Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. oikein kunnon apinalauma kasaan ja lukekaa tekstejäni. Pikkuhiljaa mielessänne voisi tällöin tapahtua kehitystä fiksumpaan suuntaan. Nauru on aina sallittua. Itku vaikkapa susien paljoudesta on sen sijaan vähän arvelluttavampaa.
  2. minäkö en muka hyväksy erilaisuutta?

Minähän juuri ajan "erikoisten" ihmisten asiaa! Onhan täysin käsittämätöntä ja erikoista, jotta petoja pelkäävät ihmiset asuvat siellä, missä petoja on kaikkein eniten. Minä yritänkin syöttää näille reppanoille susianalyysiani ja sitä kautta saada heitä järkiinsä. Eli vaihtoehtoina on joko muuttaminen kaupunkiin taikka sitten halu pystyä hillitsemään petopelkoaan.

Loogista olisi siis äkkiseltään ajateltuna, jotta minä voisin asua korvessa yksin ajatuksineni ja nauttien petojen kanssa yhteiselosta. Olen kuitenkin sen verran realisti, etten luule kuuluvani petojen laumaan oikeasti. Jätän mieluummin metsät ja riistaeläimet susille ja karhuille ja asun kaupungissa. Silti olen aina sanonut, jotta fiksun ja petoja pelkäämättömän ihmisen tulisi käydä aina kiireiltään virkistys- ja ajatusreissulla luonnossa, siis jos uskaltaa siellä olevien petojen takia.

Vielä tuosta erilaisuudesta. Yksi esimerkki on tämä metsästäjien aina käyttämä pilkkanimi "homo". Itse olen pesunkestävä hetero, ja pillu ja naisen perse kiihottaa minua suunnattomasti. Silti minä en ala neuvomaan ketään ihmistä, mikä hänellä tulisi kiinnostaa tässä asiassa. Se on minulle täysin samantekevää. Olen siis suvaitsevainen siltä osin.

Nyt joku mikkihiiri jo yrittää heti sanoa, että miksi sitten en hyväksy maalla asuvia petohysteerikkoja, kun kerran olen niin suvaitsevainen?

Tähän on olemassa selvä vastaus. Minä olen LUONNON YSTÄVÄ.
  3. voisitko vähän tarkentaa "hevosteluasi" ?

Minulla on vahva epäilys, jotta olet lähinnä sanaseppo, heh heh. Jos tarkennat, ja mitä enemmän kerrot, niin sitä enemmän luulisin kykeneväni määrittelemään ja analysoimaan, millä tasolla liikut sotaleikkeinesi. Siis, näin pikaisen analyysin kannalta olet tyhjä suunpieksijä, tuskin edes syöt kotivaran verilettuja.