Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettuaan ja peiliin katsoessaan, jotta haluaa piileskellä apinanaamoineen.

Olen osoittanut kiistattomasti Susianalyysin suuruuden. Kansalaiset on jaettu fiksuihin ja sutta pelkääviin apinoihin. Apina pelkää tyhjää, mutta minä olen terapeutti heille. Ihan hyvää hyvyyttäni. Tätä kautta saamme toivottavasti lisää ihmisiä tähän maahan. Tämä ei ole apinoille tarkoitettua aluetta.

Ja nythän pitää muistaa, että tarkoitan Susianalyysissa määrittelemääni apinaa. En suinkaan viidakossa taikka savannilla elävää, hienoa oikeaa apinaa.

Minun apina on piesty lerppahuuli. Huulet tötteröllä sutta pelkäävä pallinaama. Säälittävä läsöperse ja pulla-aivo. Usein metsästystä harrastava juoppo. Maaseudulla asusteleva sontaläjä.

Sen verran kuitenkin tajuaa, jotta parempi vaan olla vinkumatta mitään. Jos apina vinkuu, niin aina vaan enemmän vinkuapinaksi muuttuu. Susianalyysissa on totuus, apina olkoon hiljaa. Apina toki voi kehittää itseään ja mahdollisesti nousta suosta, jos ahkerasti jaksaa opiskella Susianalyysia.

5

309

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerroppa suuri mestari. Mistä näitä, sinun mahtavia teoksia löytyy. Olisin todella kiinnostunut, tutustumaan niihin.

• Susianalyytikko

Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

Jotenkin vaan sinun kaikki lupauksesi "analyyseista" on jäänyt vuosien saatossa puheasteelle.
        Einarit johtaa tällä hetkellä 6-0. He käyvät metsällä ja saavat saalista. Ehkäpä jokunen susikin on kuollut. Ainakin vanhuuteen.

• Anonyymi

Ymmärsinkö oikein, että sinun sanavalintojasi ei hyväksytä, eikös Suomessa ole sanavapaus. Täytyy selata aiempia juttujasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe