- Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋
- Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋 - Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉 - Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗
- Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋 - Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
Ikävä sinun viestejä 💕 - Jotain syvempää meillä💕
Olihan noita seuraajia meillä.
Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗 - Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰 - Otetaan vastaan heti aamusta 😘
Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰 - Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘
- Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋
- Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘
- Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘
- Minun tunnus on edelleen sama 😘
Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘 - Saunassa käyty ja nyt voisi 😋👄👅💋
- No kyllä 💋🥰 Alasti taivasalla vesisateessa ja kun salamoi, se tunne ja näyt mikä on kehossa ja ympäristössä niiden vain haluaisi jatkuvan🤩😋💋
- Luonnossa kun hämärää ja salamoi🤩💋❤️
- 🤔 kuka 🤔
- 😉😋 Ihana nainen 😋 Piti olla housut jalassa 😳 sen verran oli väkeä rannalla 😳 Sateessa ja alasti on parasta 🤩❤️
- Ei vielä väkeä ole paljoa mutta varmaan 2 h päästä on. 😊 Onko aurinko rasva mukana 😊💋😏