Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, tuohon kymppikohtaan piti lisätä tarkennus tuosta isosta punanenästä. Pelletamineethan on sinänsä itsestäänselvyys tässä tapauksessa.
Viittaan punanenällä lähinnä viinan käyttöön. Lisäksi, kun punanenä liittyy yleensä pellen asuun, niin eikös ollutkin mainio oivallus yhdistää nämä kaksi tekijää? Pellehän on aina pelle ja kaikki ymmärrämme, mikä pelle loppujen lopuksi on. Pellehän on hauskuuttaja ja metsästäjäpelle se vasta kaikkien aikojen hauskuuttaja onkin. Analyysissani olen naureskellut näille pelleille vuosikausia ja olen siinä sivussa tarjonnut lukijoilleni ilmaiseksi mitä suurimpia taidenautintoja ja hekotuksen aiheita. Voisi sanoa, jotta minä pyöritän suurta Sirkusta ja minä olen kapellimestari, joka nauraa susipelkureille ja heidän tyhmyydelleen.
21.10.2014 12:49
Siis nyt puhun pedofiliasta, koska se on ihan rinnastettavissa tähän tapaukseen. Iskä tavallaan raiskaa lapsensa tyrkytettyään hänelle sellaista toimintaa, joka ei sovellu lapselle.
21.10.2014 12:27
No joo, "Isänsä kanssahan", heh heh. Mutta jos iskä on sairas ja juoppo pedofiili, niin onko se sittenkin ihan ok? Sosiaaliviranomaisten tällaiseen touhuun pitäisi puuttua.
21.10.2014 12:25
Luepas apina uusimmat oivallukseni hirvestäjien palstalta. Mutta muista nenäliinat ja vaipat!
21.10.2014 12:19
Heh heh, varsin heittelin vierahille vesille pari syöttiä ja nyt jo tärppäsi. Saalis ei tosin ole sinttiä kummempi, mutta kyllä aion Tatjanalle kaviaarin sekaan tästä pikku makupalan tarjoilla.
Hetihän sen huomaa, jotta kalastuskin onnistuu minulta.
20.10.2014 04:31
"Puruluita ja sian nahkoja menee monttuun kun karva pitäisi irrottaa mutta kun ajelee nahan posliiniksi niin löytyy lehmän keritsimet. Jos pienii nahkan palasikisi koiranäyttelyssä poistaa rasvat ja myy hirvikärpäsnahkoja niin ajattelin, että sian nahkoja oli teurastamossa ja vielä ihmettelin, jotta miksi mainostaa kärpästä kun se oli jo pienitty nhkan sopiviksi paloiksi ja vielä piti kuivata pururullan naha
Heh heh, apina ilmaisee itseään.
14.10.2014 02:50
"Tiällä on vuan analysoituna riettoja"
Tätähän minä juuri olen toitottanut. Vaikka tämän kokoisessa maassa on alle parisataa harmitonta sutta, niin maalaisapinalle se on kauhistus. Jatkuvasti vaan märistään susien kaameutta. Jos joskus joku metsästäjärakki joutuukin suden raatelemaksi, niin sehän on juhlimisen arvoinen asia. Ei aina tarvi tyhjää parkua ja uikuttaa. Tässä sullekin näsduuki, ole hyvä. Pyyhippä nyt räkänen nokkasi ja itkuset silmäsi, minä lohdutan.
Vinkki: Säästät vessapaperikuluissa, kun kuivattelet käyttämäsi näsduukit ja käytät niitä vessapaperina.
14.10.2014 02:26
Heh heh, löpinästäsi havaitsen, jotta muka osaat derivoida. Yrittää poika jollain saralla päteä. Minä voin heti tarjota funktioita, joita et ikimaailmassa osaa derivoida.
Sutta pelkäävä maalaisapina kun kuitenkin pohjimmiltasi olet. Eikä tähän pelkuruuteesi tämä derivointi liity mitenkään. Haistan vaan tänne asti typeryytesi ja pelkosi. On se susi niin kaamea elukka, hi hi hi.
13.10.2014 19:31
Muistutan tähän vielä, jotta matemaattinen logikka on hyvin vahva osaamisalueeni. Yrittäkääpäs saada jotain tolkkua vaikkapa kontinuumihypoteesista. Minä voin tarvittaessa opastaa ja auttaa. Tässä savolaismikkihiiritehtävässä on kyse äärettömän helposta loogisesta päättelystä verrattuna kontinuumihypoteesiin.
13.10.2014 00:02
Puhupas poju kunnioittavasti Minulle, ettei tarvitse alkaa sinuakin nöyryyttämään, heh heh....
10.10.2014 17:33
Heh heh, on sentään jokin todellinen syy, miksi kotoa ei uskalleta lähteä. Teilläpäinhän ei susien takia uskalleta edes postilaatikolla käydä, vaikka oikeasti ei ole mitään aihetta pelätä. Tämä kertoo vain siitä, kuinka tyhmä pelkuri maalaisapina on.
10.10.2014 15:29
Jaahas, tyypillistä metsästäjäeinarin kielenkäyttöä. Äly ja voima kun ei riitä asialliseen keskusteluun. Mussutahan pallonaama vaan niitä hampurilaisia, maalaistollo ja susipelkuri, heh heh.
10.10.2014 04:16
Heh heh, se on tuommoselle pöljälle liiankin hyvää. Ahneelle ihmisporsaalle pitäisi välttää navettaliha ja sinä tykkäät varmasti aivan erityisesti makkarin hampurilaisista, joten älä apina ahnehdi vielä niitä hirvilihojakin. Jätetään vaan hirvet, porot, lampaat ja metsästäjärakit ylväitten susien ja karhujen raadeltaviksi ja namipaloiksi. Minullahan on aina juhlat, kun sudet saavat namutella ja raadella jotain äsken mainitsemaani elukkaa.
09.10.2014 15:36
Eikö olekin hassua? hi hi hi.......
06.10.2014 14:06
Olet vaan mustasukkainen kun Tauno touhuaa mitä lie touhuaakin. Ja Pentti ei vastaa puheluihin.
06.10.2014 14:06
Heh heh, pelkäät vissiin, ulkoavaruudesta tulevia ihmissieppaajia? Susia ainakin pelkäät, se on selvä se.
06.10.2014 14:03
Ja vielä sokerina pohjalla:
"petoyhdyshenkilön mielestä"
"petoyhdyshenkilö on sitä mieltä, että"
"petoyhdyshenkilö ajattelee, että"
06.10.2014 14:01
He he he he he he heh.....
"metsästäjä haluaisi"
"metsästäjät ovat sitä mieltä, että"
"villisika on vaikea metsästettävä"
"metsästäjät vaativat helpotuksia"
"metsästystutkinto on liian vaikea"
"ei ole helppoa erottaa hirveä teerestä"
"sudet ovat tosi pelottavia"
"mikkelin petoyhdyshenkilö tunnisti auton alle jääneen eläimen nuoreksi naarassudeksi, kun se oikeasti oli iäkäs uroskoira" hi hi hi.....
"metsästäjillä on vahva mielipide"
"metsästäjien mielestä"
06.10.2014 12:10
Äläpäs poika vähättele metsästysharrastukseen olennaisena osana liittyvää homostelukulttuuria. Voisit itsekin alkaa pikkuhiljaa avautua. Se on jopa muotia ja "in" nykypäivänä. Rooliasi jaksat vetää, mutta tyhmä akkas vaan on surkean tietämätön sinun ja Ranen sukkulahommista.
05.10.2014 22:32
Elikkä panet metsästystamineet yllesi ja lähdet akaltasi salaa Jarkon kanssa homostelemaan.
05.10.2014 13:58
45 / 106