Vapaa kuvaus

Tasan tarkalleen sun ainoa mahdollisuutesi pelastua on Jeesus Kristus.Toisella puolella on liian myöhäistä tehdä Hänestä sun juttua.

Suosikkibändit/artistit: The rain, Terapia, Newsboys

Suosikkileffat: Passion, Left Behind 1-2

Lempikirjat: Raamattu, P.Heinilän Erittäin Salainen, Lähetyslaiva Logos

Vapaa-aikanani: Jotain internetistä, luen myös yhtä ja toista.Punttisalilla jonkin verran tulee käytyä

Linkit: http://euobserver.com, http://www.tellthechildrenthetruth.com, http://www.wayofthemaster.com, http://www.netmission.fi, http://www.kotisatama.net

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: Parola

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

476

Kommenttia

2391

1. "erityisesti kaikessa Israel-fanaattisuudessa"
    Ja sillä huuhaa linjallako pitäisi olla millä on natsit,kommunistit ja muslimit.

Ja olen havainnut että helluntailaisissa on kyllä rakkautta omia ja muita kohtaan.
  2. "No mitäs sitten kun eri uskonlahkoilla on eri ja mielestään aivan aito ja oikea jumala ja lahkolla on ihan eri käsitys jumalan tuomitsemasta synnistä"
    Ei sinun tarvitsekaan piitata siitä mitä jokaikinen lahko on mieltä.Raamatussa on Jumalan sana ja selostus siitä mikä on syntiä.Kun lukee Raamattua ja on yhteydessä Jumalaan on perillä siitä mikä on syntiä.
    Ja jos jonkun "lahkon" käsitys on eri kuin se mitä Raamatussa sanotaan siitä ei tarvitse piitata.

"Vai voitko ihan tosissaan väittää että Sinun jumalasi on ainoa oikea ja todellinen?Entäs ne miljoonat muslimit jotka uskovat ihan omalla tavallaan?Tai buddhalaiset?"
    Voin ja väitänkin että minun Jumalani on ainoa oikea, muitten "jumalien" takana on paholaisen eksytys.Ne miljoonat muslimit ja buddhistit ovat väärässä.

"Tämähän on asian ydin...."
    Ei se ole ollenkaan ydin.Kaikki ovat syntisiä.
    Jeesus Kristus sovitti syntimme ristillä.Jotta ne olisivat anteeksiannetut meidän täytyy tehdä parannus hylätä syntielämä ja ottaa Jeesus Kristus vastaan Herranaan ja Pelastajanaan.Eikä Häntä saa kieltää vaan Hänet pitää tunnustaa HERRAKSEEN JA PELASTAJAKSEEN.Ja uskoa Häneen, Isään.Poikaan ja Pyhään henkeen.Uudestisyntyä Herran avulla.Uskoa Raamatun sanoma Jeesuksesta.
    Tämä pelastaa.
    Muut tiet vievät kadotukseen.
    Kenen meidän kaikkien ihmisten koskee myös sinua.

"Minä kun en usko...niin olen uskoasioista ulkona...joten en voi olla tuomittu mihinkään...."
    Vaan kun jos et usko olet kyllä ulkona taivaasta.
    Ai et voi olla tuomittu.Kaikki tulevat jonain päivänä Kaikkivaltiaan Jumalan eteen.
    Siinä katsotaan onko nimi elämän kirjassa jos ei ole se on huono juttu.
    Siinä ei tule olemaan mitään erillistä käsittelyä ihmisille heidän elämän arvonsa mukaan.
    Esim.ateisteille tämä, muslimeille tämä,kristityille tämä.
    Vaan katsotaan onko nimi kirjassa jos ei ole se on huono juttu.Kuvitellaanpa että joku sanoo minä olin hyvä ihminen tein sitä ja sitä.
    Kaikki on ylhäällä kaikki teot.Hyvät teot eivät tee tyhjäksi pahoja, joten kukaan ei voi teoillaan ansaita pelastusta.Jumalan laki on se minkä mukaan asia arvioida eikä kenkään ihmisten.

"Jeesus pelastaa mistä"
    Helvetiltä.
    Jos puhutaan aivopesusta niin on olemassa huonoa aivopesua ja hyvää sellaista.Se mitä oikean evankeliumin levittämiseen liittyy on hyvää sellaista siinä pestään kaikki turha kuona pois aivoista.
    Rakas, ystävä voit olla hyvä jätkä mutta tarvitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi.Hän on tie,totuus ja elämä.
  3. "..uskontoon haksahtaneen ylemmyydentunnetta"
    Jos olisin oikeasti ylemmyydentuntoinen voisin antaa oikein kunnolla tyyliin-Hei mä olen Herran armeijassa enkä missään reppana-porukassa kuten sä.
    Mutta ei tässä ole kyse siitä että olisin parempi kuin sinä vaan siitä mitä Jeesus tehnyt on.

"Väitän että ainoa hetki kun et kiitä tai pyydä yläkerran äijältä jotakin,on silloin kun olet vessassa"
    Jonkin verran yliarvioit yhteyteni tiiviyden.
    "koska siellä ei ole sellaista asiaa josta voisit kiittää"
    Onpas vessapaperi.

"muuten päiväsi kuluukin sitten jeesusteluun"
    No tota jonkin verran kuluu myös syödessä.

"tämä kaikki osoittaa että sinulla on seitinohut itsetunto"
    Ja äsken vielä olin ylemmyydentuntoinen.

En ole entinen vanki tai holisti.
    "Kokenut kovia henkisesti"
    Minulla on ollut hyviä ja huonoja päiviä sekä tosi hyviä että tosi huonoja päiviä sekä tasaisia.

"Tuosta reppanuudesta nyt kehtaan olla vähän eri mieltä,sillä minun elämääni ei jeesustelu kahlitse."
    Voih, niin ja minun elämäni on niin kurjaa koska ei ´voi mitään tehdä.Noh,noh silloin kun ihminen on Jeesuksen Kristuksen oma niin silloin on totisesti vapaa.Vapaa synnin kahleista ja toimimaan oikein,vapaa tietyistä murheista joita ei-uskovaisilla on.On sellainen kappalekin kuin
    Vapauteen mut vapautit.

Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei tarvitse uskonnon johtotähteä elämäänsä ohjaamaan.

Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen kykenee myöntämään sen kuka on, minkälainen oikeasti on.Uskaltaa nähdä totuuden itsestään ja omasta tilastaan.Pystyy myöntämään totuuden.
    Ja kun annat elämäsi Jeesukselle Kristukselle se on paremmissa käsissä olet pelastuksen tiellä.
    Häneltä on mahdollisuus saada voima suuria tekoja varten voima parantaa sairaita,ajaa pois pahoja henkiä,voima joka on paljon suurempaa kuin se mitä sinussa itsessä on.

Hän pystyy antamaan paljon enemmän kuin mitä sinä pystyt hankkimaan.
    Joten rakas ihminen tule sinäkin vain tähän kerhoon,sinulla on mahdollisuus saada paljon enemmän kuin omilla teilläsi.
  4. valinta sinulla.
  5. talk to the hand.
  6. Kannattaa valita Jeesus Kristus sillä Hän,vain Hän kuoli sovittaakseen syntimme jotta meillä olisi pääsy taivaitten valtakuntaan.

Lisäksi Hänellä on suurin valta.Kun annat itsesi Hänelle niin sinulla on mahdollisuus saada maailman paras apu, asiaan kuin asiaan.
    Tämä on tie suuriin siunauksiin.

Ei kuitenkaan kannata tulla asenteella kaikki,mulle,tänne,heti,nyt.

Seuraava lause saattaa hivenen kirpaista.
    Tämä edellyttää sitä että suostut Hänen tahtoonsa.Pyydät Häntä elämäsi Herraksi, nyt sinulle tulee mieleen entä jos Hänen tahtonsa on eri kuin minun.
    No Jumala on rakastava Hän antoi poikansa puolestamme koska Hän on rakastava, tämä oli tarpeen jotta saisimme syntimme anteeksi.
    Jeesus Kristus nousi kuolleista ja Hänelle on annettu Kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
    Hän rakastaa sinua ja tietää mikä on sinulle hyväksi.
    Huom.kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Ja kun annat itsesi Hänelle niin Hän on sinun puolellasi.

Eli tie tähän.
    1.Tunnusta olevasi syntinen.
    2.Tee parannus ole valmis kääntymään pois synneistäsi ja olemaan Jumalalle alamainen.
    3.Usko että Herra Jeesus kuoli ristillä ja vuodatti verensä maksuksi sinun synneistäsi ja että hän nousi kuolleista.
    4.Pyydä Jeesusta pelastamaan sinut
    5.Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi.

Jos todella otit Jeesuksen vastaan niin lähde seuraamaan Häntä.
    !.Lue Raamattua(mieluiten joka päivä)
    Puhu Jumalalle joka päivä rukouksin.
    Anna Jeesuksen kastaa Pyhällä Hengellä.
    Kerro Jeesuksesta ja todista uskostasi
    Etsi seurakunta,missä Raamattua opetetaan Jumalan sanana ja toimitaan sen ohjeiden mukaan.Raamattu on ylin auktoriteetti.
    Tottele Jeesuksen käskyä ja anna kastaa itsesi.