Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettuaan ja peiliin katsoessaan, jotta haluaa piileskellä apinanaamoineen.

Olen osoittanut kiistattomasti Susianalyysin suuruuden. Kansalaiset on jaettu fiksuihin ja sutta pelkääviin apinoihin. Apina pelkää tyhjää, mutta minä olen terapeutti heille. Ihan hyvää hyvyyttäni. Tätä kautta saamme toivottavasti lisää ihmisiä tähän maahan. Tämä ei ole apinoille tarkoitettua aluetta.

Ja nythän pitää muistaa, että tarkoitan Susianalyysissa määrittelemääni apinaa. En suinkaan viidakossa taikka savannilla elävää, hienoa oikeaa apinaa.

Minun apina on piesty lerppahuuli. Huulet tötteröllä sutta pelkäävä pallinaama. Säälittävä läsöperse ja pulla-aivo. Usein metsästystä harrastava juoppo. Maaseudulla asusteleva sontaläjä.

Sen verran kuitenkin tajuaa, jotta parempi vaan olla vinkumatta mitään. Jos apina vinkuu, niin aina vaan enemmän vinkuapinaksi muuttuu. Susianalyysissa on totuus, apina olkoon hiljaa. Apina toki voi kehittää itseään ja mahdollisesti nousta suosta, jos ahkerasti jaksaa opiskella Susianalyysia.

5

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerroppa suuri mestari. Mistä näitä, sinun mahtavia teoksia löytyy. Olisin todella kiinnostunut, tutustumaan niihin.

• Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

Jotenkin vaan sinun kaikki lupauksesi "analyyseista" on jäänyt vuosien saatossa puheasteelle.
        Einarit johtaa tällä hetkellä 6-0. He käyvät metsällä ja saavat saalista. Ehkäpä jokunen susikin on kuollut. Ainakin vanhuuteen.

• Anonyymi

Ymmärsinkö oikein, että sinun sanavalintojasi ei hyväksytä, eikös Suomessa ole sanavapaus. Täytyy selata aiempia juttujasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      1
      2656
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      105
      2394
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2199
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1804
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1396
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1273
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      169
      1095
    8. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1013
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      81
      984
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      79
      873
    Aihe