Vapaa kuvaus

tere

Kotimaa: ---suomi

Koulutus: ---täh?

Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)

Lapset: ---ei ole eikä tule

Aloituksia

928

Kommenttia

12550

1. himojen herääminen luonnossa

olen huomannut kun olen maalla tai luonnossa, pelkkä kusella käyminen alkaa alakertaa jäykistään. mistä hemmetistä tuo
    Miehen logiikka
    17
    113
  2. itsekkäin tekosi koskaan???

mun on se kun sain itsemurhaa hautovan kaverin luopumaan itsetuhoisista ajatuksista. mikä oikeus kellään on puhua elämän
    Miehen logiikka
    3
    113
  3. tänään tulee dokkari joka saattaa naisia kiinnostaa

"22:50 Dokumenttiprojekti: Miesten vuoro keskiviikko 20.4 Elokuva matkaa läpi Suomen ja pysähtyy useiden erilaisten sau
    Miehen logiikka
    19
    113
  4. lähen baariin tuleeko kukaan mukaan

kaljaa meinaan nauttia sopivasti ja hyvässä seurassa, en vain tiedä missä seurassa vielä.
    Miehen logiikka
    5
    112
  5. Mausteista riita ravintolassa - asiakas tunkeutui keittiöön

"03.10.2010 16:04 Lahden keskustassa Vapaudenkadulla sijaitsevassa ravintolassa syntyi käsirysy lauantain ja sunnun
    Miehen logiikka
    2
    112
  6. ÄLKÄÄ DEMONISOIKO HD MIEHIÄ

99,9 % ASIA TYYPPEJÄ
    Miehen logiikka
    5
    112
  7. voi öhnä!

"Hallutusneuvottelut: Alkoholin, polttoaineiden, tupakan ja makeisten veroja nostetaan" http://www.iltasanomat.fi/kotima
    Miehen logiikka
    8
    112
  8. 7 asiaa, joita ei kannata sanoa naiselle riidan aikana

1. Mitä sanoitkaan? En kuunnellut. Nainen toivoo miehensä ottavan erimielisyydet vakavasti ja yrittävän ratkaista ongel
    Miehen logiikka
    5
    112
  9. MILLAISEN MATERIAALIN KOSKETUS TUNTUU IHOLLA

PARHAIMMALLE ESIM SELKÄÄ HIVELLESSÄ??? OISKO SAMETTIA PAREMPAA??? KYSYMYS ON PÄÄASIASSA NAISILLE KOSKA MIEHET EI TÄLLÄI
    Miehen logiikka
    10
    111
  10. iso kiitos kaikille jotka alemmassa keskustelussa

sanoitte kauniita asioita miusta,joutuu pyyhkimään vanhat silmät. http://www.youtube.com/watch?v=mcKLqO789RU
    Miehen logiikka
    2
    111
  11. mul on sellainen fiilis

et tekis mieli mennä exän luokse kylään. olla muutama tunti sen seurassa ja mennä sen jälkeen baariin. älkää huolestuko,
    Miehen logiikka
    3
    111
  12. Tosi rajua menoa

"Tanskalainen mies on herättänyt maailmanlaajuista huomiota oudolla lääketieteellisellä vaivallaan: hän tulee aina välia
    Miehen logiikka
    5
    111
  13. asiat joita nainen ei halua sängyssä kuulla

1. "Voisitko käydä suihkussa ennen kuin aloitetaan?" 2. "Hän laukoo.. ja sinne uppoaa!" Vältä myös kaikkia muita urheil
    Miehen logiikka
    0
    110
  14. perhanan siskopuoli

huomasin et se on laittanut mun kuvan facebookkiin ja kuvakäsitellyt mun naamasta naururypyt pois :( kattelin et jotain
    Miehen logiikka
    3
    110
  15. suomen suurin lottovoitto on niin pieni

ettei sillä voi ostaa edes kunnon joulukuusenkoristeita :( "Hotelli paljasti 13-metrisen jalokivillä ja kullalla koriste
    Miehen logiikka
    5
    110
  16. miul on hirvee kierre johon tarviin apua

siis en syö yleensä kuin kerran päivässä ja tykkään pirukseen erittäin suolaisesta ja rasvasesta ruuasta. ku oon syönyt
    Miehen logiikka
    22
    110
  17. hyvää ötyä

kauniit ja nuoret:)
    Miehen logiikka
    0
    109
  18. mäkkäridieetti :)

jumala on sittenkin olemassa, musta tulee solakka bambinos "Mies laihdutti 7 kiloa pelkillä McDonald'sin sapuskoilla
    Miehen logiikka
    7
    108
  19. onks myytävänä varpaanväliharjoja

miusta varpaanvälit on hankalia pessä. pitäiskö ostaa joku pulloharja varpaanvälien rassaamiseen
    Miehen logiikka
    2
    108
  20. Jos Helmiä Kyynelet Ois

http://www.youtube.com/watch?v=BOlNVBHmbTM&feature=related
    Miehen logiikka
    3
    108