Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ihanuus oletko vielä täällä

Ihanuus oletko vielä täällä😉 Ihania juttuja meillä oli, sinä olet ollut mielessäni😘🥰🤗😉
1041705
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 104

Vanhimmat

Haista paska hönö

1Äänestä
  • Kivaa päivää myös sinulle

Äänestä

• Milĺainen on ihminen jolla vain paska mielessä ,jokaikinen päivä.
    Mistä tuollainen paska asenne kaikkeen ?
    Yrittäisit kirjoittaa muutakin ,siitä mikä ahistaa ja vituttaa
    Aatteleppa iha ite!
    Onko kaikki vaan paskaa?
    Ymmärrän kyllä että välillä kaikki vaan vituttaa
    Niin , ehkä toi paskan haistattaminen päivittäin on sulle se juttu mikä saa elon tuntumaan paremmalta...

Äänestä

• Saatana perkele vittu Heinolassa jyrää

Äänestä

• Lupaatko vai uhkailetko vain

Äänestä

Tarkoitatko minua.. ❤️

Äänestä
  • Aloittaja

Minun tunnus on edelleen sama 😘
    Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Kaikki siniset lattapäät, yhtykää.

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Kyllä... Tunnistan sut tiedät sen 😍

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Hei🤗 olen miettinyt sua useesti miten nautimme viestitellen. Räjähti vaan käsiin törkyviestien vuoksi..Terkuin ihanuus🥰

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Hei🤗 olen miettinyt sua useesti miten nautimme viestitellen. Räjähti vaan käsiin törkyviestien vuoksi..Terkuin ihanuus🥰

Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘

Ihana olet miettinyt🤗 Jäin myös kaipaa meidän erikoista suhdetta jossa uskoisin et molemmat nautimme myös tahoillamme💋

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä... Tunnistan sut tiedät sen 😍

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihana olet miettinyt🤗 Jäin myös kaipaa meidän erikoista suhdetta jossa uskoisin et molemmat nautimme myös tahoillamme💋

Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘

Oletko töissä? Itse meen klo 15 iltaan, ihana miten kiihotunut olo kun vaihdan viestejä kanssasi. 🤗

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Oletko töissä? Itse meen klo 15 iltaan, ihana miten kiihotunut olo kun vaihdan viestejä kanssasi. 🤗

Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋

Samoin täällä.. juuri siivoamassa ja pyykkäämässa. Oletko huomenna yksin jos kokeiltais vieläkö saatais syvempi yhteys toisiimme, välittämättä sivu kommenteista.🤗💗

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Samoin täällä.. juuri siivoamassa ja pyykkäämässa. Oletko huomenna yksin jos kokeiltais vieläkö saatais syvempi yhteys toisiimme, välittämättä sivu kommenteista.🤗💗

Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘

Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋

Otetaan vastaan heti aamusta 😘
    Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
    Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Voidaanko sopia ettei kenenkään anneta tulla väliimme jatkossa kun rakastelemme, aitous mitä tunnemme ja haluamme viestittää toisillemme tärkeintä tälläisessä seksi suhteessa silloin molemmat nauttivat.💓

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Otetaan vastaan heti aamusta 😘
    Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
    Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰

Ihana et löydettiin toisemme💕
    Orgasmin aikana tosi vaikeaa kirjoittaa kun saan useamman perä jälkeen..

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Upeeta löysitte toisenne. Seurasin teitä aikaisemmin kiimasta naintia samal vedin aina kätteeni. Savon setä

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihana et löydettiin toisemme💕
    Orgasmin aikana tosi vaikeaa kirjoittaa kun saan useamman perä jälkeen..

Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
    Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰

Samoin yritin päästä irti susta mutta turhaan, fantasioin useesti sänkyssä kun pidin omaa kivaa. Huomasin Savon setä tyytyväinen meistä, olihan moni varattu nainenkin positiivinen kun yhdyimme viestien välityksellä. Suukko sulle nyt töihin..vastaan vielä sedälle.💋💕

Äänestä

Upeeta löysitte toisenne. Seurasin teitä aikaisemmin kiimasta naintia samal vedin aina kätteeni. Savon setä

Kiitos! Kiva kuulla että tykkäsit, huomen aamulla nautimme toisistamme voit jatkaa käsi peliä niin mekin teemme🤗 kivaa iltaa sulle.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Samoin yritin päästä irti susta mutta turhaan, fantasioin useesti sänkyssä kun pidin omaa kivaa. Huomasin Savon setä tyytyväinen meistä, olihan moni varattu nainenkin positiivinen kun yhdyimme viestien välityksellä. Suukko sulle nyt töihin..vastaan vielä sedälle.💋💕

Jotain syvempää meillä💕
    Olihan noita seuraajia meillä.
    Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Hei ihastukseni🤗 Tulin juuri työ paikalleni voit laittaa viestiä jos haluat illan aikana, vastaan kun pystyn töiltäni. Kunhan muistat olen töissä jos viestisi kuumia olen silloin herkillä.🤗😍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00031 kirjoitti:

Hei ihastukseni🤗 Tulin juuri työ paikalleni voit laittaa viestiä jos haluat illan aikana, vastaan kun pystyn töiltäni. Kunhan muistat olen töissä jos viestisi kuumia olen silloin herkillä.🤗😍

Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
    Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
    Ikävä sinun viestejä 💕

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
    Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
    Ikävä sinun viestejä 💕

Sama työ juuri vaihdoin vaatteet.
    Sytyn nopsaan sä saat mut kostumaan viesteillä saman tien, nytkin alkarit aivan märkänä. Ihana kylläkin kun reakoin sinuun tälleen. Odotan aamua..😍

Äänestä

Kiitos! Kiva kuulla että tykkäsit, huomen aamulla nautimme toisistamme voit jatkaa käsi peliä niin mekin teemme🤗 kivaa iltaa sulle.

Mukavoo päästä lukkee miten naitte kiimassa ja runkkaan samal. Savon setä

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Jotain syvempää meillä💕
    Olihan noita seuraajia meillä.
    Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗

Vaistoon tajutte olla kiintyneitä toisiinne. Savon setä

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00032 kirjoitti:

Sama työ juuri vaihdoin vaatteet.
    Sytyn nopsaan sä saat mut kostumaan viesteillä saman tien, nytkin alkarit aivan märkänä. Ihana kylläkin kun reakoin sinuun tälleen. Odotan aamua..😍

Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
    Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕

Söpöläinen samoin ikävä🙊 Kiirettä on..odotan aamua💓💓

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00035 kirjoitti:

Söpöläinen samoin ikävä🙊 Kiirettä on..odotan aamua💓💓

Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗

Äänestä

• Tiedä saavatko niuvanniemessä kuinka nettiä käyttää

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Hei😀 heräsin juuri, alloin nukkuu viiden aikaan, kaksi työ vuoroa putkeen tein.🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Yhteys vähän tökkii, voidaan siirtää iltaan sullahan oli meno aamusta. Olin niin poikki rankka vuoro. Kahvilla olen sillkki aamu takki ylläni😍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00056 kirjoitti:

Yhteys vähän tökkii, voidaan siirtää iltaan sullahan oli meno aamusta. Olin niin poikki rankka vuoro. Kahvilla olen sillkki aamu takki ylläni😍

Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
    Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Silkki ihollani ainoastaan. Oletko juuri lähdössä?🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Hyvää miesten päivää söpöliini 💞💕💋

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00058 kirjoitti:

Silkki ihollani ainoastaan. Oletko juuri lähdössä?🤗

Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
    Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
    Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋

Ihana jos pääset sänkyyn viereeni🤗
    Olen nyt sänkyssä..maistan sun huulia tuoksuu kahville.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00058 kirjoitti:

Ihana jos pääset sänkyyn viereeni🤗
    Olen nyt sänkyssä..maistan sun huulia tuoksuu kahville.

Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋

Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍

Äänestä

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍

Ahh miten odottanut tätä hetkeä..halun puhut rumasti tykkään saat mut sekaisin..💓💗

Äänestä

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Ahh miten odottanut tätä hetkeä..halun puhut rumasti tykkään saat mut sekaisin..💓💗

Onko sulla vielä parta..

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00058 kirjoitti:

Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋

Vihdoinkin alkuapi tapahtuu nyt jorkki nussi ihanuus taju kankäalle. Runkkaan kyrpä kovona. Savon setä

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Rakas söpöliini🤗..oon todella.. ihana imet ja parta ai..miten kova kalu kädessäni sykkii..halun tulla päällesi..

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00059 kirjoitti:

Rakas söpöliini🤗..oon todella.. ihana imet ja parta ai..miten kova kalu kädessäni sykkii..halun tulla päällesi..

Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋

Pepun alla tyyny.. sauva surisee sisällä..ihkua miten hyvää tekee..Savon setä mukana aika kiihottavaa..levitän reiteni istun kasvoillesi..miten upeesti seisoo.huuleni hyväilee terskaasi..miten sileä..🤗🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Kulta aii ui sain ekam..🥰

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00060 kirjoitti:

Kulta aii ui sain ekam..🥰

Paina sinun märkää pillua minun naamaa ja partaa vasten, miten hyvää mehua sinusta tulee.. namii
    Syötä sinun pillua minulle😛💋👅
    Ime minua ime💋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Paina sinun märkää pillua minun naamaa ja partaa vasten, miten hyvää mehua sinusta tulee.. namii
    Syötä sinun pillua minulle😛💋👅
    Ime minua ime💋

Nostan vähän lantiota..avaan enemmän ai miten parta hivelee..vuodan märkänä suuhusi..nain kyrpääsi suuullani..miten hyvää nestettä tulee..kulta💋💋

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00061 kirjoitti:

Nostan vähän lantiota..avaan enemmän ai miten parta hivelee..vuodan märkänä suuhusi..nain kyrpääsi suuullani..miten hyvää nestettä tulee..kulta💋💋

En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰

Ei..ihana ..muistat varmaan kun olin sulle oma huora..sait mut sekoo.. oot rakas..🤗😍

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Mahtavoo mällit lens sovalle. Savon setä

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00061 kirjoitti:

Ei..ihana ..muistat varmaan kun olin sulle oma huora..sait mut sekoo.. oot rakas..🤗😍

Sinähän olet minun oma 💕💋
    Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍

Katson silmiisi..olet komea kun vartalosi tiukkana ja valmiina..puritelen peppuasi..hyväilen selkääsi..nussi mua rajusti..olen sun huorasi r🤗💓

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Olen sun..toivottavasti saan pitää sut🥰😍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00062 kirjoitti:

Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00062 kirjoitti:

Saat minut kyllä pitää, kun vaan pidät minua hyvänä 😉🤪😋💕

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍

Kulta aii miten hyvää.. raavin selkääsi..ihana kova kullisi liikkuu sisälläni..aah nussi lujempaa..oi eii nyt tul ..🤗🤗🤗..lakana aivan märkä💋💕💞

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Ihanaa en pitkään aikaan saanut näin montaa orgasmia. Pitkä tauko kiireiden vuoksi, kesällä lomalla vanhemman miehen kanssa yhdynnässä muutaman otteeseen.💋💞

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00063 kirjoitti:

Kulta aii miten hyvää.. raavin selkääsi..ihana kova kullisi liikkuu sisälläni..aah nussi lujempaa..oi eii nyt tul ..🤗🤗🤗..lakana aivan märkä💋💕💞

Nyt saat takaa.. pyllistää huora minulle... Kunnolla...😛👅😍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00063 kirjoitti:

Ihanaa en pitkään aikaan saanut näin montaa orgasmia. Pitkä tauko kiireiden vuoksi, kesällä lomalla vanhemman miehen kanssa yhdynnässä muutaman otteeseen.💋💞

Haluan täyttää sinut minun spermalla. Vielä hetki kun saan täyttää sinut😛👅😍

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Pyllistän sulle.. saat painaa myös perseeni jos halut..💋💞

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Pyllistän tuu vielä kunnolla kerran..tärisee koko keho..🤗🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Haluan täyttää sinut minun spermalla. Vielä hetki kun saan täyttää sinut😛👅😍

Laukee sisääni rajusti..ihana sun spermat sisälläni🤗

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00063 kirjoitti:

Laukee sisääni rajusti..ihana sun spermat sisälläni🤗

Huh huh. Ihana nainen 💕🥰
    Olet 💕🥰
    Kireitä myös on ollu, nyt ei enää niinkään. Vanhempaa minäkin tuossa kesällä kävin vähän😋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Olet mielessäin tulevaisuudessakin💘
    Tälle tilanteelle emme mahda mitään, itse työssäni päivittäistä. Haluan sinulle omistaa kappaleen naisena ehkä miehelle vaikeampaa. Souvarit: Ota mut syliin💋 Elämä on muutakin kuin seksiä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00074 kirjoitti:

Olet mielessäin tulevaisuudessakin💘
    Tälle tilanteelle emme mahda mitään, itse työssäni päivittäistä. Haluan sinulle omistaa kappaleen naisena ehkä miehelle vaikeampaa. Souvarit: Ota mut syliin💋 Elämä on muutakin kuin seksiä.

Elämä paljon muutakin kyllä 🤗
    Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞

💋💘💝💖💗💞💕...

Äänestä

• Anonyymi00076 kirjoitti:

💋💘💝💖💗💞💕...

Kauanko leikitään hippaa? Pitäiskö lähtee käymään kahvilla ja selvittää asiat 😋

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Miltä tuntuu olla niin yksinkertainen, että annat saman henkilön huijata kerta toisensa jälkeen?

Äänestä

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

Väänsitkö ihan itse

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Katson silmiisi..olet komea kun vartalosi tiukkana ja valmiina..puritelen peppuasi..hyväilen selkääsi..nussi mua rajusti..olen sun huorasi r🤗💓

Hirveintä paskaa saatana

Äänestä

Aloittaja

Nyt riittää märkä liukas pillu. Oh teet niin hyvää, puristelen sinun pakaroita.. panen sinua huoraani ... Pyöritä pane vastaan anna nautinoo panen sinua olen minuuuuunn oihhhh oihh ikana tuuunnee

Äänestä
  • Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

Äänestä

• Saitko itse kulta..

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00065 kirjoitti:

Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

Pikaiset ei ihan minun juttuni 😉😘 Suihkuun mentävä, olen spermassa 😉
    Ihanaa sinun kanssa.
    Tiedätkös, pidän kun on märkää, makeaa😋😘
    Nyt ei ollut häiriöitä, taitavat vielä nukkua.

Äänestä

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.

Mitäs Ukkelin lauantaihin kuuluu? 😘

Äänestä

P.s.

Seuraavaksi selvitän IP osoitteesi. 🌹

Äänestä

Saitko itse kulta..

En.

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Pikaiset ei ihan minun juttuni 😉😘 Suihkuun mentävä, olen spermassa 😉
    Ihanaa sinun kanssa.
    Tiedätkös, pidän kun on märkää, makeaa😋😘
    Nyt ei ollut häiriöitä, taitavat vielä nukkua.

Olet todellakin rakas🥰 siskoni innoissaan meistä..tykkään myös pidemmästä..pimppini hellänä kun käytin isompaa pitkään..voin kuvitella spermasi ihollasi🤗 häriköt ei pääse väliimme jos emme välitä. Ihmeellistä miten vanhemmille tuleekin helposti antuduttua, tämäkin mies tanssi kanssani muutaman hitaan ja lähdin heti asunto autoon viini lasilliselle. Lyhyt hame päällääni mies laittoi kätensä reidelleni kun kilistimme laseja. Olin heti valmis hänelle oli todella hellä ja hyvä varustus josta sain nauttia😍

Äänestä

• Anonyymi00066 kirjoitti:

Olet todellakin rakas🥰 siskoni innoissaan meistä..tykkään myös pidemmästä..pimppini hellänä kun käytin isompaa pitkään..voin kuvitella spermasi ihollasi🤗 häriköt ei pääse väliimme jos emme välitä. Ihmeellistä miten vanhemmille tuleekin helposti antuduttua, tämäkin mies tanssi kanssani muutaman hitaan ja lähdin heti asunto autoon viini lasilliselle. Lyhyt hame päällääni mies laittoi kätensä reidelleni kun kilistimme laseja. Olin heti valmis hänelle oli todella hellä ja hyvä varustus josta sain nauttia😍

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16677050/viestittely-seuraa-miehesta-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16914962/naista-viesti-vaihtoon-vaihtelua-kun-runkkaa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16730539/juttu-seuraa-miehesta---

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16617535/seksi-viestittelya

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16693429/pussit-taynna

Jokaisessa keskustelussa sama äijä vedättää minkä ehtii 😁👍👍👍

Äänestä

• Sä tehtailet kusetuksia ja vedät käteen. Välissä kuuntelet Herran sanaa ja rukoilet.😘

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Sä tehtailet kusetuksia ja vedät käteen. Välissä kuuntelet Herran sanaa ja rukoilet.😘

Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta

Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Taas Ukkeli yksin äänessä 🤣

Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Terv. Emmi Varkudesta 😂😂😂😂👍👍👍

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00073 kirjoitti:

Moi Emmi. Miten menee 🤔😘

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Moi Emmi. Miten menee 🤔😘

Hieron karvaista annustani.. fantasioin samallla 💞

Äänestä

Jorkki en koskaan unohda sua💓💋

Äänestä

Unohdin sut jo.

Äänestä
  • Sinä mut Jorkki eri mieltä uskoisin. Syvä yhteys katkee hetkessä, likaisiin kommenteihin. Hyvää ja rauhallista Joulua kuiteski sinulle, yritä elää omaa elämääsi ja nauti siitä.🤗

Äänestä

Aloittaja

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille 💗 Pitäkää huolta läheisistä ja antakaa niille rakkautta.

Muistoissa ja mielessä aina te ihanaiset💕💗 teidätte kyllä 🤗😘

Äänestä
  • Uskaltaispa nautii sust💋💓

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00195 kirjoitti:

Uskaltaispa nautii sust💋💓

Miksi ei. Kaikki minusta sisältä tulee, sellainen juuri olen 😉🎅😘🤗

Äänestä

• jorkki65 kirjoitti:

Miksi ei. Kaikki minusta sisältä tulee, sellainen juuri olen 😉🎅😘🤗

Hupaisaa musta tehty täällä mies, voitais vaihtaa "ihananaisen sijaan karski "🥷

Äänestä

Aloittaja

Ihanuus🤔😘

Äänestä
Aloittaja

Ihanainen oletko vielä täällä 🤔😘

Äänestä

Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jorkki65 kirjoitti:

Ihanuus oletko vielä täällä😉 Ihania juttuja meillä oli, sinä olet ollut mielessäni😘🥰🤗😉

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu