Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Terveystarkastaja laittoi myös kirjallisen raportin vuokran-antajalle. kahden viikon kuluessa tytär perheineen sai uuden asunnon ja he muuttivat pois. Irtisanomisaikaa ei käytetty eikä kuukauden vuokraa enää maksettu..oli puhelimitse sovittu. Nyt vuokran-antaja perää kuukauden vuokraa..asunnossa ei ole kuulema miitään vikaa..hänen kuuluu se saada. ja uudet vuokralaiset hän on ottanut jo kolmen viikon kuluessa tyttären muutosta... miten on-onko maksettava kun asunnosta muutetaan terveydellisistä syistä pois terveystarkastajan kehoituksesta?"

    - Kaikki tärkeä kannattaisi aina tehdä kirjallisena, vuokrasopimuksen purut ja muu. Mutta onhan teillä mustaa valkoisella, joten ei hätää mitään, pää kylmänä vain. Onhan se raskasta, että sairaana joutuu vielä taistelemaan, sitä tämä elämä vaan on.

    Jos kerran hyökätään, on puolustauduttava. Yhteys oikeusaputoimistoon asiantuntevien neuvojen saamiseksi. Kuluttajariitalautakunnassakin käsitellään vuokra-asuntoasioita muiden asuntoasioiden lisäksi: http://www.kuluttajariita.fi/asuntoasiat/vuokra-asunto/?language=fi&linkID=2&subLinkID=3 .

    Kannattaa informoida myös terveystarkastajaa vuokranantajan toimista ja tehtävä kirjallinen valitus laskusta eikä maksaa missään nimessä sitä.

    Voitte tehdä asiasta myös julkisen kirjoittamalla siitä esimerkiksi lehteen. Kerran lapseni isältä velottiin kuukauden ylimääräistä vuokraa, mutta kirjoitukseni paikallislehdessä oli niin tehokas, ettei vuokranantajasta kuulunut sen jälkeen enää mitään ;)

    Ks. myös: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9621355
  2. Lainaus Julia Cameronin kirjasta
    TIE LUOVUUTEEN:

    Voiman elpyminen
    VIHA

    VIHA ON POLTTOAINE. Suutumme ja haluamme tehdä jotain. Lyödä jotakin ihmistä, hajottaa jonkin esineen, huutaa ja raivota. Mutta koska me olemme niin mukavia, me kiellämme vihamme, hautaamme sen, lukitsemme, kätkemme, lääkitsemme, vaimennamme sen. Teemme kaikkea muuta paitsi kuuntelemme sitä.

    Vihaa pitää kuunnella, se on ääni, huuto, pyyntö. Sitä pitää kunnioittaa. Miksi? Siksi että se on kartta. Viha näyttää meille missä meidän rajamme kulkee. Se näyttää meille minne me haluamme mennä. Se kertoo meille missä olemme olleet. Se kertoo milloin emme ole pitäneet jostain asiasta. Viha näyttää tien, ja luovuuden elpymisessä se on terveyden merkki.

    Sen mukaan kuuluu toimia, kulkea sen osoittamaan suuntaan, sen antamalla voimalla. Vihan sanoma voidaan kääntää ymmärrettäväksi kunhan tarkastelemme vihaamme lähemmin.

    --

    Ollessamme vihaisia olemme sitä juuri siksi että olemme vihaisia.

    Viha kertoo, että emme enää pysty jatkamaan entisellä tavalla. Se kertoo, että vanha elämämme on kuolemassa ja uusi elämämme on syntymässä. Synnyttäminen tekee kipeää. Kipu tekee meidät vihaiseksi.

    Suuttumus on tulimyrsky, joka ennustaa vanhan elämän kuolemista, se on polttoaine, joka lennättää meidät eteenpäin tiellä. Se on palvelija, ei isäntä ja sitä pitää käyttää, siitä pitää ammentaa.

    Vihollisiamme ovat laiskuus, apaattisuus, ja epätoivo - ei suuttumus. Suuttumus on ystävämme, ei mikään hellä ja mukava ystävä, vaan sellainen ystävä joka kertoo epämiellyttävän totuuden meille, se kertoo jos olemme pettäneet itseämme. Se kehottaa meitä toimimaan omaksi hyväksemme.

    Viha ei ole itsessään toimintaa, mutta se on kutsu toimintaan.
  3. Afdjökla:
    "hanki äkkiä se nanoputsari niin ei tarvi enää kirjoitella tänne"

    - Ja jäisit häirikkönä vain jäljelle? Suksi kuuseen!