Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wili909
profiilit
wili909
wili909
Vapaa kuvaus
Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minusta on mailman idiootti maisinta alkaa ottamaan paineita tästä jutusta on noita laukku ja tasku varkaita ennenkin nähty ja oon kuullu frendeilt mitä he ovat kokeneet sen mutta miksi juuri ulkomaalaiset eivätkä suomalaiset ? jos sitä miettii niin siitäkin johtuvaa voi olla se että ulkomaalaiset saavat liian vähän tukea virastoilta että on alennuttava varastamaan kun eivät hakeudu rehtiin työhön minusta kannatta hakeutua töihin jos on rahaa ja omaisuutta vailla !
10.06.2011 18:17
minulle on kerrottu tämmöisestä että jos suomi liittyisi natoon venäjä voisi hyökätä suomeen ja vallata tämän maan mutta silloin syntyisi taas vastaavasti konflikti että nato voisi nootittaa venäjää vetäytymään heti suomesta mutta jos näin ei kävisi muut nato maat voisivat hyökätä tänne ja hyökätä venäjää vastaan eli olen siinä kannassa että suomen ei kannata liittyä natoon koska se voisi tuoda konfliktin alun kolkuttelemaan jo oville
10.06.2011 18:11
alkaa pikku hiljaa olemaan aika rasittavaa kun koko ajan näissä hallitus neuvotteluissa mennään yksi askel eteenpäin ja tullaan aina kaksi taakse kun jotkut lähtevät kesken neuvotteluiden ja sitten kun on saatu uudet neuvottelut niin nekin kariutuvat milloin saadaan suomelle toimiva hallitus aikaiseksi että kaikki olisivat yhtä mieltä asioista ja näin voisi uusi hallitus aloittaa työnsä
10.06.2011 18:07
minusta tuntuu että terroristien osuus olisi tässä tosi pieni koska tommoisen kolibakteerin ilmaantuminen tuli yhtä tyhjästä kuin silloin kun oli epidemia sika influensassa elikkä minusta tuntuu siltä että tämä nykyinen juttu mikä on riivannut maailmaa niin on kanssa yksi uusi bakteeri kanta mikä on jostain kyseisistä kurkuista lähteny leviämään ja se on tarttunut näihin kasveihin jo silloin kun ne kasvavat ja siitä ne leviävät sitten sinne minne tartunnan saaneet kurkut menevät tosi bio terrorismin uhkaakaan ei ole luettu pois elikkä vaikka bakteerin istutus kasvaviin kurkkuihin mistä se on sitten levinnyt
10.06.2011 11:14
1 / 1