aitowilhelmiina
Olen ihminen, jonka kanssa pystyy puhumaan asiaa sekä asian vierestäÄlä kysy minulta miltä näytän?Koska vastaan siihen jo tässä.Eli olen takaapäin kuin Marilyn Monroe ja edestä ku Esa Pakarinen =D Horroskoopista sanottu:on kapinallinen näkijä ja yhteiskunnan uudistaja, jolle lojaalisuus on kaikki kaikessa. Vedenjakaja tykkää kulkea omia polkujaan, joten ei ole usein kiinnostunut valtavirta-ajattelusta. Hän on äärimmäisen uskollinen omalle sydämen äänelleen. Luonteeltaan sosiaalinen erakko, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta avaa vain harvoille ja valituille oman sisäisen maailmansa. Saattaa valita hyvin ammatikseen luovan alan. Tunneälykäs vesimies ei siedä vääryyttä eikä epätasa-arvoisuutta1.Pappi otti kyytiinsä liftaritytön. Tytöllä oli minihame ja kohta pastorioli kiusauksessa jota ei voinut vastustaa. Käsi kävi tytön polvella, mukavahingossa, mutta pian se alkoi lipsumaan yhä useammin vaihdekepiltä tytönreidelle ja jäikin sinne. Tyttö alkoi sopertamaan: "Luukas 13:24, voih,muista Luukas 13:24..." ja menee aina vain punaisemmaksi poskiltaan. Pappihillitsi itsensä ja huulta purren, tiukastitiehen tuijottaen ajoi perille. Tyttö jäi kyydistä, heitti merkitsevänkatseen ja kiitteli kyydistä. Pappi ajoi suoraa päätä kotiinsa ja etsiraamatun josta lukee: Luukkaan evankeliumi: 13:24 "Kilvoitelkaa päästäksennesisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästäsisälle, mutta eivät voi.Opetus: Pidä itsesi ajan tasalla työhösi liittyvissä asioissa, muuten saatatmenettää monta tilaisuutta.2.Laihialaisisäntä oli reissun päällä ja tuli erään isännän kanssatehneeksi sonnikaupat. Sonnin hinta 1000 maksettiin käteisellä ja sovittiinettä ostaja laittaa rengin hakemaan seuraavana päivänä. Yöllä sonnikuitenkin kuoli ja ostaja vaati että kauppa perutaan. Myyjä ei suostunut janiinpä kuollut sonni nostettiin traktorin lavalle ja laihialainen lähtikotiinsa. Jonkun ajan päästä isännät tapasivat Seinäjoen Tangomarkkinoilla.Myyjä tarjosi paukut kysyi hieman aristellen mitä sille ruholle tapahtui.- Minä pistin sen päävoitoksi arpajaisiin. myin 300 arpaa, 20 kappale.- No mutta se sonnihan oli kuollut !! Eikö siitä noussut hirmu meteli?- Ainoa joka oli tyytymätön oli voittaja, mutta annoin hänelle rahattakaisin.Opetus: Tappiossa on aina voiton siemen.3.Nuori mies menee apteekkiin ja pyytää yhden kondomin. Hieman leveillenhän selittää apteekkarille että lopultakin tyttöystävä on kutsunutpäivälliselle ja on sellainen kutina että yöllä saattaa lopultakin onnistua.Sitten hän sanoo että otetaan vielä toinenkin, tyttöystävän sisko onflirttaillut sillä lailla että saattaa olla saumaa sielläkin. Poika kaivaalompsan ja on jo maksamaisillaan kun sanoo että laita ukko vielä kolmaskinkortsu, talon emäntäkin on aika vetävän näköinen. Tulee ilta ja kaikkipaitsi isäntä istuvat pöydän ääressä ja lukevat ruokarukousta kun isäntäasettuu pöydän päähän ja ristii kätensä. Sitten kaikki tarttuvat aterimiinpaitsi sulhasmies joka pitää päätään alhaalla. Lopulta tyttö pukkaa poikaaja suhauttaa:- En tiennytkään että olet noin harras uskovainen.- Enkä minä tiennyt että isäsi on apteekkari.Opetus: Älä puhu strategisista suunnitelmista ulkopuolisten kuullen, sesaattaa kaataa hyvänkin yrityksen
Suosikkibändit/artistit: Lähes kaikki ruokainen Suosikkileffat: Kaikki uppoo Lempikirjat: jännitys, seikkailu, elämänkertaAmmatti: Terveydenhuolto (yötyö pääsääntöisesti)Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi ( kolme lasta)Skype: on
Aloituksia
7
Kommenttia