Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli+tuonne+muutamia+hirvestäjiä.+Lähtivät+nolona+ja+häpeissään+kotiinpäin.+Vaimotkin+olivat+ihmeissään+ja+onnessaan+kun+selvin+päin+ukko+tulee+kotiin+hirvipeijaisista.
05.09.2019 08:22
Heh+heh....minäkin+järjestin+kerran+hirvipeijaset.+Siellä+ei+tosin+tarjottu+hirvilihaa+eikä+viinaa.+Ruokalistalla+oli+banaania+ja+vettä.+Apina+pärjää+pitkälle+noilla+eväillä.+Lisäksi+pidettiin+luentosarja+Susianalyysiin+liittyen.+Eritoten+painotettiin+suurta+suosiota+täällä+herättämääni+avaukseen+"Ehdotus+uudeksi+aselaiksi".++Pitäsköhän+se+taas+linkittää+tähän.+On+se+sen++verran+kova+juttu.
05.09.2019 08:10
Ja+kun+pikkusen+on+hellettä,+niin+puudeli+jo+vinkuu+eteen+tuotua+raikasta+vesikuppia.+Samaten+juoppohullu+metsästäjäeinari+hinkuu+litratolkulla+kaljatuoppeja+apinanaamansa+eteen.+Siinä+sitten+ryystää+ja+märisee+susien+kaameutta.+Eikö+tosiaan+metsästäjätamineet+joutaisi+vaihtaa+pelletamineisiin?+Punanokkakin+olisi+jo+valmiina+rapulaeinarilla.
04.09.2019 16:00
Sitten+vielä+moni+näistä+ihmislössyköistä+omistaa+puudeleita,+jotka+eivät+myöskään+siedä+sadetta.+Nuo+lässykoirat+joutavatkin+susien+murkinaksi,+samaten+kuin+tyhjää+leukojaan+louskuttavat+metsästäjärakit.
Mehän+susien+kanssa+tullaan+suihkunraikkaaksi+juurikin+kunnon+sateessa,+mieluiten+ukkoskuurossa.+Sitten+on+hyvä+lähteä+naarasta+jahtaamaan.
04.09.2019 15:54
Meillä+fiksummilla+kun+on+tässä+vähän+asioita+analysoitavana.+
Tiedäthän,+jotta+olen+Suden+ystävä.+Yhdessä+raatelemme+ja+hekumoimme.+Toinen+syö+raakana+lammasta,+mutta+minä+puoliraakana.+Punaviini+täydentää+kypsyysasteen.+Tämä+siis+silloin,+kun+susi+on+saanut+raadellakseen+mm+poroa,+lammasta+taikka+metsästäjärakkia.+Tällöin+minä+olen+juhlatuulella.+Normaalioloissa+toki+syön+mahdollisimman+paljon+kasviksia+yms+lihasta+poikkeavaa.+Sehän+on+vastuullisen+ihmisen+tehtävä+nykytilanteessa.+Ilmastonmuutos+jne.+Mutta+silloin+tällöin+susien+kanssa+on+kiva+mässäillä+ja+ylistää+luonnon+suuruutta.+Sylikoirat+ja+lässyeinarit+ovat+tällöin+paistinpannulla.
30.08.2019 00:44
Märise+sinä+vaan+yksiksesi+siellä+peiton+alla+susilta+turvassa+ja+tumputa+hätääsi.
29.08.2019 21:46
Heh+heh....ottakaahan+ihan+rauhallisesti+hyvät+ihmiset.+Susianalyysiin+ei+väkivalta+kuulu.+Voima+ja+äly+jyllää.
29.08.2019 21:45
Heh+heh....siitäpäs+sai+tollero+nallelta+kunnon+selkäsaunan.+Tyhmä+meni+uhitteleen.+Tuohan+on+niin+pöljäke,+että+keksin+hälle+uuden+puhuttelunimen.+Olkoon+tuo+"suklaaPekka",+he+he+he.
24.08.2019 02:53
Heh+heh....
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://keskustelu.suomi24.fi/t/8428168/bisnesideaa&ved=2ahUKEwj7zOPTsJbkAhXC_CoKHU18AlsQFjABegQIBhAB&usg=AOvVaw1mANoPVgovxJabSn-i5psW&cshid=1566473603495
Minähän+olin+jo+aiemmin+keksinyt+ratkaisun+tämmöseen+pulmaan.+Rautahaarniska+metsästystamineitten+sijaan.+Toinen+järkevä+vaihtoehto+olisi+pelletamineet,+he+he+he.
22.08.2019 14:38
He+he+heh......heh+heh+hi+hi+hi.+Tämä+on+juhlapäivä+kun+tämmöstä+tapahtuu.+Kiitoksia+fiksulle+aloittajalle.+Juhlitaan+yhdessä!
22.08.2019 14:14
Heh+heh...kokeilehan+sinä+vaan+kuinka+tiukka+metsästäjäkaverisi+anusaukko+on.+Tuossa+ajelin+omistamieni+maa-alueitten+läheisyydessä.+Monta+autoa+oli+parkissa.+Siis+sorsasateenkaaripoitsun+autoa.+
Mulle+ihan+sama,+jos+pusikossa+pojat+pussailevat.+Mutta+kissani+on+irti.+Jos+häntä+kiusaavat,+niin+minä+vedän+lättyyn.+Heh+heh...en+tiedä,+kuka+täällä+muistaa+pari+vuotta+sitten+tapahtunutta,+kun+nöyryytin+sorsastajapelleä.+Jos+vaan+jaksan,+niin+voin+pyynnöstä+senkin+tänne+etsiä+ja+linkittää.+Sai+siinä+sorsastaja+turpiinsa,+he+he+he.
21.08.2019 17:30
Noh...täytyy+myöntää,+jotta+ei+paikka+auennut.++Mutta+enpä+odottanutkaan+läpimenoa.+Minä+olen+liian+rankka+persoona+susimärisijöille.+Siinäpähän+sitten+hukkuvat+kyyneleihinsä,+kun+jäätiköt+sulavat+ja+sudet+ja+koko+elämä+pelottaa.
Voi+voi+juopposorsastajaa,+kun+sorsat+katoavat.+Tottahan+toki+metsästäjäeinari+löytää+uutta+kohdetta.+Vaikkapa+kaverinsa+pyllyn+verhoiltuna+maastokuvioon.+Tästähän+tässä+koko+sairaassa+metsästämisessä+on+kysymys.
06.08.2019 00:15
Heh+heh....minäkö+tänne+taas+näin+hyvää+juttua+oon+heittänyt.+Hi+hi+hi.....kyllä+mulla+polla+säteilee+ja+äly+suorastaan+pursuaa+aivoista.+Alta+aikayksikön+lyön+kanveesiin+älyn+ja+voiman+yhdistelmällä+tyhmän+susipelkuripallinaamapöljäkeapinanaamaraukkaeinarin.
01.08.2019 14:22
Heh+heh....kun+oot+niin+tietävä+mikkihiirulainen,+niin+kampaahan+apinanaamasi.+Tiedäthän,+jotta+pelkuriapinakin+voi+vähän+yrittää+siistiytyä.+Vaipatkin+sulle+olisi+hyvä+laittaa,+kun+tuo+hätäpissi+tahtoo+valua+lahkeeseen.+Taitaa+sudet+pelottaa?
31.07.2019 11:01
Hyi+kun+inhottaaa+ja+hyikäilyttää+tuonmonen+pallinaama+ja+velliperse.+Psykiatriseen+hoitoon+tuommonen+apina!++he+he....
18.07.2019 00:13
Kiitosta+vaan+hienosta+palautteesta.+On+meitä+fiksujakin+näköjään+olemassa+joitakin.+Tyhmiä+apinoita+sitten+taas+roikkuu+siellä+sun+täällä.+Hädissään+ja+päisällään+pelkäävät+sutta.+Täällä+raakuvat+ja+märisevät.
18.07.2019 00:07
Heh+heh.....Minähän+se+tässä+olin,+jos+joku+tollero+ei+heti+hoksannut.
26.06.2019 00:53
Kyllä+oli+hauskaa+ja+röhönaurua+kerrakseen,+kun+Italiassa+ruokapöydässä+kerroin+paikallisille+Suomen+susimärisijöistä.+Siinä+punaviini+virtas+ja+Parman+kinkusta+leikeltiin+pitkiä+siivuja.+Limoncelloa+kyytipojaksi.+Kyllä+italialaiset+osaavat+kinkun+tehdä+tosi+maukkaammaksi+kuin+täällä+perähikiällä.+Maistuis+kyllä+susillekin,+vaikka+vähän+suolasta.
Kyllä+he+kiinnostuneina+kuuntelivat+juttujani+aslakeista,+poronpurijoista,+susihysteriasta,+märyn+valtakunnasta,+Susianalyysin+tekemisestä+jne.....
Kaikista+parhaimpia+kohtauksia+oli+aina+valtaisat+röhönaurut+ja+taputukset,+kun+kerroin+jonkun+huvittavan+yksityiskohdan,+mikä+sattui+tehdessäni+maakuntareissuja+susipelon+valtaamilla+alueilla+Susianalyysin+kenttätöitä+tehdessäni.
Paikalliset+olivat+ihan+otettuja,+kun+hekin+pääsevät+Susianalyysiin+osaan+VI.+Olenhan+jo+aiemmin+maininnut,+jotta+analyysisarjaan+on+tulossa+vielä+yksi+osa.+Siinä+laajennetaan+maakuntareissut+rajojemme+ulkopuolelle.+Tätä+osaa+olen+kylläkin+hionut+jo+20+vuotta+lukuisten+ulkomaan+matkojeni+aikana.
Paikalliset+oli+tukehtua+jälkiruoka+hunajameloniin,+kun+kerroin+huvittavia+juttuja+miten+suomipoika+sekoittaa+hirven+teereen,+poikansa+suteen,+jäniksen+karhuun,+ystävänsä+riekkoon+jne+päissään+ammuskellessaan.+Niin+paljon+se+naurattaa.+Sitten+kippis+ja+Parman+kinkkua+lisää,+heh+heh.
25.06.2019 11:55
Heh+heh...että+tuommosta+maitoa.+Olet+oikea+maitovasikka,+mutta+kerma+puuttuu.+Kurriperse+susipelkuri.
24.06.2019 23:29
En+voi+tässä+kohtaa+olla+vertaamatta+Colosseumia+Susianalyysiin.+Molemmat+niin+hienoja+mahtipontisia+teoksia.+Molemmat+huokuvat+uljaitten+petojen+raivoa.
24.06.2019 02:38
11 / 106