen.
Mitä mies tekee esim. 10 vuotta itseään vanhemmalla naisella,
ei yhtään mitään.
Mikä on maksimi ikäero ylöspäin jonka hyväksyt?

Itselleni sopivan ikäinen nainen on noin 33-37 vuotias.

49

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää

Eikö tästä asiasta ole väännetty jo ihan riittävästi?

• Mr Groove

Livetapaamisen perusteella ehkä, mutta netissä en hae kuin max 2 vuotta vanhempaa. Seurustelen nyt kymmenen vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa. En hakenut niin nuortakaan, mutta hän otti minuun yhteyttä netissä. Tuo on kyllä maksimi ikäero, en voisi kuvitella olevani nuoremman kanssa. Tähän saakka kaikki kumppanini ovat olleet saman ikäisiä kanssani. Mielestäni samanikäisyys on yhdistävä tekijä, mutta vain yksi niistä.

• Ikänne??

"Tuo on kyllä maksimi ikäero, en voisi kuvitella olevani nuoremman kanssa."
        Minkä ikäisiä olette?

• 12 + 14

"Livetapaamisen perusteella ehkä, mutta netissä en hae kuin max 2 vuotta vanhempaa.2

Voisiko joku valottaa minulle tätä asiaa? Mikä logiikka tässä on takana? Olen nyt jonkin verran lukenut tätä palstaa ja törmännyt tähän muutaman kerran. En ymmärrä, miksi etsintätapa tai hakukanava määrittää sen millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteen. Ainakaan minun käsitykseni siitä, millaisen kumppanin haluan ei vaikuta se, missä hänet mahdollisesti tapaan. Mitä merkitystä sillä on?

• 8013
        12 + 14 kirjoitti:

"Livetapaamisen perusteella ehkä, mutta netissä en hae kuin max 2 vuotta vanhempaa.2

Voisiko joku valottaa minulle tätä asiaa? Mikä logiikka tässä on takana? Olen nyt jonkin verran lukenut tätä palstaa ja törmännyt tähän muutaman kerran. En ymmärrä, miksi etsintätapa tai hakukanava määrittää sen millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteen. Ainakaan minun käsitykseni siitä, millaisen kumppanin haluan ei vaikuta se, missä hänet mahdollisesti tapaan. Mitä merkitystä sillä on?

Itse olen ihmetellyt juuri samaa. Joko kiinnostun jostain ihmisestä tai sitten en kiinnostu. Kyllä ne lähtökohdat sille mitä haen ovat minulla samat aivan kaikkialla. Tuntuisi aivan hölmöltä, että kriteerini olisivat jossain toisessa tilanteessa tiukemmat kuin toisessa.

Toki on selvää, että nettideitissä ne kriteerit ovat tietyllä tavalla enemmän esillä kun seuranhaku on se miksi nettideitissä ollaan. Jos tavataan jossain muussa yhteydessä, niin silloin seuranhaku ei välttämättä ole se tilanne jossa ollaan. Ehkä nämä ihmiset viittaavat tähän. En tosin silti koe itse, että kriteerini olisivat näissäkään tilanteissa erilaiset. Tiedän mitä haen ja mitä en hae. Ehkä ne kriteerit sitten vain monilla ovat tiukemmat netissä juuri siitä syystä, että ollaan niin konkreettisesti hakemassa seuraa. Toivoisinkin, että ihmiset osaisivat täälläkin suhtautua tarpeeksi avoimesti toisiinsa ja tutustua toisiinsa eikä heti tuijiotettaisi aivan kaikkia niitä kriteerejä heti kättelyssä. Osa niistä kriteereistä voi kuitenkin osoittautua turhiksi siinä vaiheessa kun kohtaa sopivan mukavan ihmisen. Tuntuu vain siltä, että tähän on monesti parempi mahdollisuus livetutustumisen kautta.

• Mr Groove
        12 + 14 kirjoitti:

Itselläni syy on niin yksinkertainen, että en halua yhteydenottotulvaa itseäni paljon vanhemmilta naisilta. Todennäköisyys sille, että ihminen olisi miellyttävä myös ulkoisesti on kuitenkin pienempi. Jos tapaan livenä miellyttävän naisen, niin ikä ei näyttele silloin niin suurta roolia. Numerorajaus on siis netissä tärkeämpää, koska toisen ulkoista olemusta ei voi aistia. Monilla naisilla on ihan sama periaate.

• Mr Groove
        Ikänne?? kirjoitti:

"Tuo on kyllä maksimi ikäero, en voisi kuvitella olevani nuoremman kanssa."
        Minkä ikäisiä olette?

Olen 44

• 12 + 14
        Mr Groove kirjoitti:

Itselläni syy on niin yksinkertainen, että en halua yhteydenottotulvaa itseäni paljon vanhemmilta naisilta. Todennäköisyys sille, että ihminen olisi miellyttävä myös ulkoisesti on kuitenkin pienempi. Jos tapaan livenä miellyttävän naisen, niin ikä ei näyttele silloin niin suurta roolia. Numerorajaus on siis netissä tärkeämpää, koska toisen ulkoista olemusta ei voi aistia. Monilla naisilla on ihan sama periaate.

Ok. Kiitos vastauksestasi.

• Mummo Groove
        Mr Groove kirjoitti:

Mr. Groove kirjoitti:
        "Itselläni syy on niin yksinkertainen, että en halua yhteydenottotulvaa itseäni paljon vanhemmilta naisilta. Todennäköisyys sille, että ihminen olisi miellyttävä myös ulkoisesti on kuitenkin pienempi."

Ensinnäkin - minä saa sinut kuvittelemaan, että sinun ilmoitukseesi tulisi TULVA. SInä olet vain yksi jannu monien joukossa, et mikään numero ykkönen tavoitelistalla.

Toiseksi - vanheneminen on osa luonnonjärjestystä, samoin vaihtelevuus. Toinen puhkeaa kukkaan vasta aikuisena. Taas tuota iänikuista yleistämistä, että vain nuori ja rypytön on kaunis.

Eikö tuolla asenteella olisi helpompaa vain käydä siellä baarissa hakemassa seuraa? Näkee heti mitä saa.

• Mr Groove
        Mummo Groove kirjoitti:

Mr. Groove kirjoitti:
        "Itselläni syy on niin yksinkertainen, että en halua yhteydenottotulvaa itseäni paljon vanhemmilta naisilta. Todennäköisyys sille, että ihminen olisi miellyttävä myös ulkoisesti on kuitenkin pienempi."

Ensinnäkin - minä saa sinut kuvittelemaan, että sinun ilmoitukseesi tulisi TULVA. SInä olet vain yksi jannu monien joukossa, et mikään numero ykkönen tavoitelistalla.

Toiseksi - vanheneminen on osa luonnonjärjestystä, samoin vaihtelevuus. Toinen puhkeaa kukkaan vasta aikuisena. Taas tuota iänikuista yleistämistä, että vain nuori ja rypytön on kaunis.

Eikö tuolla asenteella olisi helpompaa vain käydä siellä baarissa hakemassa seuraa? Näkee heti mitä saa.

"Ensinnäkin - minä saa sinut kuvittelemaan, että sinun ilmoitukseesi tulisi TULVA."

Niin, niin, mutta eihän vara venettä kaada :D

"Taas tuota iänikuista yleistämistä, että vain nuori ja rypytön on kaunis."

Näytätkö, missä kohti olen noin väittänyt? Minusta hymyrypyt on seksikkäitä.

"Eikö tuolla asenteella olisi helpompaa vain käydä siellä baarissa hakemassa seuraa?"

En ole koskaan väittänyt väittänyt kokevani sitä vaikeaksi netissä enkä baarissa. Miksi sen pitäisi olla jotenkin helpompaa?

• nti 33
        Mr Groove kirjoitti:

"Ensinnäkin - minä saa sinut kuvittelemaan, että sinun ilmoitukseesi tulisi TULVA."

Niin, niin, mutta eihän vara venettä kaada :D

"Taas tuota iänikuista yleistämistä, että vain nuori ja rypytön on kaunis."

Näytätkö, missä kohti olen noin väittänyt? Minusta hymyrypyt on seksikkäitä.

"Eikö tuolla asenteella olisi helpompaa vain käydä siellä baarissa hakemassa seuraa?"

En ole koskaan väittänyt väittänyt kokevani sitä vaikeaksi netissä enkä baarissa. Miksi sen pitäisi olla jotenkin helpompaa?

Mr Groove, olet vanha ukko!

• mr_groove
        nti 33 kirjoitti:

Mr Groove, olet vanha ukko!

Niin olen, ja ylpeä jokaisesta kulkemastani kilometristä ja juonteesta kasvoissani.

• ai jai sentään

Enpä ole kiinnostunut iäkkäämmistä naisista, mutta Katri-helena 65v.
      tapailee 33 vuotiasta miestä, kertoo 7pv. lehti...uuuuh.

• Adonis-mies

En voisi edes kuvitella 65 v naista eroottisessa mielessä.
        En edes 45 vuotiasta!

• ei vielä 60kymppiä

No se onkin Katri-Helena, nätti, simpsakka, sympaattinen ja empaattinen - nainen jolla on runsaasti ymmärrystä ja elämänkokemusta (vrt. aikaisemmat suhteet). Miten joku rupsahtanut samanikäinen voisi edes kuvitellakaan tapailevansa puolta nuorempaa?

• Ei vielä 6kymppiä

Suuri osa miehistä ajattelee noin että nainen ei mitenkään voi olla itseä vanhempi. Kuitenkin monet miehet hakevat deittipalstoilla itseään 10 v. - ja enemmänkin - nuorempia naisia. Tunnen yhden joka ruikuttaa yksinäisyyttään mutta aina kun hän on kirjoitellut jollekin naiselle, tämä on ollut paljon nuorempi ja 'suhde' on pian lopahtanut. Missä logiikka? Miksi ei oman ikäinen kelpaa?

• deft

Ensinnäkin:
      Huolin.

Toiseksi:
      Ikä on vain numeroita, ikäero taasen jotain aivan muuta. Biologiset ja elämäntapoihin liittyvät asiat ovat täysin subjektiivisia.
      Omalla kohdallani tilanne taitaa olla väistämättä sellainen, että ainakaan itseäni nuoremmat naiset eivät taida edes katsoa kahdesti. Ellei sitten jotain hetken hurmaa ole hakemassa.

• Ei kannata olla liian vaativainen enää tuolla iällä.

• Miesmies1

Ihan vaan muistin virkistämiseksi, älä sinäkään ihmettele jos sinua nuoremmat naiset eivät välitä 40 v miehistä.
      Vielä lisäisin kysymyksen?
      Haetko kumppania tekemään jotain vai ihan vaan parisuhteeseen?
      Jos haet muuta kuin kumppania voit kääntyä työvoimatoimiston puoleen,,treffipalsta on väärä saitti etsiä jotain "tekijää"

• äitin tyttö

Äiti aina sanoi, että kun aikansa valikoi, niin paska jää käteen

• tyttären tytär

Tai jää lehdellä soittelemaan. Tai jää lusa kouraan.
        Noin mun mummi sanoi joskus.

• rypytönkuitenkin
        tyttären tytär kirjoitti:

Tai jää lehdellä soittelemaan. Tai jää lusa kouraan.
        Noin mun mummi sanoi joskus.

vanha nainen hunningolla, ja on ihanaa, nuoremmen miehen kanssa,, :)

• Tosi_on!

Totuus kuitenkin on, että 50-kymppinen nainen jaksaa ja jaksaa, mutta entä 30-kymppinen mies? -ei varmasti jaksa, ei senkään vertaa, jos hiukankin alkoholi on maistunut!
      40-kymppinen mies: no joo, sen ikäistä miestä ei edes seksi enää kinnosta!

• paskaa on

Helvetin moista yleistämistä, mutta sehän on täällä netissä niin helppoa.
      Voi anonyyminä olla itse käsistä vietävä ja haluttua tavaraa.
      Tässä on kuitenkin ristiriita, miksi te täällä kehuskelette / haukutte, eikö
      ole parenpaa tekemistä?

No eipä taida käydä flaksi, kun ei niitä nuoria poikia riitä kaikille kurppanoille.

• saanti-mies

Se on juuri niin, jos nainen saa nuoria miehiä, niin mitä hän täällä
        katkeraan sävyyn kirjoittelee houreitaan.

• Daami69

Itselläni maksimi-ikäero ylöspäin noin 2 - 3 v. Eli vanhempaa miestä en halua. Minusta on ihan luonnollista että KAIKKI ihmiset sukupuolesta riippumatta kaipaavat itseään nuorempaa kumppania silloin kun ei ole kohdattu jotakuta tiettyä persoonallisuutta, vaan etsitään umpimähkään harmaasta massasta. Erityisesti naisenahan tulee muistaa että mikäli suhde sattuisi olemaan loppuelämän kestävä, niin miehet kuolevat vielä tänä päivänäkin nuorempana kuin naiset. Kuka haluaa olla yksin sen vuoksi että sattui valitsemaan itseään 10 v vanhemman miehen?

Kummallista kuitenkin on että on ikäänkuin ihan ok ja luonnollista että mies on huomattavastikin itseään nuoremman naisen kanssa. Kaikki öpauttia ikäiseni eli nelikymppiset miehet ilmeisesti tähyävät nuorempien suuntaan, kun nelikymppisille naisille heitä EI riitä. Ja sitten minulle saarnataan että eikös sun pitäisi etsiä ikäistäsi seuraa, jos sanon että täytyy kai katsella kolmikymppisiä ettei ihan ilman tarvitse olla.

30-vuotiailla kuitenkin on vielä hinkua lisääntymiseen joka ei minua innosta ja on jo muutenkin kohdallani ohi (tai sen olisi syytä olla jos on jo yli 35-v, ellei satu vahinko). Tämän vuoksi en saa senkään ikäisistä pysyvää kumppania. Pitänee kai odottaa että rupsahtaa 50-vuotiaaksi että sitten voi kysellä 40-vuotiasta miestä. Jota ei sitten saa, koska nämä eivät halua niin vanhaa ämmää.

Nelikymppiselle naiselle ei ole tarjolla mitään muuta kuin seksiä nuoremmilta tai parisuhde vaareilta. Joka jälkimmäinen ei siis kiehdo. =(

• saanti-mies

nelikymppiselle naiselle ei ole tarjolla seksiä nuoremmilta EI AINAKAAN
        TÄYSIJÄRKISILTÄ!
        Itse olen nelikymppinen mies ja minua ei kiinnosta yli 35 vuotiaat naiset lainkaan
        ja vielä vähemmän uskon alle 35 vuotiaita kiinnostavan nelikymppiset akat.

• Onpas
        saanti-mies kirjoitti:

TÄYSIJÄRKISILTÄ!
        Itse olen nelikymppinen mies ja minua ei kiinnosta yli 35 vuotiaat naiset lainkaan

Nimenomaan seksiä on tarjolla, viimeksi kuluneen kuukauden aikana 29-v. tietojenkäsittelytieteen ja 26-v. kauppatieteen yliopisto-opiskelijalta. Sekä 24-v. amk-insinööriopiskelijalta, joiden kaikkien ulkomuoto täyttää tiukatkin kriteerit. Kaikki ei katsos ole kuten sinä, että muka harrastavat seksiä aina järki (ja varmasti jokin muukin) kädessä!

Älä sä Mr Potenssi Laskusuunnassa ala ollenkaan neuvoa naista parhaassa iässä.

• MariaAnnikki
        saanti-mies kirjoitti:

TÄYSIJÄRKISILTÄ!

Yksi iso ongelma sinulla on: katsos kun 30v naiset eivät ole kiinnostuneita 40v miehistä! Vaan nuoremmista!

• kyllä kelepaan..
        saanti-mies kirjoitti:

TÄYSIJÄRKISILTÄ!

voi, voi, kuinka väärässä oletkaan :DDDDDDDD
        nelikymppiset voivat olla vielä siinäkin jopa hyvännäköisiä ja upea kroppaisia
        ja vallan tehokkaita sänkypuuhissa.
        itsellä taas on kokemusta myös 40 miehistä..niillä vaan ei tahdo jaksaa seisoo, ja sitä odotellessa into kyllä laantuu > ei kun nuorta kehiin :) ja ihan täysjärkisiä sieltä nuoristakin miehistä löytyy :)

• Marko 40 vee
        MariaAnnikki kirjoitti:

Yksi iso ongelma sinulla on: katsos kun 30v naiset eivät ole kiinnostuneita 40v miehistä! Vaan nuoremmista!

Hyvät ajat ... Vapa kaarella ja kauhea syönti ... taitaa Nuorilla naisilla(alle 30)
        olla rakkauden-/ munanpuutostila!

• No jooo

Olen juuri 30 vuotias ja en oikein voisi kuvitella vanhempaa naista.

Kokeillut olen koska aiemmin kiinnosti hieman kypsemmät naiset, mutta jutut ovat niin eri planeeltalta lopulta että vaikka tulee hyvin toimeen niin jotenkin se ikä vaikuttaa siihen asiaan. Tämä ei tarkoita etteikö vanhempi voisi olla viehättävä.

Tässä iässä myös huomaa sen että useampi haluaa perhettä aika pikapikaa jollei sitä jo omaa eli joku vielä vanhempi on jo siinä kynnyksellä joten sitäkin kautta tuntuu että joku nuorempi on parempi vaihtoehto.

Ehkä olen hieman nuori myös sekä ulkoisesti että sisäisesti jolloin tuntuu paremmin olevan joku parikymppinen neito samalla viivalla kanssani kuin tippaakan vanhempi tai edes saman ikäinen.

Tietysti jos oikein kolahtaa niin ei joku 5 vuotta vanhempikaan haittaisi, mutta nyt puhutaan todella harvinaisuudesta että molemmilla tulisi kipinöitä.

Huomaa myös että naiset etsii yleensä vanhempia miehiä.

• Yksimonista42

Älkää unohtako tunnetta!

Itse 42 ....eikä yhtään haittaa onko nainen vanhempi 15 v. Tätä ylemmäksi tietty tulee jo jonkinlainen raja vastaan...sekin riippuu muustakin kuin riippu rinnoista:)...meinaan saattaa tulla oma äiti vastaan, ikää kun katsotaan:)).

Mutta on teissä vanhemmissa naisissa vaan sitä jotain...kokemusta, hitusen pyöreyttä oikeissa paikoissa ja lapset jo maailmalla...mahdollisesti, sekä jo rauhottuminen biletyksistä...sitä todellista, nautinnollista kaksin oloa.

Nauttikaa vanhemmat naiset...olkaa ja tuntekaa vaikka itsenne puumaksi, kunhan nautitte. 50 :nä se elämä vasta alkaa:).

Toki en vastaan laita...jos nuorempi vastaan tulis...mutta niin se tahtoo vaan olla...että 25-37 naiset katsoo enempi ulkokuoreen...kuin sisäiseen puoleen...ja vauhti on armoton...ja niitä lapsia joko on, tai lisää pitää saada:).

Itsellä ei lapset ole koskaan olleet este...

Niin meitä on monia mieleltään, kuin on kommentoijaa...

Kukin siis nauttii siitä, minkä tuntee oikeaksi:).

• Sehän riippuu aivan henkilöstä. Ihmiset vanhenevat eri tavalla perintötekijöistä ja omista elintavoistaan riippuen.

Samaa voisi kysyä toistepäin. Toissa päivänä kahviossa viereisessä pöydässä samanikäiset miehet (62 v) juttelivat keskenään. Toinen oli 10 vuotta nuoremman näköinen, jäntevän ja elinvoimaisen näköinen. Toinen oli kumaraharteinen elähtäneen näköinen vanhus.

Eli summasummarum...ikä on vain luku, jolla ei ole merkitystä.

• bigbones

Paula Koivuniemikään ei näytä mummolle, eikös se ole
        jo palan matkaa yli 60 vuotias? Näin sen livenä viimekesänä,
        sillä on todella siro kroppa ja ne sääret...klurps. Töissä taas
        on saman ikäisiä, kohta eläkkeelle jääviä naisia, ihan raihnaisia
        mummoja jo. Sellaset mummopermanentit päässä, pukeutuu
        telttoihin, hyvä kun jaksavat tuolilta nousta.
        Elämäntavoista, liikunnasta, ruokailutottumuksista ja niistä
        geeneistä kaikki on kiinni. Katri-Helenakin on nätti ja herttainen
        nainen, pienikokoinen sekin, vaikka taitaa olla jo kohta lähemmäs
        seitsemääkymmentä kuin kuuttakymppiä. Siro ruumiinrakenne
        naisella ja pienikokoisuus tekee naisista nättejä vielä vanhanakin.
        Ne säilyy sellaisina herttaisina mummoina. Iso romuluinen ja
        tanakka nainen näyttää jo nuorena viiskymppiseltä.

• KroppaNuorena
        bigbones kirjoitti:

Bigbonesille...
        Paula Koivuniemen kroppa on nuorekas, en kiistä. Naamavärkkiä taas on paranneltu joka vuotisen jenkkiin suuntautuvan "lepomatkan" aikana.

• bigbones
        KroppaNuorena kirjoitti:

Bigbonesille...
        Paula Koivuniemen kroppa on nuorekas, en kiistä. Naamavärkkiä taas on paranneltu joka vuotisen jenkkiin suuntautuvan "lepomatkan" aikana.

Liikaa meikkiä ainakin, mutta sen koko olemus huokuu sellasta
        naisellista .. jotain, mitä se nyt sitten onkaan, jotain vetovoimaa
        ja sellasta keimailua, en osaa selittää. Näin sen nimittäin ihan
        muutaman metrin päästä ja kyllä se mulle kelpais. :D
        Joistain vanhoista mummeleista muuten näkee, vaikka ikää
        olis jo yli seitkyt, kun kaupassa joskus katselee, että ne on
        olleet todella kauniita naisia nuorena. Sellanen ajaton kauneus
        säilyy vaikka ikää tulee ja kasvot rypistyy. Jotkut osaa vanheta
        sillai arvokkaasti ja jos on sellaset klassiset kasvonpiirteet,
        niin ne säilyy ihan vanhaksi asti. "Voisilmäpulla"-naama, mikä
        monilla suomalaisilla on, tekee jo nuoresta naisesta ihan
        vanhan näköisen ja miehistäkin.

• bigbones
        bigbones kirjoitti:

Liikaa meikkiä ainakin, mutta sen koko olemus huokuu sellasta
        naisellista .. jotain, mitä se nyt sitten onkaan, jotain vetovoimaa
        ja sellasta keimailua, en osaa selittää. Näin sen nimittäin ihan
        muutaman metrin päästä ja kyllä se mulle kelpais. :D
        Joistain vanhoista mummeleista muuten näkee, vaikka ikää
        olis jo yli seitkyt, kun kaupassa joskus katselee, että ne on
        olleet todella kauniita naisia nuorena. Sellanen ajaton kauneus
        säilyy vaikka ikää tulee ja kasvot rypistyy. Jotkut osaa vanheta
        sillai arvokkaasti ja jos on sellaset klassiset kasvonpiirteet,
        niin ne säilyy ihan vanhaksi asti. "Voisilmäpulla"-naama, mikä
        monilla suomalaisilla on, tekee jo nuoresta naisesta ihan
        vanhan näköisen ja miehistäkin.

Niin lisätään vielä, että mäkin olen sellainen tyypillinen
        "voisilmäpulla"-naama suomimies. Eli Paulaan tuskin
        olis mahkuja. :D

• Tms....
        bigbones kirjoitti:

Miksi ei muisteta, että nämä naiset ovat työkseen upeita? Levyt ja keikat myy kun ulkoasu on kunnossa. Jos ei ole kunnossa, ei jaksa keikkailla.

Harva tavallinen jaksaa tai pystyy panostaa yhtä paljon aikaa ja rahaa itseensä kuin nämä Paulat ja KH:t.

• KroppaNuorena
        Tms.... kirjoitti:

Miksi ei muisteta, että nämä naiset ovat työkseen upeita? Levyt ja keikat myy kun ulkoasu on kunnossa. Jos ei ole kunnossa, ei jaksa keikkailla.

Harva tavallinen jaksaa tai pystyy panostaa yhtä paljon aikaa ja rahaa itseensä kuin nämä Paulat ja KH:t.

Totta, mutta suurimmalla osalla tavallisista ihmisistä taitaa olla muut arvot tärkeämmät kuin ulkonäkö.

Paula on yksineläjä, ei ole perhettä hoidettavana, ehtii panostamaan 100% itseensä.

Katri-Helenalla taas on ollut perhettä. Luomukaunis.

• nuorimies,aik.nainen

Mä olen 31 vuotias mies ja tykännyt aina itseäni vanhemmista naisista. Jo parikymppisenä hain seuraa yli 35 vuotiaista naisista. Ja nyt mulla on 46 vuotias nainen. Tuon ikäinen vaan on niiiin nainen! Itsevarma, estoton seksissä, hauska ja osaa nauttia elämästä. Oman ikäiset on hemmetin kireitä ja kontrolloivia.

Siis tää suhde ei ole pelkkä seksisuhde.

• 30v.

Minulle kelpaisi 40v. mies, jos muuten menee kaikki yksiin. En tosin kelpuuttaisi miestä, joka ei pärjää ikäistensä naisten kanssa.

• no

Minua mietityttää, että miten se oikeesti menee, kun naiset väittää solkenaan
      haluvansa ja saavan nuorenmman miehen, kun taas miehet sanoo ei
      kiitos vanhenmille naisille. Kummat osapuolet valehtelee, mitä häh ???

Minulle sopii parhaiten n. samaa ikäluokkaa olevat miehet, on ajatusmaailma
      suht samalla linjalla, nuorten aivoituksiin taas pääsen poikani välityksellä.

• mmm..rakastunut

miehet valehtelee.
        itsellä on nimenomaan kokemuksia itseäni nuoremmista miehistä :) ei tarvitse edes itseään tyrkyttää, kun onkeen käy.
        poikaystäväni on minua melkein seitsämän vuotta nuorempi, ja hyvin menee :)
        kokeilin samanikäistä kaveria, ja olin erittäin pettynyt. 40 miehillä on kaikki hukassa, ja yrittävät ssada nuoria naisia vaan petikumppaniksi..ja niin jää kierre päälle...

• täti monika
        mmm..rakastunut kirjoitti:

miehet valehtelee.
        itsellä on nimenomaan kokemuksia itseäni nuoremmista miehistä :) ei tarvitse edes itseään tyrkyttää, kun onkeen käy.
        poikaystäväni on minua melkein seitsämän vuotta nuorempi, ja hyvin menee :)
        kokeilin samanikäistä kaveria, ja olin erittäin pettynyt. 40 miehillä on kaikki hukassa, ja yrittävät ssada nuoria naisia vaan petikumppaniksi..ja niin jää kierre päälle...

niin näin se menee. Minä olen myös nelikymppinen nainen ja ei tarvitse kauan
        olla yksin kun nuoremmat miehet hakeutuvat seuraani. Minun ei siis tarvitse hakeutua
        nuorempien miesten seuraan vaan ne löytävät minut :)

• Salli mun nauraa
        täti monika kirjoitti:

niin näin se menee. Minä olen myös nelikymppinen nainen ja ei tarvitse kauan
        olla yksin kun nuoremmat miehet hakeutuvat seuraani. Minun ei siis tarvitse hakeutua
        nuorempien miesten seuraan vaan ne löytävät minut :)

Nuoremmat miehet, jotka ovat seksiseuraa vailla hakeutuvat itseään
        vanhempien naisten seuraan, koska sieltä saa helpoimmalla "SITÄ"

Vanhemmista ( 35v) naisista ei ole niin kovaa kilpailua, kun alle
        30 vuotiaista naisista on ja ne miehet jotka eivät pärjää tässä " kilpailussa"
        siirtyvät luonnollisestikin helpompaan "saaliiseen."

Tämä tarina on tosi!

• ..........

Itse olen kolmekymppinen nainen ja tuntui et yli nelikymppiset ukot on vanhoja ja ällöttäviä. No saimpa sitten kolauksen, kun eräs yli 40v mies kirjoitteli (ei kuvaa) ja koitti saada treffeille yms. Olin luonut hänestä jo kamalan kuvan mielessäni. Olin kamalan ilkeä hänelle ja torjuin. Noh.. eilen näin tuon miehen kuvan sitten. Just sellainen mies joka saa minut syttymään. Olen täällä kiroillut asian tiimoilta.

Mitä siis opin??? Pitää katsoa enne kuin tuomitsee. Eli sama voisi päteä aloittajaan. Älä koskaan sano "ei koskaan"

• MeToo

miksi luulet naisen haluavan sinut? vanhemman miehen?

• Marko 40 vee

En ole koskaan tullut kysyneeksi, että miksi nuoremmat naiset haluavat minut,?

Täytyisi varmaan joskus kysyä neidoilta tuota asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe