Ihanuus oletko vielä täällä😉 Ihania juttuja meillä oli, sinä olet ollut mielessäni😘🥰🤗😉
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 104
Vanhimmat
Haista paska hönö
Kivaa päivää myös sinulle
Milĺainen on ihminen jolla vain paska mielessä ,jokaikinen päivä.
Mistä tuollainen paska asenne kaikkeen ?
Yrittäisit kirjoittaa muutakin ,siitä mikä ahistaa ja vituttaa
Aatteleppa iha ite!
Onko kaikki vaan paskaa?
Ymmärrän kyllä että välillä kaikki vaan vituttaa
Niin , ehkä toi paskan haistattaminen päivittäin on sulle se juttu mikä saa elon tuntumaan paremmalta...
Saatana perkele vittu Heinolassa jyrää
Lupaatko vai uhkailetko vain
Tarkoitatko minua.. ❤️
Minun tunnus on edelleen sama 😘
Tunnistat kyllä itsesi ihanuus 🤗😘
Kaikki siniset lattapäät, yhtykää.
Kyllä... Tunnistan sut tiedät sen 😍
Hei🤗 olen miettinyt sua useesti miten nautimme viestitellen. Räjähti vaan käsiin törkyviestien vuoksi..Terkuin ihanuus🥰
Miettinyt minäkin olen, kaikkea sattunut ja tapahtunut, kiireitä, poissa olin täältä, mutta nyt ajattelin laittaa kyselyä olisko ihanuus vielä täällä🤗😘
Ihana olet miettinyt🤗 Jäin myös kaipaa meidän erikoista suhdetta jossa uskoisin et molemmat nautimme myös tahoillamme💋
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩
Nautino ainakin täällä on ollut kyllä ihanaa😋 Jotain käsittämätöntä, jokin yhteys oli ja jäi myös 🤗😘
Oletko töissä? Itse meen klo 15 iltaan, ihana miten kiihotunut olo kun vaihdan viestejä kanssasi. 🤗
Vapaalla olen. Olisihan toi halu sinuun 😋
Samoin täällä.. juuri siivoamassa ja pyykkäämässa. Oletko huomenna yksin jos kokeiltais vieläkö saatais syvempi yhteys toisiimme, välittämättä sivu kommenteista.🤗💗
Huomenna aamusta tai illalla myöhemmin, puolista päivin menoa joka n 9 kestää, pyykkiä myös täällä 🤗😘
Iltaan pitkä aika odottaa🤗 kokeillaanko aamulla seitsemän jälkeen heti. Voi olla jossakin vaiheessa teksi vähän sekavaa kun vauhtiin yllyn jos muistat aiemmat kokemukset. Tykkäsin kun puhuit tuhmia samalla niin suoraan ja aidosti💋
Otetaan vastaan heti aamusta 😘
Text on Mitä on kun vauhdissa ollaan niinkuin muistat. Ihana antaa sinulle nautintoa 😘🥰
Olen hellä ja tykkään olla lähellä, pitää sylissä ja suukottaa 😘🥰
Voidaanko sopia ettei kenenkään anneta tulla väliimme jatkossa kun rakastelemme, aitous mitä tunnemme ja haluamme viestittää toisillemme tärkeintä tälläisessä seksi suhteessa silloin molemmat nauttivat.💓
Ihana et löydettiin toisemme💕
Orgasmin aikana tosi vaikeaa kirjoittaa kun saan useamman perä jälkeen..
Upeeta löysitte toisenne. Seurasin teitä aikaisemmin kiimasta naintia samal vedin aina kätteeni. Savon setä
Joo ei anneta häiriköitten häiritä.
Ne muistot ja kokemukset niin syvällä tuolla on että niitä monesti muistellut 😘🥰
Samoin yritin päästä irti susta mutta turhaan, fantasioin useesti sänkyssä kun pidin omaa kivaa. Huomasin Savon setä tyytyväinen meistä, olihan moni varattu nainenkin positiivinen kun yhdyimme viestien välityksellä. Suukko sulle nyt töihin..vastaan vielä sedälle.💋💕
Kiitos! Kiva kuulla että tykkäsit, huomen aamulla nautimme toisistamme voit jatkaa käsi peliä niin mekin teemme🤗 kivaa iltaa sulle.
Jotain syvempää meillä💕
Olihan noita seuraajia meillä.
Hyvää työiltaa sinulle. Täällä illalla saunaan ja TV. Suukko ja halaus😘🤗
Hei ihastukseni🤗 Tulin juuri työ paikalleni voit laittaa viestiä jos haluat illan aikana, vastaan kun pystyn töiltäni. Kunhan muistat olen töissä jos viestisi kuumia olen silloin herkillä.🤗😍
Onko vielä sama työ? Minun vaihtunut, paikkakunta vielä toistaiseksi sama.
Tiedän että sytyt herkästi 🤗😘
Ikävä sinun viestejä 💕
Sama työ juuri vaihdoin vaatteet.
Sytyn nopsaan sä saat mut kostumaan viesteillä saman tien, nytkin alkarit aivan märkänä. Ihana kylläkin kun reakoin sinuun tälleen. Odotan aamua..😍
Mukavoo päästä lukkee miten naitte kiimassa ja runkkaan samal. Savon setä
Vaistoon tajutte olla kiintyneitä toisiinne. Savon setä
Pitää kiinni sylissä lähellä, siitä niin pitkä aika 🤗😘 Pidän vaan lähellä enkä päästä irti, tuntea sinut siinä ja tuoksusi oihh niin ollut ikävä 🤗😘💋💕
Aamulla saan sinut kokonaan 😋💋
Söpöläinen samoin ikävä🙊 Kiirettä on..odotan aamua💓💓
Täällä saunottu, Aamua odotan innolla 😘🥰🤗
Tiedä saavatko niuvanniemessä kuinka nettiä käyttää
Hei😀 heräsin juuri, alloin nukkuu viiden aikaan, kaksi työ vuoroa putkeen tein.🤗
Yhteys vähän tökkii, voidaan siirtää iltaan sullahan oli meno aamusta. Olin niin poikki rankka vuoro. Kahvilla olen sillkki aamu takki ylläni😍
Huomenta. Kahvilla tälläkin. Menoa on joo.
Sinulla ei varmaan siellä silkin alla ole mitään 😘😉
Silkki ihollani ainoastaan. Oletko juuri lähdössä?🤗
Hyvää miesten päivää söpöliini 💞💕💋
Ei vielä ole lähtöön kiirettä.
Viereen.. koskettaa sinua.. suudella.. kahvi maistuu,.. ihon niin pehmeää 😘🤗😋
Ihana jos pääset sänkyyn viereeni🤗
Olen nyt sänkyssä..maistan sun huulia tuoksuu kahville.
Suutelen sinua.. kielet leikkii.. hyväillen ihoa..käsi vaeltaa..puristelee lämmintä pehmeää ihoa 😘🥰💋
Aii miten ihanalta tuntuu kätesi..kielet leikkii hellästii.. käteni hyväilee rintaasi..tunnen miten reittäni vasten alkaa miehuutesi heräillä..sormeni hyväilee ja odottaa sua..🤗😍
Ahh miten odottanut tätä hetkeä..halun puhut rumasti tykkään saat mut sekaisin..💓💗
Onko sulla vielä parta..
Niin olen sinua kaivannut.. sinun makua.. vartaloa.. ihanat rinnat joissa nännit kovina otan rintaa suuhun, Imen puren, tunnet miten parta kutittaa sinun ihoa.. kosketan sinun pillua..oihh niin märkä olet, tainnut odottaa.. 🥰😋💋
Vihdoinkin alkuapi tapahtuu nyt jorkki nussi ihanuus taju kankäalle. Runkkaan kyrpä kovona. Savon setä
Rakas söpöliini🤗..oon todella.. ihana imet ja parta ai..miten kova kalu kädessäni sykkii..halun tulla päällesi..
Tule.. otan rinnat käsittelyyn, niin ihanat rinnat, sinun nännit kovina huulilla.. sormissa. Minun niin kovana sinulle 🫦😛💋
Pepun alla tyyny.. sauva surisee sisällä..ihkua miten hyvää tekee..Savon setä mukana aika kiihottavaa..levitän reiteni istun kasvoillesi..miten upeesti seisoo.huuleni hyväilee terskaasi..miten sileä..🤗🤗
Kulta aii ui sain ekam..🥰
Paina sinun märkää pillua minun naamaa ja partaa vasten, miten hyvää mehua sinusta tulee.. namii
Syötä sinun pillua minulle😛💋👅
Ime minua ime💋
Nostan vähän lantiota..avaan enemmän ai miten parta hivelee..vuodan märkänä suuhusi..nain kyrpääsi suuullani..miten hyvää nestettä tulee..kulta💋💋
En kestä enää nyt haluan sinun sisään, siitä niin pitkä aika kun olen sinussa ollut.... Levitä jalat ja pillu minulle, ota jalusta kiinni ja ohjaa se sinun märkään halukkaaseen pilluun😛👅💋🥰
Ei..ihana ..muistat varmaan kun olin sulle oma huora..sait mut sekoo.. oot rakas..🤗😍
Mahtavoo mällit lens sovalle. Savon setä
Sinähän olet minun oma 💕💋
Nyt olen sinun sisällä ja alan nauttimaan sinusta, katso minua kun olen sinun sisällä. Puristele minua, hyväilee samalla kun alan panemaan minun omaa huoraani joka olet sinä😋🥰💕💋😍
Katson silmiisi..olet komea kun vartalosi tiukkana ja valmiina..puritelen peppuasi..hyväilen selkääsi..nussi mua rajusti..olen sun huorasi r🤗💓
Olen sun..toivottavasti saan pitää sut🥰😍
Sinun sisällä, sinun pillussa niin ihanassa, tämä tunne oihh.. hyväilee pidä puristele minua rakastelen minua olethan minun oma huora🤪 Nyt anan panemaan sinua😋 Katso minua kun panen sinua ja tunnet kovan kyrvän sinun pillussa joka hakkaa sinua kovaa ja kovempaa 😋😍
Saat minut kyllä pitää, kun vaan pidät minua hyvänä 😉🤪😋💕
Kulta aii miten hyvää.. raavin selkääsi..ihana kova kullisi liikkuu sisälläni..aah nussi lujempaa..oi eii nyt tul ..🤗🤗🤗..lakana aivan märkä💋💕💞
Ihanaa en pitkään aikaan saanut näin montaa orgasmia. Pitkä tauko kiireiden vuoksi, kesällä lomalla vanhemman miehen kanssa yhdynnässä muutaman otteeseen.💋💞
Nyt saat takaa.. pyllistää huora minulle... Kunnolla...😛👅😍
Haluan täyttää sinut minun spermalla. Vielä hetki kun saan täyttää sinut😛👅😍
Pyllistän sulle.. saat painaa myös perseeni jos halut..💋💞
Pyllistän tuu vielä kunnolla kerran..tärisee koko keho..🤗🤗
Laukee sisääni rajusti..ihana sun spermat sisälläni🤗
Huh huh. Ihana nainen 💕🥰
Olet 💕🥰
Kireitä myös on ollu, nyt ei enää niinkään. Vanhempaa minäkin tuossa kesällä kävin vähän😋
Olet mielessäin tulevaisuudessakin💘
Tälle tilanteelle emme mahda mitään, itse työssäni päivittäistä. Haluan sinulle omistaa kappaleen naisena ehkä miehelle vaikeampaa. Souvarit: Ota mut syliin💋 Elämä on muutakin kuin seksiä.
Elämä paljon muutakin kyllä 🤗
Lähetä olla, pitää sylissä koskettaa suukottaa olla vaan toisen vieressä 💕🤗 Sanoa toiselle miten välittää ja kuunnella lohduttaa toista kun toisella huono päivä. Sellaista arkea😘🥰🤗 Mielessä olet aina, niin syvältä kosketat💕💞
💋💘💝💖💗💞💕...
Kauanko leikitään hippaa? Pitäiskö lähtee käymään kahvilla ja selvittää asiat 😋
Miltä tuntuu olla niin yksinkertainen, että annat saman henkilön huijata kerta toisensa jälkeen?
Väänsitkö ihan itse
Hirveintä paskaa saatana
Nyt riittää märkä liukas pillu. Oh teet niin hyvää, puristelen sinun pakaroita.. panen sinua huoraani ... Pyöritä pane vastaan anna nautinoo panen sinua olen minuuuuunn oihhhh oihh ikana tuuunnee
Kulta olet ihku🤗 useempi tunti sun kanssa..aivan puhki olo..lakanat ja tyyny koneeseen pakko laittaa.
Saitko itse kulta..
Pikaiset ei ihan minun juttuni 😉😘 Suihkuun mentävä, olen spermassa 😉
Ihanaa sinun kanssa.
Tiedätkös, pidän kun on märkää, makeaa😋😘
Nyt ei ollut häiriöitä, taitavat vielä nukkua.
Mitäs Ukkelin lauantaihin kuuluu? 😘
P.s.
Seuraavaksi selvitän IP osoitteesi. 🌹
Näin siinä kävi viimeksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16914962/naista-viesti-vaihtoon-vaihtelua-kun-runkkaa
En.
Olet todellakin rakas🥰 siskoni innoissaan meistä..tykkään myös pidemmästä..pimppini hellänä kun käytin isompaa pitkään..voin kuvitella spermasi ihollasi🤗 häriköt ei pääse väliimme jos emme välitä. Ihmeellistä miten vanhemmille tuleekin helposti antuduttua, tämäkin mies tanssi kanssani muutaman hitaan ja lähdin heti asunto autoon viini lasilliselle. Lyhyt hame päällääni mies laittoi kätensä reidelleni kun kilistimme laseja. Olin heti valmis hänelle oli todella hellä ja hyvä varustus josta sain nauttia😍
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16677050/viestittely-seuraa-miehesta-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16914962/naista-viesti-vaihtoon-vaihtelua-kun-runkkaa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16730539/juttu-seuraa-miehesta---
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16617535/seksi-viestittelya
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16693429/pussit-taynna
Jokaisessa keskustelussa sama äijä vedättää minkä ehtii 😁👍👍👍
Sä tehtailet kusetuksia ja vedät käteen. Välissä kuuntelet Herran sanaa ja rukoilet.😘
Tässä vielä pari kusetusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17419663/rva-50 -messilassa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17396618/messilasta-pari-etsinnassa
Miksi puututte kahden väliseen viestien vaihtoon. Terv. Emmi Varkudesta
Taas Ukkeli yksin äänessä 🤣
Terv. Emmi Varkudesta 😂😂😂😂👍👍👍
Moi Emmi. Miten menee 🤔😘
Hieron karvaista annustani.. fantasioin samallla 💞
Jorkki en koskaan unohda sua💓💋
Unohdin sut jo.
Sinä mut Jorkki eri mieltä uskoisin. Syvä yhteys katkee hetkessä, likaisiin kommenteihin. Hyvää ja rauhallista Joulua kuiteski sinulle, yritä elää omaa elämääsi ja nauti siitä.🤗
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille 💗 Pitäkää huolta läheisistä ja antakaa niille rakkautta.
Muistoissa ja mielessä aina te ihanaiset💕💗 teidätte kyllä 🤗😘
Uskaltaispa nautii sust💋💓
Miksi ei. Kaikki minusta sisältä tulee, sellainen juuri olen 😉🎅😘🤗
Hupaisaa musta tehty täällä mies, voitais vaihtaa "ihananaisen sijaan karski "🥷
Ihanuus🤔😘
Ihanainen oletko vielä täällä 🤔😘