Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo.+Minullahan+tätä+ymmärrystä+on.+Mutta+sitten+joku+mitätön+pallinaama+vaan+vinkuu+susien,+fiksujen+ihmisten,+petoryhmän,+ahmojen+jne+ja+jne+kaameutta.+Eläinten+kannoista+muka+ollaan+huolissaan,+kun+lihanhimo+on+sokaissut+järjen.+Pikkusen+eläimelle+jos+raskii+laittaa+ruokaa,+niin+se+takaa+maksimaalisen+lihakasan+itselle.
Ja+järki+on+noilta+tolleroilta+kokonaan+pois.+Hysteerinen+petopelko+hallitsee+mieltä.+Ja+naamakin+on+kuin+apinaihmisen+ja+huulet+tötteröllä+ihmettelevän+huuliapinan+sekoitus.+Sitten+nämä+mielipuolet+vielä+päissään+roiskivat+hauleja+sinne+sun+tänne+metsissä+vahingoittaen+itseään+ja+jahtikavereitaan.+Se+on+kyllä+sille+ihan+sama,+mutta+aina+sivullisiakin+kuolee+taikka+loukkaantuu.
Mutta+kaikista+eniten+ihmetyttää+tämä+tyhmyys.+Joku+jaksaa+märistä+petoryhmän+kaameutta.+Ja+susien.+Ja+minkä+tahansa+luontoon+liittyvää.+Luonnollista+ei+ole,+että+märyperse+lahtaa+helposti+ylivertaisella+aseella+helppoa+riistaa+ja+mässyttää+palloposket+pullollaan+läjämäärin+lihaa.+
Tuommoset+hihhulit+ovat+ihan+saastaa+koko+maapallon+hyvinvoinnin+kannalta.+Joutaisivat+metsästysrakkiensa+kanssa+petojen+raatelemiksi.
10.04.2020 10:42
Märyryhmä+vollottaa+ja+märisee+susien+kaameutta.
08.04.2020 20:40
He+he+he.....nautiskellaan+aluksi+näistä:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000796634.html&ved=2ahUKEwjb-YfXhNfoAhVuxMQBHQ8PD1AQFjADegQIAxAB&usg=AOvVaw2XQTj1jfid1Ikz3nJ2CyiI&cshid=1586287362683
07.04.2020 22:25
Heh+heh....+hätäkokous+oli+päättynyt+noin+tunti+sitten.+Päättivät+lähteä+susijahtiin+heti+kun+pääsevät+sängyistään+ylös.+Uho+oli+ollut+tosi+"miehekästä"
Noh,++katsellaanpa,+saammeko+taas+lööpeistä+lukea+suru-uutista.+Oliko+joku+luullut+veljeään+hädissään+ja+rapuloissaan+sudeksi+taikka+vahingossa+ampunut+sinne+sun+tänne+vahingoittaen+jotakuta,+päissään.+Tai+sitten+jotain+tämän+tapaista.+Veikkaanpa,+jotta+lööpeissä+on+taas+kohta+jotain+muurakin,+kuin+koronaa.
07.04.2020 01:54
Heh+heh....eiköhän+savolainen+mongertaja-apinakin+noussut+taas+jostain+maan+alta.+Etkö+vieläkään+ole+tukehtunut+banaaniin?++Ja+entistä+enemmän+näkyy+susia+pelkäät.+Tyhmä+pallinaama
29.03.2020 20:17
Pöljiä+akkoja.+Olisivat+jättäneet+rakkinsa+susien+armoille.+Raadeltavaksi+ja+hiukopalaksi.
29.03.2020 20:06
Heh+heh.....hanki+sinä+vaan+näsduukia+tarpeeksi,+jotta+voit+niistää+räkänokkaasi.+Ja+vaippoja,+ettei+tarvi+hätäpaskoissaan+lillua+ilman+suojaa.+On+ne+vaan+sudet+niin+pelottavia+tuommosen+hysteerikkoapinan+mieleatä.+Tai+mielipuolihan+tuo+on,+hullujen+hullu.
28.03.2020 21:21
Äläpäs+apina+uhoa+ja+pyyhi+kuola+suupielistäsi.+Tuommonen+raukka+on+selvästikin+koronan+saastuttama+lässymöykky.+Tai+vaikkapa+läskimöykky,+heh+heh.+Vieläkö+sudet+pelottavat?
Pelottaahan+ne+hysteeristä+apinaa.+Osta+pallinaama+1000+kappaletta+vessapaperia+jotta+saat+persettäsi+pyyhkiä.+Tollojen+tollo.
Minähän+tässä+kuitenkin+olen+mahtavan+eepoksen+takana:
Susianalyysi,+osat+I,II,+III,+IV+ja+V.
Ja+muista+myös+nokkasi+pyyhkiä+slsäänpäin.+Älä+saastuta+yhteiskuntaa+pelkuruudellasi
18.03.2020 12:26
Ja+lässyn+lässy+mitä+tyhjää+höpinää.+Koko+viestiketju+on+hysteerikon+uikutusta,+paitsi+minun+viiltävä+kommenttini+aiemmin.
Susipelkuri+on+jätettä+nykymaailmasssa.+Läskinen+ihra-aivo.+Luontoa+pelkäävä+pallinaama.
Tuommonen+jäte+ei+kelpaa+kompostiini.+Mutta+onneksi+on+olemassa+onkaloita,+joihin+esim.+ydinjäte+säilötään.
Voiko+tyhmempää+palliaivoa+olla+olemassakaan,+kuin+tänne+kirjoitteleva+sairas+räkänokka?
18.03.2020 04:54
Heh+heh....mitähän+taukki+höpöttää?+Tässä+mitään+todisteita+tarvita+jos+apina+heiluu+metsässä+paukkupyssyineen.+Jos+minun+metsässä+kulkee,+niin+takavarikoin+pyssyn+ja+survon+tollon+anukseen.+Sitten+vedän+lättyyn+ja+potkin+perseelle.
14.03.2020 23:34
Heh+heh.....sinä+selvästikin+kuulut+märyryhmään.++Otahan+tuosta+näsduukia+mihin+niiskuttaa+räkänokkaasi+ja+pyyhkiä+kyyneleesi.
10.03.2020 03:39
Heh+heh.....minäkö+tänne+näin+hienoa+runomittaa+ole+suoltanut?+Pitäisköhän+alkaa+oikeasti+runoilijaksi?+Kirjoittaa+paksuja+runokirjoja+kaikkien+nautinnoksi.
08.03.2020 23:40
Ällös+apina+uho,
analyysi+on+sielusi+tuho.
Voithan+tietysti+tyhmyydellesi+anteeksi+pyydellen+jotain+armoa+saada,
heti+en+kuningastasi+kaada.
Mutta+matti+häämöttää+nyt,
olet+pelle+ja+susipelkuri,+naurettava+ruikuttaja,+elämäänsä+läskinokka+kyllästynyt.
05.03.2020 00:33
Juopolla+punainen+nokka,
silloin+pettää+pokka.
Rapula-aamu+koittaa,
hysteria+voittaa.
Susia+joka+puolella,
painetta+kertyy+peräsuolella.
Joka+puolella+näkyy+susi,
ja+päässä+virtaa+kusi.
Tyhmä+on+tyhmä,
susipelkurit+on+vajakkiryhmä.
03.03.2020 16:30
Tollolla+mielessä+jahti,
silloin+virtaa+sahti.
Akalleen+lupautui+häissään,
ja+tietysti+ympäripäissään.
Miettii+vaan+keinoa,
miten+tavata+Reinoa.
Päissään+olo+mahdissa,
pojat+pussaa+toisiaan+jahdissa.
Sitten+joku+sanoi+susi,
ja+housuun+tuli+kusi.
03.03.2020 16:06
Heh+heh,+legendaarinen+naureskelija+tässä+vauhdissa,+ei+voi+naureskelematta+lukea.+Vaan+kyllä+sitä+oltiinkin+aikoinaan+hyviä+ystäviä+ja+kavereita.+Yhdessä+kyykytettiin+apinaa+ja+naureskeltiin+niille.+Minä+kirjoitin+noihin+aikohin+nimimerkillä+Suden+ystävä.
23.02.2020 12:19
Heh+heh....tämän+maan+kaikki+apinat+taas+saisi+laittaa+pakkositeisiin+taikka+mielisairaaloihin.+Niin+sairaita+he+ovat,+elleivät+sivisty.+Minä+kyllä+yritän+sivistää+parhaani+mukaan+tuota+sutta+pelkäävää+jätekansaa.
Huomaa+palliaivo,+jotta+nyt+taas+tarkoitan+Susianalyysissani+tarkoin+määrittelemääni+apinatermiä.+En+suinkaan+hienoa+luonnonapinaa,+jota+pitää+suojella.
18.02.2020 00:44
Juuri+tuossa+näin+unen,+kun+sudet+raatelivat+jotain+poron+tapaista+elukkaa.+Poro+se+varmaan+oli,+ainakin+sillä+oli+sarvet.
Voi+että+oli+hyvä+uni.+Sitten+hoksasin,+että+minä+olin+lauman+jäsen.+Raatelin+lammasta+ja+olin+kiihkoissani.+Harmittaa+vaan,+jos+joku+aslakki+neljän+tuulen+hattuineen+tästä+jotain+petokorvausta+saa.
Että+älä+palliaivo+minulle+nukkumisesta+puhu.+Sinä+vaan+nukut+valveillasikin+olo+ajan.+Koko+elämäsi+on+yhtä+nukkumista.+Niin+vähän+saat+aikaan.+Ja+vielä+kaupan+päälle+pelkäät+hysteerisesti+sutta,+mikä+saa+minunkaltaisen+fiksun+ihmisen+ihan+hirnumaan+ja+nauraa+röhöttämään.+Kaikenlaista+ihmisjätettä+sitä+voi+olla+olemassa.
13.02.2020 00:33
Heh+heh....kyllä+täällä+märy+raikaa.+Petoryhmä+sitä+ja+petoryhmä+tätä...he+he+he,+petoryhmä+taas+ja+petoryhmä+aina,+hi+hi+hi....Minä+tarjoan+nenäliinoja+että+saa+petopelkuri+niiskuttaa+niihin+räkänokkaansa+ja+pahaa+oloaan.+
Raukat+pelkää+petoryhmää+jo+yhtä+paljon+kuin+susia.+He+heh+mitä+pellejä.
11.02.2020 12:20
Heh+heh....meilläpäin+on+kautta+aikain+jo+pienet+lapset+opetettu+sylkemään+ja+räkimään+päin+läskiaivon+naamaa.+Ja+läskiaivolla+tarkoitan+tässä+tapauksessa+mm+metsästäjää,+susipelkuria,+maalaistolleroa+ja+niin+edelleen.
05.02.2020 21:55
9 / 106