Nyt voipi jokainen yrittää käännyttää mua. Ihan luvan kanssa!
Siis vaadin että mut käännytetään johonkin uskoon. Ihan mihin tahansa!
Yritän vastata niin asiallisesti kuin pystyn.
Voit kiristää, lahjoa tai uhkailla mielesi mukaan! Voit vedota järkeen tai tunteisiin. Kyseenalaistaa kaiken mitä pidän mahdollisena.
Voittaja on se joka ensin onnistuu yrityksessään
Tämä tarjous ei tule toistumaan!
Jos kirjoitat pienen romaanin verran tekstiä niin olethan ystävällinen ja jätät Caps Lock näppäimen rauhaan ja jaat tekstin kappaleisiin jottei luettavuus kärsisi.
Niin, eikä liikaa sivistyssanoja. En omista synonyymisanakirjaa.
Käännyttäkää mut uskoonne!
61
2770
Vastaukset
- M@k3
Anti-teistiksi, kaikki uskonnot ovat rahastukseen perustuvaa kusetusta eikä millään niillä ole antaa minkäälaisia todisteita oikeellisuudestaan.
Hyötynä anti-teistiksi kääntymisestä on se että et joudu enää uskonnollisen rahastuksen uhriksi ja saat loputonta huvia pilkkaamalla uskovaisten harhaluuloja.- D.S.O.M
kun olen jo ;)
Haluan vaan nähdä kun uskovaiset kerrankin tosissaan yrittää parastaan.
- aaveneito
Rakastan väittelyitä. Voisinpas tässä ihan aikani kuluksi käännyttää sinua minun uskooni. Ihan vitsinä vain, sillä jokainenhan periaatteessa valitsee oman uskonsa. Ensinnä sanon, että olen ainoa tähän uskoon kuuluva. Toisekseen sanon, että minulla on paha tapa jankata samaa koko ajan.
Uskon kaikkein sieluun ja tarkoitukseen, en mihinkään ylempään mahtiin joka määrää laeillaan mitä meidän tulisi tehdä. Siinä mielessä kai olen ateisti. Kieltäydyn kutsumasta ketään jumalaksi, sillä sanalla jumala on kahlitseva ja määräävä vaikutus.
Kuten sanoin, kaikella on tarkoituksensa ja tehtävänsä. Maa jalkojemme alla on kaiken perusta meidän pienelle joukolemme, Avaruus kaikelle. Meidän tehtävämme on suojella Maata, ei raiskata kuten Herran Jumalan nimeen vannovat ihmiset tekevät. Meidän tehtävämme on syödä ja elää, kunnes tulee aika siirtyä seuraavasta portista sisään elämän loputtomalla polulla. Ihmisellä on valta ja mahti valvoa, että luonto voi hyvin, sudella on valta syödä hirviä ja hirvillä valta syödä kasveja. Kasvit puolestaan ovat tärkeitä, kaikki ovat tärkeitä linkkejä suuressa silmukkapanssarissa. Jos yksi linkki irtoaa, saattaa milloin tahansa tulla miekka joka tökkää koko olentokunnan kuoliaaksi.
Koska uskon että kaikella on sielu, uskon että kaikki myös tavallaan ajattelevat. Luulen, että jollain keinolla saattaisimme houkutella pilvet yllemme, jotta tulisi sade, jos pilvet sattuisivat pitämään meistä, jos kunnioittaisimme niitä.
Uskon, että par'aikaa Maa ryhtyy ravistelemaan turkkiaan päästäkseen eroon ihmisen aiheuttamista taudeista. Kuten meidän valkosolumme, myös Maan osat ryhtyvät taistelemaan häiriköitä vastaan.
Jos yrität tuhota luonnon, tuhoat itsesi.
Myös jokainen kivi maassa kertoo tarinaansa ja omaa tarkoituksensa. Jokainen puu on elintärkeä, kaikki elämä on pyhää, elämää on myös siellä missä emme sitä näe. Siksipä turhaan ei saa tappaa, eikä toista lajia saa asettaa toisen edelle. Kasvit ovat yhtä eläviä kuin eläimet ja Maa.
Pistähän väittelyä käyntiin :) että saa jotain hupia tylsään kesälomaankin.- D.S.O.M
Elämänkatsomuksena uskontosi on ihanteellinen ja omasta näkökohdastani paljon helpommin lähestyttävä kuin kaikki valtauskonnot joista olen kuullut. Myös ajatus luonnon tasapainon herkkyydestä on mielestäni osuva.
Voisitko kuitenkin määritellä sielun ja tarkoituksen hieman tarkemmin? Onko kyse pelkästä itsetietoisuudesta vai kenties jostakin suuremmasta olemuksesta?
Entä tarkoitus? Ihmisellä on tosiaan valta ja mahti valvoa luonnon tasapainoa, mutta ihminen ei ole välttämätön siihen että tasapaino säilyisi. Tietääkseni ihmisestä on tähän mennessä ollut vain haittaa luonnolle ja sen tasapainolle. Kaikki luonnonsuojelu ynnä muu vastaava työ on ollut vain omien jälkien korjaamista. Missä siis ihmisen alkuperäinen tarkoitus? - aaveneito
D.S.O.M kirjoitti:
Elämänkatsomuksena uskontosi on ihanteellinen ja omasta näkökohdastani paljon helpommin lähestyttävä kuin kaikki valtauskonnot joista olen kuullut. Myös ajatus luonnon tasapainon herkkyydestä on mielestäni osuva.
Voisitko kuitenkin määritellä sielun ja tarkoituksen hieman tarkemmin? Onko kyse pelkästä itsetietoisuudesta vai kenties jostakin suuremmasta olemuksesta?
Entä tarkoitus? Ihmisellä on tosiaan valta ja mahti valvoa luonnon tasapainoa, mutta ihminen ei ole välttämätön siihen että tasapaino säilyisi. Tietääkseni ihmisestä on tähän mennessä ollut vain haittaa luonnolle ja sen tasapainolle. Kaikki luonnonsuojelu ynnä muu vastaava työ on ollut vain omien jälkien korjaamista. Missä siis ihmisen alkuperäinen tarkoitus?Minun mielestäni ihmisen tarkoitus on pitää luonto kurissa, suojella sitä itseltään, syödä ja tulla syödyksi.
Ihminen ei tee sitä. Ei todellakaan. Tuon "ylemmän mahdin", jota Jumalaksi kutsutaan, lakien vuoksi on ihmisestä tullut ruma, paha ja itsekeskeinen olento. Kun ihmiset vielä palvoivat härkää ja Maata, ei ollut Maa niin ahdingossa.
Voisi sanoa, että olen sekoittanut tieteen ja uskonnon. Juuri mitään kristinuskon mahtia ei voida tieteellisesti todistaa, mutta voiko kukaan kieltää Maan vastarektioita ihmisten tekoihin? Mistäs tulevat tsunamit? Miksi meri nousee? Miksi taivas ohenee?
Sielu...oikeastaan sielu tekee kaikesta tavallaan ajattelevaa ja tuntevaa. Ilman sitä ei maailma toimisi. Ei olisi muuta kuin kokkareita ei missään. Mieli tekee jokaisen elämästä tarkoituksellisen. Se, että leijona syö gasellin, susi hirven, kettu myyrän...se tekee eläimet tarkoituksellisiksi. Koska meillä on haaveita tulevasta, meidän täytyy saada elää. Voisin siis sanoa että eläminen, unelmiensa toteuttaminen on elämän tarkoitus.
Minun unelmani on, että maailma olisi kaunis ja hyvä, että ihminen löytäisi paikkansa jonka on jättänyt. Mutta minä en voi päättää muiden ihmisten puolesta. Enkä minä saa Maata paranemaan, vaikka haluaisin.
Ihmistä voisi verrata valkosoluun, joka on ryhtynyt taistoon kehon omia bakteereja ja soluja vastaan. - aaveneito
aaveneito kirjoitti:
Minun mielestäni ihmisen tarkoitus on pitää luonto kurissa, suojella sitä itseltään, syödä ja tulla syödyksi.
Ihminen ei tee sitä. Ei todellakaan. Tuon "ylemmän mahdin", jota Jumalaksi kutsutaan, lakien vuoksi on ihmisestä tullut ruma, paha ja itsekeskeinen olento. Kun ihmiset vielä palvoivat härkää ja Maata, ei ollut Maa niin ahdingossa.
Voisi sanoa, että olen sekoittanut tieteen ja uskonnon. Juuri mitään kristinuskon mahtia ei voida tieteellisesti todistaa, mutta voiko kukaan kieltää Maan vastarektioita ihmisten tekoihin? Mistäs tulevat tsunamit? Miksi meri nousee? Miksi taivas ohenee?
Sielu...oikeastaan sielu tekee kaikesta tavallaan ajattelevaa ja tuntevaa. Ilman sitä ei maailma toimisi. Ei olisi muuta kuin kokkareita ei missään. Mieli tekee jokaisen elämästä tarkoituksellisen. Se, että leijona syö gasellin, susi hirven, kettu myyrän...se tekee eläimet tarkoituksellisiksi. Koska meillä on haaveita tulevasta, meidän täytyy saada elää. Voisin siis sanoa että eläminen, unelmiensa toteuttaminen on elämän tarkoitus.
Minun unelmani on, että maailma olisi kaunis ja hyvä, että ihminen löytäisi paikkansa jonka on jättänyt. Mutta minä en voi päättää muiden ihmisten puolesta. Enkä minä saa Maata paranemaan, vaikka haluaisin.
Ihmistä voisi verrata valkosoluun, joka on ryhtynyt taistoon kehon omia bakteereja ja soluja vastaan.Voiko kukaan kieltää, että meillä ei ole tehtäväämme, voiko kukaan kieltää maailman herkkää tasaopainoa? Voitteko sanoa että Maata ei ole? Voiko kukaan myöskään kieltää pahoja tekojamme, joita olemme tehneet "kehityksen" ja Jumalan nimissä?
Luulisi että kristitytkin sen tajuaisivat. Eikös Jumalanne kieltänyt baabelin tornin rakentamisen?
Minulle ei ole jumalaa joka määräisi muiden tekemisiä. Minulla on vain sieluni ja aivoni, jotka kertovat minulle mikä on oikein ja mikä väärin. Ja silti teen vääriä asioita.
- siino
PERHANA KUN JÄI VERSAALIT PÄÄLLE.
No nyt parani. Versaalit ei muuten tarkoita verkkareita.
Liity meihin semoslaisiin. Meitä on ateistiseurakunnan jäsenistä valtaosa ja määrämme kasvaa koko ajan. Ja miksi? Koska vain Semos pelastaa. Hän on ainoa, elävä ja todellinen jumala. Muut vain yrittävät olla.
Siispä ota vakavasti tämä profetia, joka on on lainattu HolySemosBookista: "Te harhautetut, ottakaa aito luomujumala Semos sydämeenne, ja kokekaa valaistuminen ja ihmeellinen muutos elämässänne. Kristittyjen Jumala on koomassa, eikä kykene auttamaan ketään.
Uskovat ovat turhautuneita, mikä johtuu nimenomaan siitä, että he eivät koskaan saa vastausta rukouksiinsa. Semos on ratkaisu tähän kipeään ongelmaan.
Vain Semos on elävä jumala, auttaa alituisesti ja voi teidät pelastaa. Semos ihmeparantaa kenet hyvänsä milloin tahansa missä vain ja vaikka väkisin, sillä hänen ihmeparantavaa voimaansa ei voi välttää.
Joku jumala väittää, että ihmisen on tehtävä työtä otsansa hiessä, mutta Semos sanoo: 'Ota minuun yhteyttä, ja katso, pääset vähällä.'
Kaikki hyvä tulee Semokselta ja kaikki paha muilta jumalilta. Sallikaa elämänne muuttua rauhaisaksi ihanuudeksi ja asentakaa Semos itseenne jo tänään!"
Me semoslaiset emme lähtettele toisiamme emmekä muitakaan helvettiin, koska me todella olemme niin lähimmäisrakkaita. Haluathan olla kanssamme samaa veljellistä ja sisarillista seurakuntaa?
Terveisin: Siino, Semoksen profeetta- D.S.O.M
Semos siis vastaa rukouksiin?
Parikytätuhatta mun tilille heti huomena... a.s.a.p. O.K.?
p.s. Ei tuu itselle... ihan epäitsekkäästi vaan pyydän.... Aamen ja silleen... - D.S.O.M
D.S.O.M kirjoitti:
Semos siis vastaa rukouksiin?
Parikytätuhatta mun tilille heti huomena... a.s.a.p. O.K.?
p.s. Ei tuu itselle... ihan epäitsekkäästi vaan pyydän.... Aamen ja silleen...Semos huomasi itsekkään yritykseni pummata ilmaista rahaa ja jätti minut ilman! Tämä jos mikä on todiste Semoksen mahdista.
- uskova
no, ihan hyvää kiitos, entä itsellesi.
- siino
uskova kirjoitti:
no, ihan hyvää kiitos, entä itsellesi.
"no, ihan hyvää kiitos, entä itsellesi."
En ole kysynyt sinulta mitään, joten älä valehtele. - siino
D.S.O.M kirjoitti:
Semos huomasi itsekkään yritykseni pummata ilmaista rahaa ja jätti minut ilman! Tämä jos mikä on todiste Semoksen mahdista.
Älä hyvä veli aseta Semokselle aikarajoja. hän on sentään kaikkivaltias jumala, eikä hän siksi halua, että hänen silmilleen hypitään tärkeissä asioissa.
Semos on kaikesta huolimatta ainoa hyvä jumala, ja saat rahasi aivan varmasti. Henkan persettä pussanneetkin ovat saaneet miljoonan! Katso vaikka (saattaa tökkiä, mutta jos pitää hetkisen paussissa ja antaa lataantua, katselu sujuu hetken kuluttua suvereenisti):
http://www.youtube.com/watch?v=fDp7pkEcJVQ&search=hank`s ass - D.S.O.M
siino kirjoitti:
Älä hyvä veli aseta Semokselle aikarajoja. hän on sentään kaikkivaltias jumala, eikä hän siksi halua, että hänen silmilleen hypitään tärkeissä asioissa.
Semos on kaikesta huolimatta ainoa hyvä jumala, ja saat rahasi aivan varmasti. Henkan persettä pussanneetkin ovat saaneet miljoonan! Katso vaikka (saattaa tökkiä, mutta jos pitää hetkisen paussissa ja antaa lataantua, katselu sujuu hetken kuluttua suvereenisti):
http://www.youtube.com/watch?v=fDp7pkEcJVQ&search=hank`s asstutulta vaikuttavaa logiikkaa...
XD - On piksut kuralla
siino kirjoitti:
En ole kysynyt sinulta mitään, joten älä valehtele.Siinon miehisen libidon takia!
Sitä se huuutele mistä on puute.. - siino
On piksut kuralla kirjoitti:
Siinon miehisen libidon takia!
Sitä se huuutele mistä on puute..Mutta uskovat rakastavat itseään ja mielikuvituskaveriaan niin paljon, että siinä jää miehinen libido pahasti kakkoseksi.
- uskova
siino kirjoitti:
En ole kysynyt sinulta mitään, joten älä valehtele.että olisi kiva jos kysyisit. miten muuten itselläsi menee? :)
- siino
uskova kirjoitti:
että olisi kiva jos kysyisit. miten muuten itselläsi menee? :)
Kiitos kysymästä. Hyvin menee, mutta paremmin kyllä tulee pois.
Miksi muuten uskovalta pitäisi kysyä, miten hänellä menee, koska hän tietenkin kehuu elämäänsä niin hemmetin ihanaksi, että vain taivaalliset olot sen voisivat voittaa?
Olisi oikein mukavaa jutella uskovien kanssa, mutta kun he eivät osaa muuta sanoa kuin jeesus sitä ja jeesus tätä ja kuitenkaan sitä jeesusta ei näy eikä kuulu ikinä vaikka olisi mimmoinen hätä. Enemmän realismia peliin!
- Poppulaatio
Oma uskonto:Ota huomioon kaikenlaiset maailmanuskonnot ja se ettei uskonnonharjoittamiset tarkoita ihmisten stereotypiaa.. sellasta että kaikki olisivat samaan kaavaan taipuvaisia.
Kukaan ihminen ei ole identtiteettinen ihminen vaikka kuuluisikin samaan lahkoon.
Olennaista onkin kulttuuri taustojen erilaisuus.
Tutustu siis valtauskontoihin ja niiden poikkeavuuksiin.. buddhalaisuudesta on olemassa mystinen ja ateistinen versio samoin muista uskonnoista on 'ihmisten' kehittämiä versioita.
Uskonto on ihmisten 'perinne' tietoon nojautuvaa.
Suosittelen tutustumaan Intialaisiin uskontoihin ja vertailemaan niitä sitten kristinuskojen eriversioihin.
Loppujen lopuksi:Et tarvitse näistä mitään ymmärtääksesi ettei mitään yliluonnollista ole.
Ihmiset uskovat Jumalaan/Jumaliin tai yliluonnollisiin olentoihin/vainajiin tai taikuuteen.
Jos pidättäydyt ateismissa kannattaa silti tutkia näitä mihin miljoonat ovat 'sijoittaneet' elämänsä.
Karuja tarinoita on myös USA:sta joissa lahkolaisuus voi merkitä joukkoitsemurhaa.
Lisäksi:Jos jokin uskomus systeemi rajoittaa ihmisten kuvaa 'todellisuudesta' vääristää sitä tai muuta sen sellasita.. se kannattaa painaa mieleen.
Joka tapauksessa yksikään systeemi ei vastaa 'maailmaa' vaan maailmassa ongelmat ovat aina monimutkaisempia kuin niihin vastauksia antavat jumal sydeemit. Kannattaa valita Jeesus Kristus sillä Hän,vain Hän kuoli sovittaakseen syntimme jotta meillä olisi pääsy taivaitten valtakuntaan.
Lisäksi Hänellä on suurin valta.Kun annat itsesi Hänelle niin sinulla on mahdollisuus saada maailman paras apu, asiaan kuin asiaan.
Tämä on tie suuriin siunauksiin.
Ei kuitenkaan kannata tulla asenteella kaikki,mulle,tänne,heti,nyt.
Seuraava lause saattaa hivenen kirpaista.
Tämä edellyttää sitä että suostut Hänen tahtoonsa.Pyydät Häntä elämäsi Herraksi, nyt sinulle tulee mieleen entä jos Hänen tahtonsa on eri kuin minun.
No Jumala on rakastava Hän antoi poikansa puolestamme koska Hän on rakastava, tämä oli tarpeen jotta saisimme syntimme anteeksi.
Jeesus Kristus nousi kuolleista ja Hänelle on annettu Kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Hän rakastaa sinua ja tietää mikä on sinulle hyväksi.
Huom.kaikki valta taivaassa ja maan päällä.Ja kun annat itsesi Hänelle niin Hän on sinun puolellasi.
Eli tie tähän.
1.Tunnusta olevasi syntinen.
2.Tee parannus ole valmis kääntymään pois synneistäsi ja olemaan Jumalalle alamainen.
3.Usko että Herra Jeesus kuoli ristillä ja vuodatti verensä maksuksi sinun synneistäsi ja että hän nousi kuolleista.
4.Pyydä Jeesusta pelastamaan sinut
5.Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi.
Jos todella otit Jeesuksen vastaan niin lähde seuraamaan Häntä.
!.Lue Raamattua(mieluiten joka päivä)
Puhu Jumalalle joka päivä rukouksin.
Anna Jeesuksen kastaa Pyhällä Hengellä.
Kerro Jeesuksesta ja todista uskostasi
Etsi seurakunta,missä Raamattua opetetaan Jumalan sanana ja toimitaan sen ohjeiden mukaan.Raamattu on ylin auktoriteetti.
Tottele Jeesuksen käskyä ja anna kastaa itsesi.- ihmettä
Tuohan on selvää uskon tavoittelua tekojen avulla. Eikä uskoa myöskään pidä pyytää, se vain annetaan, jos on syntymäparempi muita, herran herrakansaa.
Mikäs väärä profeetta sinä oikein olet? ihmettä kirjoitti:
Tuohan on selvää uskon tavoittelua tekojen avulla. Eikä uskoa myöskään pidä pyytää, se vain annetaan, jos on syntymäparempi muita, herran herrakansaa.
Mikäs väärä profeetta sinä oikein olet?voi pyytää, sitä ei missään kielletä.Eikä tässä ole kyse tavoittelusta tekojen kautta, ymmärsit väärin.
- akk.
tänne suljetulle osastolle. Edustan vielä nyky-Suomessa suht' tuntematonta suljettua uskontoa. Tähän uskontolahkoon liittyy kaikki äärisekoilu, josta syystä tätä uskonlahkoa ei virallisesti olekaan tunnustettu vaan joudumme harjoittamaan tätä uskontoamme suljetuilla osastoilla, kuka missäkin. Olen ollut sisällä nyt niin pitkään, etten edes tiedä missä olen. Eikä sillä ole väliäkään koska: LAL-LAL-LAA, JEESUS PELASTAA!
- D.S.O.M
Hyvältä! Pönttö sekaisin ja äärisekoilua!
I love it
- Buddish
- Kääntyä ympäri
- kääntää kylkeä
- kääntää maata, jos olet maanviljelijä
- kääntyä oikealle tai vasemmalle
- kääntää kahvaa, nuppia, työkalua (ts vaikka ruuvimeisseliä)
- kääntää kirjoituksia toiselle kielelle kuin äidinkielesi
- kääntää takkisi, jos on aivan pakko (takki on siis käännettävää mallia)
Tässäpä näitä, käännöskukkasia, kesäillan ratoksi- uskallatko?
Mitäs teet silloin kun Jumala kutsuu Sinua suoraan?
- Tavoitteeton
"Älä usko kuulopuheisiin, älä usko perinteisiin vain siksi että ne ovat sukupolvia vanhat, älä usko huhuihin siksi että ne ovat levinneet laajalle, älä usko vanhoihin satuihin vain siksi että ne on kirjoitettu muistiin, älä usko arvauksiin, älä usko mihinkään vain siksi että ne on tullut sinulle tavaksi, älä usko mitään siksi että opettajasi tai vanhat ihmiset sanovat niin. Hyväksy asia vasta sitten kun olet tutkinut ja eritellyt sitä, ja huomannut sen olevan järkevä ja hyödyttävän kaikkia. Kun olet hyväksynyt asian, elä sen mukaisesti.
Gautama Buddha"
Tuossa kaikki oleellinen. Ei jumaluuksia, ei ikuista elämää. Sen sijaan selkeitä toimivia ohjeita siitä, miten voit itse työstää suhtautumistasi elämään, itseesi ja nykyhetkeen. Kokeilet niistä haluamiasi, ja opit ehkä jotain. Tai sitten et. Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni.- D.S.O.M
tuohan kuulostaa elämänkatsomukselta, ei uskonnolta.
- elämänkatsomuksen
D.S.O.M kirjoitti:
ja uskonnon ero?
osaan itsekin miettiä mutta tulipahan vain kysyttyä muidenkin aatoksia ihan mielenkiinnosta - D.S.O.M
elämänkatsomuksen kirjoitti:
ja uskonnon ero?
osaan itsekin miettiä mutta tulipahan vain kysyttyä muidenkin aatoksia ihan mielenkiinnostaitse näen asian niin että uskonnossa uskotaan johonkin josta ei ole varmuutta sillä jos asiasta olisi varmuus olisi se tietoa. Elämänkatsomus taas on tapa ajatella, asenne jolla suhtaudutaan asioihin, Työkalu jonka avulla voi ymmärtää maailmaa ja sen tapahtumia. Tämä on tietenkin vain oma määritelmäni :)
- Tavoitteeton
D.S.O.M kirjoitti:
Yleensä buddhalaisuus kai kuitenkin määritellään uskonnoksi, koska se tarjoaa vastauksia (tai keinoja etsiä vastauksia) aivan samoihin kysymyksiin kuin uskonnotkin. Ne vastaukset tietenkin ovat sitten erilaisia kuin useimmissa muissa uskonnoissa.
Taolaisuus on varsin samantapainen. Siitäkin on vaikea sanoa, onko se uskonto vai elämänkatsomus, mutta sekin taidetaan luokitella useimmiten uskonnoksi. - kiitokset
D.S.O.M kirjoitti:
itse näen asian niin että uskonnossa uskotaan johonkin josta ei ole varmuutta sillä jos asiasta olisi varmuus olisi se tietoa. Elämänkatsomus taas on tapa ajatella, asenne jolla suhtaudutaan asioihin, Työkalu jonka avulla voi ymmärtää maailmaa ja sen tapahtumia. Tämä on tietenkin vain oma määritelmäni :)
vastaukesta, sulattelemma sitä
- ...
sillä olet jo siinä uskossa - vai pitäisikö sanoa; olet jo valmiiksi Jumalan lapsi.
Koska olen itse kurkistanut kuoleman verhon tuolle puolen (olen ollut kliinisesti kuollut ja minut on elvytetty), tiedän (siis en usko, vaan tiedän), mikä meitä kaikkia siellä odottaa.
Jumala ON olemassa, ja Hän on vielä ihmeellisempi ja ihanampi kuin mikään järjestäytynyt uskonto opettaa. Me kaikki olemme Hänen lapsiaan, me kaikki olemme Taivaasta lähteneet, ja me kaikki kuoltuamme palaamme sinne. Olemme tulleet tänne maan päälle vapaaehtoisina, oppimaan ja kokemaan sekä kasvamaan Taivaan Isän kotia varten, ja merkitystä ei ole sillä, miten ja mihin uskomme, vaan mitä teemme.
Meiltä vaaditaan täsmälleen kahta asiaa:
1) Rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi ja Jumalaa yli kaiken sekä
2) Kohtele lähimmäistäsi kuten itseäsi haluaisit kohdeltavan.
Näissä kahdessa säännössä on koko laki ja kaikki profeetat. Loppu jää täysin omantuntosi varaan. Tee aivan mitä haluat, kunhan et vahingoita ketään etkä mitään.
En aio pelotella sinua helvetillä enkä kadotuksella, vaikket uskoisikaan, koska ne, jotka ovat tavalla tai toisella onnistuneet järjestämään itsensä eroon Jumalasta eivät piittaa siitä tippaakaan, ja ne meistä, jotka joka tapauksessa ovat matkalla kohti Taivaan kotia, vain joko ahdistuvat siitä tai saavat näppylöitä. Olennaista ovat siis vain nuo kaksi pykälää.
Enkä myöskään aio käännyttää sinua mihinkään uskoon. Totean vain, että valinta on itsesi. Jokainen sellainen monoteistinen uskonto, jonka Jumala on Rakkaus, on kategorisesti oikea. Kultainen sääntö on yhteinen kaikille kategorisesti oikeille uskonnoille.
En aio lyödä sinua Raamatulla päähän tai tunkea jotain muuta pyhää kirjaa kurkustasi alas. Totean vain, että sinun totuutesi ei välttämättä ole minun totuuteni, ja että meidän jokaisen on löydettävä omamme, mutta koska selkeästi olet kiinnostunut totuudesta, olet joka tapauksessa matkalla Taivaan Kotiin. Ainoa, mitä tarvitset, ovat nuo kaksi edellämainittua pykälää sekä rukous ja meditointi aina silloin tällöin. Rukous siksi, että näin puhut Jumalalle ja meditointi siksi, että sisäistät mitä Hänellä on sinulle sanottavanaan.- sekosit
hyvästä tuuristasi. Ja taas se jumala löytyi kun pää ensin pimeni.
- tietysti
sekosit kirjoitti:
hyvästä tuuristasi. Ja taas se jumala löytyi kun pää ensin pimeni.
on upeaa, että selvisit hengissä!
- mooses
Vajaat neljä tuntia menny, ja porukka on ihan villinä. Hyvä vedätys.
- käännyttäjä?
Oli vedätys tai ei,vastaan mielelläni että Jeesus on muuttanut mut 3 vuotta sitten.Ei ollut mitään lahkoa,kirkossaen käynyt ja perhekin tavallinen.Kaikki mitä tein väärin ,luulin vilpittömästi tekeväni oikein ja pääseväni taivaaseen vaikka uskoisin Buddha-patsaaseen,mutta kaikki olikin ollut harhaa.Jeesus näet kolkutteli ihan itse "ovelle" ja ohjaili ja johdatteli Sanansa äärelle.Aloin taas muistaa kadonnutta lapsenuskoani vuosien takaa ja kun kuulin ihmisten kautta miten Jeesus otetaan vastaan niin uskalsin lopulta yksinäni sanoa Jeesukselle kyllä!Kuvittelin tietysti jotain SUURTA tapahtuvan siinä hetkessä ja ajattelin ettei Hän varmaan kuullut minua,mutta kuitenkin aloin nähdä asioita ei valossa,,,,ja tässä olen,kertomassa,että sain todellisen rauhan jaILON,en mitään hullujen iloa vaan AIDON ilon ja en meinannut pysyä nahoissani kun kerroin uskoontulemisestani läheisilleni.Vasta kahden vuoden jälkeen opittuani vähän Raamatun Sanaa,aloin pyytämään Pyhän Hengen kosketusta ja rukoustilanteessa ystävien kanssa Jumala kosketti sisintäni niin syvältä,poisti kaikki tuskat ja häpeät ja putosin polvilleni itkien ja nauraen puhumaan vieraita kieliä(kielilläpuhumisen armolahja).En osannut edes haluta sellaista,joten se todella oli Jumalan tahto!Noei tämä uskisten elämä mitään pilvissä liitelyä ole,koska kyllähän tuosielunvihollinen yrittää kaikkensa,mutta rauha on ja Jeesuksen rakkautta ja sovitustyötä ei voi minulta viedä,niin yrittäköön rauhassa,enää en pelkää!olen siis päässyt kaikenmoisista jännityksistä.Vain yksi on joskus vaikeaa;kertoa Jeesuksesta tutulle ihmiselle,joka tietää millainen olen ennen ollut,mutta joku sanoi viisaasti,ettei aina edes tarvitse kertoa,meistä vain huomaa sen muutoksen.Kumma juttu,ensin ne pitävät outoina ja katoavat,sitten tulevattakaisin jaalkavat kysellä!Seon suomeksi sitä,että siemen on alkanut itämään.....
- pahalta!
käännyttäjä? kirjoitti:
Oli vedätys tai ei,vastaan mielelläni että Jeesus on muuttanut mut 3 vuotta sitten.Ei ollut mitään lahkoa,kirkossaen käynyt ja perhekin tavallinen.Kaikki mitä tein väärin ,luulin vilpittömästi tekeväni oikein ja pääseväni taivaaseen vaikka uskoisin Buddha-patsaaseen,mutta kaikki olikin ollut harhaa.Jeesus näet kolkutteli ihan itse "ovelle" ja ohjaili ja johdatteli Sanansa äärelle.Aloin taas muistaa kadonnutta lapsenuskoani vuosien takaa ja kun kuulin ihmisten kautta miten Jeesus otetaan vastaan niin uskalsin lopulta yksinäni sanoa Jeesukselle kyllä!Kuvittelin tietysti jotain SUURTA tapahtuvan siinä hetkessä ja ajattelin ettei Hän varmaan kuullut minua,mutta kuitenkin aloin nähdä asioita ei valossa,,,,ja tässä olen,kertomassa,että sain todellisen rauhan jaILON,en mitään hullujen iloa vaan AIDON ilon ja en meinannut pysyä nahoissani kun kerroin uskoontulemisestani läheisilleni.Vasta kahden vuoden jälkeen opittuani vähän Raamatun Sanaa,aloin pyytämään Pyhän Hengen kosketusta ja rukoustilanteessa ystävien kanssa Jumala kosketti sisintäni niin syvältä,poisti kaikki tuskat ja häpeät ja putosin polvilleni itkien ja nauraen puhumaan vieraita kieliä(kielilläpuhumisen armolahja).En osannut edes haluta sellaista,joten se todella oli Jumalan tahto!Noei tämä uskisten elämä mitään pilvissä liitelyä ole,koska kyllähän tuosielunvihollinen yrittää kaikkensa,mutta rauha on ja Jeesuksen rakkautta ja sovitustyötä ei voi minulta viedä,niin yrittäköön rauhassa,enää en pelkää!olen siis päässyt kaikenmoisista jännityksistä.Vain yksi on joskus vaikeaa;kertoa Jeesuksesta tutulle ihmiselle,joka tietää millainen olen ennen ollut,mutta joku sanoi viisaasti,ettei aina edes tarvitse kertoa,meistä vain huomaa sen muutoksen.Kumma juttu,ensin ne pitävät outoina ja katoavat,sitten tulevattakaisin jaalkavat kysellä!Seon suomeksi sitä,että siemen on alkanut itämään.....
"putosin polvilleni itkien ja nauraen puhumaan vieraita kieliä(kielilläpuhumisen armolahja)"
Jokin tukos aivoverisuonessasi varmaan aukesi. Oikeasti: kuulostaa tosi pahalta, ei todellakaan miltään positiiviselta kehitykseltä. Saman tehon saa juomalla tarpeeksi viinaa, mutta viinasta yleensä selviää seuraavana päivänä ja ne ongelmat on kohdattava jälleen uudestaan tosimaailmassa. Olit uskonut jumaliin jo ennen naksahtamistasi, joten nyt olet vain astetta syvemmällä todellisuudenkieltämisen suossa, vaikka kuinka selittäisit joutuneesi parempaan tilaan. - auki
pahalta! kirjoitti:
"putosin polvilleni itkien ja nauraen puhumaan vieraita kieliä(kielilläpuhumisen armolahja)"
Jokin tukos aivoverisuonessasi varmaan aukesi. Oikeasti: kuulostaa tosi pahalta, ei todellakaan miltään positiiviselta kehitykseltä. Saman tehon saa juomalla tarpeeksi viinaa, mutta viinasta yleensä selviää seuraavana päivänä ja ne ongelmat on kohdattava jälleen uudestaan tosimaailmassa. Olit uskonut jumaliin jo ennen naksahtamistasi, joten nyt olet vain astetta syvemmällä todellisuudenkieltämisen suossa, vaikka kuinka selittäisit joutuneesi parempaan tilaan.sitten koko ajan sillä nyt osaan rukoilla kielillä.mielelläni ottaisin vastaan selityksen lahjankin,mutta Jumala päättäköön asian .Läheiseni eivät pidä minua hulluna,koska ovat kuulleet sitä ja tietävät,etten omin "avuin"siihen kykenisi.Ja he eivät ole uskossa.mani minultakin pari päivää sulatellessani tätä ihmettä mutta Raamatusta löysin vastauksen!
- D.S.O.M
käännyttäjä? kirjoitti:
itse läheltä nähnyt kun vastaavaa on tapahtunut. Se ei muuttanut näkemystäni mitenkään. Oma äitini kuuluu helluntailaisiin ja on raahannut minutkin joskus kokoukseen mukanaan.
Tunteisiin vetoavaa manipulointia oli oma näkemykseni asiasta. Samanlaisen tunnekuohun valtaan ihminen voi joutua häissä tai hautajaisissa. En usko että tunne tulee jumalasta vaan ihmisestä itsestään.
- Aate on mun vaate
Älähän nyt sorru satuihin... Ala uskoon kun näet sen jeesuksen... eikö se ole hyvä pointti?
Lyhyesti siis virsi kaunis. ;)- ...
Tuo on erinomainen neuvo. Tosin sitä varten pitää ensin kuolla, ja tulla elvytetyksi.
- Aate on mun vaate
... kirjoitti:
Tuo on erinomainen neuvo. Tosin sitä varten pitää ensin kuolla, ja tulla elvytetyksi.
Ei ollenkaan, eikö ne uskovaiset sano, että kuinka he tunsivat jumalan/ jeesuksen minkälie kosketuksen... ;) sun täytyy nyt vaan ihan hirmusti uskoa näkeväsi se jeesus... ;)
- erinomaisen hyvä
Aate on mun vaate kirjoitti:
Ei ollenkaan, eikö ne uskovaiset sano, että kuinka he tunsivat jumalan/ jeesuksen minkälie kosketuksen... ;) sun täytyy nyt vaan ihan hirmusti uskoa näkeväsi se jeesus... ;)
Evankelista!Se nimittäin vaatii rohkeutta ja jämäkkyyttä ja rinnalla kulkemista.
- D.S.O.M
Aate on mun vaate kirjoitti:
se ongelma onkin kun ensin pitäisi uskoa että saisi todisteen jotta voisi uskoa :)
- vasta sitten
D.S.O.M kirjoitti:
se ongelma onkin kun ensin pitäisi uskoa että saisi todisteen jotta voisi uskoa :)
kun ensin uskot!eihän Jumalalle mitään ehtoja laitella.Ja muuten,olen luterilainen "kielilläpuhuja"eikä kukaan vedonnut tunteisiini kuin Jumala itse.
- Uskomatonta!
kirjoitustaitoinen, joten epäilen suuresti, että sinusta ei ole uskovaiseksi.
- SEEMOS
;) Tutustuminen Ensimmäisen profeetan SIINOn "pyhiin kirjoituksiin" auttanee alkuun.
Veroa ei peritä, kolehtia ei kerätä ja helvettikin jäi keksimättä. Hehiö, virniö.- D.S.O.M
Siirrynpä siis seuraamaan Semosta ;)
- haahujlija
Mutta kuinka käy sen mielettömän, joka kieltää Semoksen ja Hänen voimansa? Onko Semos aikain lopulla totisesti pelastava kaikki, vai ainoastaanko häneen vapaaehtoisesti turvaavat? Semos on kai antanut meille vapauden valita, onhan?
- SEEMOS
haahujlija kirjoitti:
Mutta kuinka käy sen mielettömän, joka kieltää Semoksen ja Hänen voimansa? Onko Semos aikain lopulla totisesti pelastava kaikki, vai ainoastaanko häneen vapaaehtoisesti turvaavat? Semos on kai antanut meille vapauden valita, onhan?
Kuten sanoin: Helvetti on kristittyjen keksintö. Minun puolestani pitäkööt hyvänään.
Eipä me SEMOSlaiset ate-pakanat tarvita "pelastusta" Harhaoppisen lahkon olettamalta, eli olemattomalta.
Right? - haahujlija
SEEMOS kirjoitti:
Kuten sanoin: Helvetti on kristittyjen keksintö. Minun puolestani pitäkööt hyvänään.
Eipä me SEMOSlaiset ate-pakanat tarvita "pelastusta" Harhaoppisen lahkon olettamalta, eli olemattomalta.
Right?Mutta kun profeetta siinon profiilisivulla sanotaan, että Semos pelastaa. Snif. :_(
- Valkoparta
haahujlija kirjoitti:
Mutta kun profeetta siinon profiilisivulla sanotaan, että Semos pelastaa. Snif. :_(
Näyttää olevan huijari. Soo soo...
- haahujlija
Valkoparta kirjoitti:
Semoksen nimessä jätin kaikki ystäväni ja koko omaisuuteni! Olen omistautunut Herralleni eikä minulla ole muuta elämää. AIVAN KOKO ELÄMÄNI OLEN ANTANUT SEMOKSELLE! K A I K E N !!! Ja aivanko turhaan?! Eikö Semosta olekaan?!?! Siis voi p*****e!
- Valkoparta
haahujlija kirjoitti:
Semoksen nimessä jätin kaikki ystäväni ja koko omaisuuteni! Olen omistautunut Herralleni eikä minulla ole muuta elämää. AIVAN KOKO ELÄMÄNI OLEN ANTANUT SEMOKSELLE! K A I K E N !!! Ja aivanko turhaan?! Eikö Semosta olekaan?!?! Siis voi p*****e!
- SEEMOS
Valkoparta kirjoitti:
Uskonnot ovat!
XD - siino
haahujlija kirjoitti:
Mutta kun profeetta siinon profiilisivulla sanotaan, että Semos pelastaa. Snif. :_(
Semos pelastaa sinut helvetiltä, koska meille semoslaisille ei sellaista ole. Kannattaa siis valita Semos!
- haahujlija
siino kirjoitti:
Semos pelastaa sinut helvetiltä, koska meille semoslaisille ei sellaista ole. Kannattaa siis valita Semos!
Upeaa. Tosin pelastuin helvetiltä jo puoli vuotta sitten kun lopullisesti sanouduin irti kristinuskosta. Antisemoksen henki kuiskaa siksi korvaani ja vihjaa minun voivan pelastua ilmankin Semosta. Mutta tuota henkeä minä käsken Semoksen nimessä väistymään. Ja katso, se on väistyvä.
- Vulkan
Käänny Myöhempien Aikojen Helluntain Todistajiin!
Sillä näin on suuressa viisaudessa kirjoitettu Jeesuksen ollessa pakomatkalla veronkantajia Beirutissa, kun hänet ilmiantoivat väärät profeetat jotka eivät häneen uskoneet, sillä näin oli todettu; tuolloin hän joutui spitaalisten keskellä puhuessaan paikallisten virkamiesten kynsiin, sillä Juudas oli hänet petollisuudessaan kavaltanut Beirutin veronkantajille. Tuolloin ylin veronkerääjä astui esiin spitaalisten keskeltä ja sanoi: "Sinä et ole keisarille veroja maksanut niinkuin kuolevaisten kuuluisi". Jeesus sanoi: "Minun ei kuulu veroja teille maksaa sillä en ole tavallinen kuolevainen". Yleisö kavahti hänen käytöstään, mutta Jeesus jatkoi: "Olen tullut tänne parantamaan spitaaliset ja pelastamaan teidät kaikki Herramme uskoon". Ylin veronkerääjä suuttui hänen käytöksestään ja sanoi: "Jos olet Herramme messias, sinun on todistettava se". Vastaukseksi Jeesus ojensi vasemman kätensä ja käänsi kämmenselkänsä yleisöön päin. Hän virkkoi: "Katsokaa! Parannan spitaaliset vaivoistaan! Liitän irronneet jäsenet takaisin kehoon"! Hän otti oikealla kädellään kiinni vasemman kätensä peukalosta ja liu'utti sitä kämmensyrjänsä yläpuolella. "Katsokaa!" hän huusi. "Irrotin peukaloni, ja nyt liitän sen takaisin!" Ja hän liitti irronneen peukalon takaisin paikoilleen. Yleisö oli ihmeissään ja huusivat Herraa ja Jumalaa ja kaikkivaltiasta. Opetuslapsista Tuomas ei ollut uskoa näkemäänsä, ja vaati Jeesuksen vasemman käden nähtäväkseen. Peukalo oli kiinni kädessä, eikä minkäänlaista haavaa tai arpea näkynyt, näin oli todettu. Yleisö huusi "Halleluja" ja ylisti Herraa, sillä niin mahtava hän oli. Veronkerääjät kumartuivat ja tekivät kunniaa ja ylistivät Herraa vielä pari kertaa kaupan päälle.
Silloin veronkerääjät kutsuivat Jeesuksen opetuslapsineen luokseen palatsiinsa, ja siellä heitä odotti ennennäkemätön määrä viiniä. Jeesus ja opetuslapset säikähtivät tuota viinin määrää, sillä niin paljon sitä oli. Ylin veronkerääjä sanoi: "olkaa hyvät ja juokaa", ja niin Jeesus ja opetuslapset joivat, ja joivat vielä seuraavana päivänäkin. Ja sen jälkeen kun Jeesus opetuslapsineen poistuivat kantamuksineen vähin äänin, havaittiin että viini oli muuttunut vedeksi. Ja tästä kummastuneena virkamiehet lausuivat Herran nimen turhaan ja langenneen enkelin nimen monta kertaa.
Ja Jeesus opetuslapsineen jatkoi matkaansa; matkalla he tapasivat joukon kurtisaaneja jotka Jeesus halusi vapauttaa synneistään; ja niin Jeesus opetuslapsineen jäi heidän luokseen; Jeesus tarjosi kaikille viiniä ja pian kaikki tunsivat olonsa vapautuneiksi; ja näin jatkettiin aamuun asti; aamun sarastaessa opetuslapset kauhistuivat nähdessään Jeesuksen makaamassa maassa selällään; ja niin kauhea oli olo että hän nousi vasta kolmantena päivänä. Ja silloin hän nousi viimeisillä voimillaan, meni nurkalle ja hänen virtsatessaan kirvelsi.
Ja tämä on totuus sillä näin on kirjoitettu. Ollos joka ikinen joka tähän uskoo armahdettu, sillä Jumala suojelee herkkäuskoisia. Ja totuus on lopullinen, ja kaikesta lopullisesta me saamme vielä ylistää aina ja iankaiken ja aamen.- Detra
Ettei vain olis ollut Jeesuksella pientä kankkusen tynkää? Hangover from Heaven :D
Vai olisiko mies hankinnu joltain neitokaiselta tippurin alkoholin pyhän henkosen huumaamana?:P
Aijaijai... ei tainnut olla hepulla jumalallisessa kaikkitietämyksessään tietoa pöpöistä pippelin alueella? - Vulkan
Detra kirjoitti:
Ettei vain olis ollut Jeesuksella pientä kankkusen tynkää? Hangover from Heaven :D
Vai olisiko mies hankinnu joltain neitokaiselta tippurin alkoholin pyhän henkosen huumaamana?:P
Aijaijai... ei tainnut olla hepulla jumalallisessa kaikkitietämyksessään tietoa pöpöistä pippelin alueella?Kuinka julkeat epäillä että Jeesukseen jumalan poikaan tarttuisi syntinen sukupuolitauti.
Rangaistukseksi sinun tulee taittaa kartongista tötterö johon liitetään aasin korvat, josta kotirakennukseis ympäri kolme kertaa myötäpäivään ja kolme vastapäivään ja huutaa Ave Mariaa Ukko Nooan nuotilla.
Tämä viihdyttänee Herraamme Jumalaa niin suuresti, että hän saattaa jättää taivaspaikkasi perumatta.
- Olisin kyllä käännyttänyt.
Minua palvovaan lahkoon.
Mulla on valkoinen vartalo, ja Holmesin jussin molo.
Kyse olisi ollut TOTEEMIPAALUN palvonnasta, ja olisi ollut jopa halpaa. Vain 300 e / kk.
Tosin se olisi oikeuttanut vain tuntiin/kk.
Mutta rahalla saisi lisää.....
Sorry, tää on vain naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741