Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jotta esim. eilenkin käyskentelin liminganlahden ryteikössä ajatuksineni. En voinut olla törmäämättä sorsastajiin. Minä olen hyvin ajan tasalla ajatuksineni. Tiedän, mistä puhun.
17.09.2009 11:49
oikein kunnon apinalauma kasaan ja lukekaa tekstejäni. Pikkuhiljaa mielessänne voisi tällöin tapahtua kehitystä fiksumpaan suuntaan. Nauru on aina sallittua. Itku vaikkapa susien paljoudesta on sen sijaan vähän arvelluttavampaa.
17.09.2009 11:41
30 euroa voisin käyttää huoletta perseeni pyyhkimiseen käydessäni paskalla, mutta vessapaperi on kuiteskin pehmeämpää. Ylipäätänsä minua ei niinkään kiinnosta raha, vaan oikeudenmukaisuus. Molempia on tarjolla kohdaltani, mutta pelkästään oikeudenmukaisuus ja fiksut ajatukset kiinnostavat minua.
17.09.2009 11:37
kielenkäyttö hallinnassa. Nyt vaan olet pikkusen väärällä polulla pohdinnoissasi.
Minä ajattelen mainitsemallasi shokki-iskulla vaikkapa jättiasteroidin törmäystä maapalloon taikka valtavaa tulivuoren purkausta, mikä tekisi meille kaikille hyvää. Miksikö?
Noh, arvot menisivät tällöin uusiksi. Nythän maapalloa hallitsevat kaikenmaailman susipelkurit ja hampurilaisten mässyttäjät. Tähän ajatusmaailmaan iso muutos olisi oikein tervetullut. Apinalle olisi oikein kohdata susi taikka asteroidi silmästä silmään.
17.09.2009 11:32
lihoiksi tuommonen raakalaisnorsu!
Jos norsut alkavat heittelemään kivillä ihmisiä, niin ihmisen norsulle tarjoama kyyti pitäisi olla erittäin kylmää. Ajatelkaapa, kuinka monta norsuhampurilaista tuommosesta ihmistä vihaavasta lihaläjästä saisi. Lapset mässyttäisivät mahansa täyteen ja lisukkeena voitaisiin vaikkapa tarjota muovinen pikkunorsu, jonka kärsä olisi pantu solmuun, koska uskalsi uhmata ihmistä. Tämä olisi siis opettavainen hampurilaisateria, ja tietysti tuoppi kokista kuuluisi samaan hintaan, heh heh...Tervetuloa metsästyksen vastustajien palstalle miettimään tällaisia asioita.
17.09.2009 11:13
että sorsastajan tappama ja vieläpä löytämä sorsa on tavallaan lottovoitto känniselle sorsastajalle. Ainahan lottovoittajat ovat uutispommin "arvoisia".
16.09.2009 01:49
Yritäppä lihanhimon sokaisseelle apinalle puhua jotain lakipykälistä. Mitä suurempi hirvi, niin sitä enemmän syötävää lihaa. Näin ajattelee apina.
15.09.2009 22:13
kysellyt sulta jotain mielipidettä?
Eikö olisikin viisainta, jotta apina vinkuu silloin kun sen häntää vingutetaan?
15.09.2009 15:11
se nyt oli tuo asenteesi kapin paskaan? (copy paste)
"Ellet todella ole päästäsi sekaisin"
Onko tämä sinulta?
Minä yleensä pelkistän ja kärjistän tänne asettamani kysymykseni. Elikkä, vastaappa, jotta pelkäätkö sutta?
15.09.2009 14:02
filosofista pohdiskelua, mutta juuri tätä en nyt tarkoittanut. Annetaan jo nyt vastaus, kun mikki hiirillä taikka metsästäjillä ei näköjään riitä rahkeet yrittää tosissaan. Olkaa hyvä:
RATKAISU
Miksikö siis olisi pienoinen uutispommi, jos sorsastaja tappaa sorsan? Noh, jos puhutaan sorsastajasta, niin tällöin puhutaan vahvasti humaltuneesta henkilöstä. Siis räkä poskella ammuskelijasta. Todennäköisyys, jotta lähes tiedottomassa tilassa oleva henkilö osuisi haulikolla lentävään sorsaan, on häviävän pieni.
Kuitenkin sorsia joskus tipahtaa alas. Mistä tämä kertoo? Sehän tarkoittaa valtavia määriä kännisten ampumia hauleja luontoon, jotta yksikin sorsa tipahtaisi. Laskujeni mukaan sorsastaja tarvii keskimäärin 418 patruunaa ampumaansa yhtä sorsaa kohti. Tässä on tarpeeksi uutispommia. Jos lasketaan lisäksi tyhjät tölkit ja muut sorsastajien luontoon jättämät paskat ja roskat, sekä sorsastuksessa haavoittuneet&kuolleet, niin yhden sorsan tiputtamisesta aiheutuvat haitat koko yhteiskunnalle ovat varmasti uutispommin arvoinen asia.
15.09.2009 04:41
jotta täällä on fiksujakin. On se kumma, kun "raavaat" hirvimiehet ovat niin herkkähipiäisiä, etteivät pientä arvostelua kestä. Minäpä veikkaankin, jotta itku-ulinaansa yrittävät peitellä pyssyjen paukkeella.
14.09.2009 17:23
susillakin nälkä. Jos tämän pyssysankarin lapsikatraasta vaikkapa parikin kersaa joutuisi susien raatelemaksi, niin onko se sitten niin vakavaa. Tehköön siinä tapauksessa enempi lapsia jos haluaa sukunsa jatkuvan.
12.09.2009 20:07
jotta metsästäjänä olet todellisuudessa SELVIN PÄIN vain ja ainoastaan LUKKOJEN takana.
11.09.2009 13:09
turhaa soimaa! Teissä molemmissa on samaa "vikaa" ja syyttelette siitä toisianne.
Tekstiä tuntuu riittävän. Nyt täytyy ottaa yksi esimerkki tästä aiheesta. Eihän siinä ole mitään pahaa jos perehtyy johonkin asiaan ja materiaalia kertyy. Tällainen ihminen on paljon fiksumpi kuin sellainen, joka vain roiskii sinne tänne eikä mitään materiaalia ajattelun taikka omakohtaisten tuntemusten kautta synny. Moni ei tältä osin osannut aavistaa, että eräästä rakennustyöläisestäkin saattoi tulla paljon kirjoja myynyt kirjailija. Varsinkaan kustantajat eivät tätä aavistaneet. Olette siis molemmat suht.koht fiksuja tältä osin.
Olisko siis Pekka The Peace, alias Kalle VähäPää PuksunkiTalo mitään?
11.09.2009 12:37
vaikka minulta ei mitään kysyttykään! Minä en kysele keltään jos jotain haluan sanoa.
Mahdollisimman paljon pakolaisia metsiin asustelemaan, jotta susille saataisiin ravintoa, heh heh.
10.09.2009 23:08
yhtäkkiä minullekin sanoa, mutta 10- . Aivan varmasti ajatuksistani löytyy petraamista.
10.09.2009 23:03
Asteikko ykkösestä kymppiin. Minkä numeron valitset, jos vastakkain asetetaan nykyajan poromiehet ja heidän elinkeinoaan vastustavat ihmiset?
Otetaan ihan tunteella ja äkkiseltään, muutaman minuutin miettimisaika. Mitä tulee mieleen?
Jos haluat lisää poroja, niin valitse pieni numero, mutta jos et niinkään välitä poroista niin ota sitten suurempi numero. Mikä on numerosi?
10.09.2009 14:23
pässinpäätä!
Otappa selvää kuinka paljon ihmisen lihansyönti kuormittaa maapallon luonnonvaroja. Tietysti, jos kohtuudessa pysyttäisiin, niin jonkin verran lihaa voisi syödäkin. Jos läjäpäin possutetaan lihalla, niin teollisesti tuotettu on järkevin vaihtoehto, vaikkakin huono sekin. Viisainta olisi syödä vähemmän lihaa.
Hirvestäjien mielen on yleensä vallannut järjetön lihanhimo. Nämä ihmisporsaat perivät maita ihmisporsasvanhemmiltaan ja ovat tottuneet saamaan ilmaista ja helposti lahdattavaa lihaa läjäpäin. Tällaiselle ihmiselle onkin vaikea yrittää puhua jotain järjestä ja etiikasta. Näennäinen vallanhimo on sokaissut järjen. Tyydytystä aiheuttaa lihanriekale suupielessä, varsinkin kun kuvitellaan sen olevan jotain omaa suuruuttaan osoittavaa. Tällainen ihmisporsas onkin oikeasti kuten vaikkapa veli huilu taikka veli huilu Aku Ankasta. He paskovat hysteerisesti housuihinsa, jos sutta näkyy. Tällaiset porsaat joutuisivatkin minun mielestäni susien raatelemiksi. Joskus nuoruudessani lukiessani Aku Ankkaa minua häiritsi kaikkein eniten, kun Sepe ei saanut mässäillä porsaanlihalla.
10.09.2009 13:59
minäkö en muka hyväksy erilaisuutta?
Minähän juuri ajan "erikoisten" ihmisten asiaa! Onhan täysin käsittämätöntä ja erikoista, jotta petoja pelkäävät ihmiset asuvat siellä, missä petoja on kaikkein eniten. Minä yritänkin syöttää näille reppanoille susianalyysiani ja sitä kautta saada heitä järkiinsä. Eli vaihtoehtoina on joko muuttaminen kaupunkiin taikka sitten halu pystyä hillitsemään petopelkoaan.
Loogista olisi siis äkkiseltään ajateltuna, jotta minä voisin asua korvessa yksin ajatuksineni ja nauttien petojen kanssa yhteiselosta. Olen kuitenkin sen verran realisti, etten luule kuuluvani petojen laumaan oikeasti. Jätän mieluummin metsät ja riistaeläimet susille ja karhuille ja asun kaupungissa. Silti olen aina sanonut, jotta fiksun ja petoja pelkäämättömän ihmisen tulisi käydä aina kiireiltään virkistys- ja ajatusreissulla luonnossa, siis jos uskaltaa siellä olevien petojen takia.
Vielä tuosta erilaisuudesta. Yksi esimerkki on tämä metsästäjien aina käyttämä pilkkanimi "homo". Itse olen pesunkestävä hetero, ja pillu ja naisen perse kiihottaa minua suunnattomasti. Silti minä en ala neuvomaan ketään ihmistä, mikä hänellä tulisi kiinnostaa tässä asiassa. Se on minulle täysin samantekevää. Olen siis suvaitsevainen siltä osin.
Nyt joku mikkihiiri jo yrittää heti sanoa, että miksi sitten en hyväksy maalla asuvia petohysteerikkoja, kun kerran olen niin suvaitsevainen?
Tähän on olemassa selvä vastaus. Minä olen LUONNON YSTÄVÄ.
10.09.2009 12:27
voisitko vähän tarkentaa "hevosteluasi" ?
Minulla on vahva epäilys, jotta olet lähinnä sanaseppo, heh heh. Jos tarkennat, ja mitä enemmän kerrot, niin sitä enemmän luulisin kykeneväni määrittelemään ja analysoimaan, millä tasolla liikut sotaleikkeinesi. Siis, näin pikaisen analyysin kannalta olet tyhjä suunpieksijä, tuskin edes syöt kotivaran verilettuja.
10.09.2009 11:57
100 / 106