LOPPUTULEMANA...

Viestini kuumentavat tunteita ja ovat niin luettuja, että joku käy miinustelemassa peräjälkeen kaiken. Miinustelija pitää lukua kaikista viesteistäni ja syö kaiken, mitä olen kirjoittanut :DDD

Mutta laitetaanpa viikonlopun kunniaksi lisää pökköä pesään!

Vuodesta 2008 lähtien homeongelman kanssa painittuani ja eläessämme jo vuotta 2011 lopputulemana kaikesta voidaan päätyä yhteen teemaan ylitse muiden:

Onko homesairas hullu vai ei? Onko homesairaus hulluutta vai ei?

Siitähän se kenkä puristaa, on puristanut koko ajan!

Rankalla ja raukkamaisella tavalla homesairaat on leimattu hulluiksi.

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Onko homesairas hullu vai ei? Onko homesairaus hulluutta vai ei?
      Siitähän se kenkä puristaa, on puristanut koko ajan!
      Rankalla ja raukkamaisella tavalla homesairaat on leimattu hulluiksi."

      - Teeman voisi kiteyttää myös niin, ovatko homesairaat valehtelijoita vai ei kuvatessaan ja kertoessaan oireistaan. Kenkä on puristanut koko ajan siitäkin. Homesairaat on leimattu valehtelijoiksi ja sepittäjiksi.

      • Homesairaiden puolesta on sanottava, ettei häpeä ole heidän pidettäessä homesairaita hulluina.

        Häpeä lankeaa aina väärintekijöiden omaan piikkiin.

        - Kumman puolen valitset, se kertoo sinusta kaiken.


      • sanasinko kirjoitti:

        Homesairaiden puolesta on sanottava, ettei häpeä ole heidän pidettäessä homesairaita hulluina.

        Häpeä lankeaa aina väärintekijöiden omaan piikkiin.

        - Kumman puolen valitset, se kertoo sinusta kaiken.

        Sanottava tämäkin:

        Jos joku ei ole vielä tajunnut, kaikki on ollut johdatusta. Oli tarkoituskin, että alkaisin kirjoittaa näistä asioista. Hän, keneen uskon, on nähnyt kaiken tämän hädän ja työntänyt minutkin mukaan kirjoittamaan näistä asioista. Jo kauan sitten olen tajunnut kaiken olevan johdatusta. Meillä on rakastava Jumala, joka rakastaa homesairaitakin eikä katso hyvällä tätä raukkamaista kohtelua. Kyllä Jumala kaikkivaltiaana tietää, mikä on totuus ja ettei homesairaat valehtele, etten itsekään ole valehdellut kertoessani oireistani.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe