Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
älähän nyt ota kaikkia asioita niin vakavasti. Esimerkiksi laatuelokuviin on joskus oikein mukava paneutua, mutta joskus taas uuno turhapurokin voi tuntua ihan hauskalle ajanvietteelle. Vastauksesi oli tosi asiallinen, mutta pientä lisätarkennusta kaipaisin:
"Matemaattisesti katsoen olisi erittäin epätodennäköistä jos ei olisi"
Mietippä tätä lausetta vähän tarkemmin.
29.01.2010 10:36
koneet tee raskaat työt maaseudulla nykyään ja aivoja ei tarvi rasittaa ollenkaan. Kyllä hien valuminen johtuu petopelosta ja rapulasta.
28.01.2010 16:04
tämä sitten sinun mielestäsi on?
"Heh heh, helppo vastata. Jos noista kahdesta pitää valita niin ilman muuta 6000 sutta ja 1000 hirveä"
Onko se sitten kysymys? heh heh... Minusta se on selvä vastaus tyhmään kysymykseesi.
28.01.2010 14:58
vastata. Jos noista kahdesta pitää valita niin ilman muuta 6000 sutta ja 1000 hirveä. Hirviä pitäisi olla sen verran, jotta niistä riittäisi susille purtavaa. Ihmisen täytyisi tyytyä navettalihaan, kuten olen monesti aiemmin todennut. Ylimääräisiä hirviä ei metsässä tarvisi lojua. Tietysti pitäisi aluksi miettiä, mikä olisi susien sopiva määrä ja sen jälkeen vasta miettiä hirvien määrää. Tai sitä sitä pitäisi miettiä, koska sudethan sitä säätelisivät automaattisesti. Selvää on, että susien määrä pitäisi kuitenkin olla moninkertainen nykyiseen verrattuna. Jäikö vielä jotain epäselvää?
27.01.2010 18:48
pistää vähän miettimään, että mitähän ne metsästäjät siellä metsässä oikein puuhailevat kun siellä kuulemma on niin hekumaalisen ihanaa. Hehtaarin alueellehan mahtuu jo aika monta rakastelukumppania. Ja mikä parasta, niin nämä kumppanit ovat aina valmiita ja niille kelpaa haiseva lantamöykkykin ruskeine kalsareineen.
21.01.2010 14:07
mielelläni mukulani metsätaipaleelle jalkaisin taikka pyöräillen. Se on oivaa liikuntaa. Kuskaa sinä pelkuriapina pentujasi vaikka taksilla. Säälittävä märisijä tekee juuri näin.
21.01.2010 05:03
katsoppa kun susianalyysi ei ole yksinkertaista löpinää. Siksipä antamani syvällinen vastaus ei välttämättä saavuta apinan ajattelutasoa. Puhumme eri taajuudella. Tätä taajuuseroa tosin pyrin parhaani mukaan korjaamaan ja sitä kautta apinalle antamaan eväitä itsenäiseen ajatteluun. Susiuskovainen lantamöykky kun kuulee jatkuvasti häiritsevää taustakohinaa imettyään susipelon äidinmaidosta. Tätä kohinaa minä korjaan parhaani mukaan.
21.01.2010 04:58
oli tarkoitettu tuolle "et nyt viitsisi"-apinalle.
20.01.2010 19:00
sitä parkua ja märyä saa jatkuvasti kuunnella kun hysteerikot eivät uskalla lastaan koulutaipaleelle laittaa muuta kuin taksin kyydissä johtuen susipelosta. Vielä enemmän poropaimenet ulisevat ja vinkuvat raadeltujen porojensa perään, vaikka poronhan kuuluisi olla ihan perusmuonaa susille.
20.01.2010 18:59
tyypillistä susiuskovaisen ihmisen löpinää. Sinä pidät mielelläsi lapsesi pois koulusta, missä jaetaan asiallista tietoa mm petoeläimistä. Sen sijaan haluat sukusi kanssa kotona pelotella lapsiasi esim. susien kaameudella. Tätä aihettahan käsittelee kirjoittamani Susianalyysi II (kannattaa lukea). Minulla on ajankohtaista tietoa nykypäivän tilanteesta sutta pelkäävien maalaisapinoitten mielialoista. Olenhan tehnyt useita tutkimusmatkoja (maakuntareissuja) metsässä asuvien petopelkurikarvaperseitten luokse susianalyysini varten.
20.01.2010 02:54
täällähän jo panikoidaan, kun terapiaani petokauhuisille ei ole tarjolla kiireistäni johtuen. Olkaa huoletta kaikki, sekä fiksut että sutta pelkäävät apinat. Uusin, faktoihin perustuva asiallinen avaukseni ilmestyy tuota pikaa. Saapahan apina jälleen pohdittavaa.
19.01.2010 17:30
asioissa on järkensä säilyttäneelle ihmiselle hyvinkin helppoa. Kenelläkään ei esim. tarvi tässä maassa pelätä joutuvansa susien raatelemaksi. Enempi voisi vaikkapa pelätä paskakärpäsen aiheuttamaa sieni-infektiota, johon mikään lääke ei auta. Jos kuitenkin niinkin äärimmäisen epätodennäköinen tapahtuma kuin susien raatelu sattuisi sinun taikka lastesi kohdalle, niin VOI VOI sitten. Silloin apinalla pitää niiskuttaa nenäliinaan jotain mömmöä, heh heh. Hysteriaan ei oikeasti ole ainakaan susien takia aihetta.
16.01.2010 23:42
apina ymmärrä, että nyt puhutaan susianalyysissa määrittelemästäni "apinasta"? Otahan tuosta näsduuki ja niistä sillä nokkas ja sitten pyyhi pyllysi (hätäpaskasta), senkin sutta pelkäävä apina.
12.01.2010 18:44
sitten laskea taikka arvioida, kuinka paljon maaseudulla kärsii asustella hysteerisiä ja sivistymättömiä apinoita, jotta suomea voitaisiin pitää kansainvälisessä mittakaavassa sivistysvaltiona. Nythän maaseutumme on pullollaan näitä apinoita. Minun näkemykseni mukaan mikä tahansa maa vaikkapa afrikasta on svistyneempi kuin suomi petoasioissa. Täällä vaan märistään ja voivotellaan, vaikka kenelläkään ei ole pelkoa joutuvansa petojen raatelemaksi. Kaikesta huvinta on, jotta nämä märisijät asuvat mielä maaseudulla, missä petojen kuuluisi jolkutella rauhassa. Minähän olenkin todennut, jotta nämä apinat pitäisi hätistää kaupunkeihin.
12.01.2010 14:34
minähän olen aina sanonut, jotta suomalaiset ja ruotsalaiset ovat turhan märisijöitä petoasioissa. Minäpä annan kansankynttilänä sinulle (apina) pikku kotitehtävän, kun noita pinta-aloja ja susimääriä siinä pyörittelet. Laskepa, paljonko suomessa kuuluisi olla susia suhteutettuna vaikkapa kanadan taikka espanjan susimäärään. Nämä maathan ovat sivistysvaltioita petoasioissa pelkurijunttisuomeen verrattuna. Siellä ei turhaa itketä ja vinguta susien määrästä. Jos et osaa laskea, niin voin opastaa ja auttaa tulkitsemaan tulosta.
11.01.2010 12:07
apina sinä oma nimesi, heh heh. Veikkaan, että apinakaan (sinä) ei kehtaa nimeään sanoa kirjoitettuaan noin tyhmiä. Minä sen sijaan julkaisen Susianalyysin omalla nimelläni kokonaisuudessaan sen vihdoin valmistuttua. Siitä tuleekin todennäköisesti opetusmateriaalia yliopistoihin. Ja joutaisikin noita lapsia ja aikuisia vähän popsia suihin näin luonnon suojelijan näkökohdasta ajateltuna. Ihmisiä kun on aivan liikaa maapallolla.
10.01.2010 12:22
kyllähän minä yleensä olen oikeassa, heh heh.
08.01.2010 16:26
jos asioihin paneutuu eikä vaan lorvi ja pelaa esim. pelejä ja katso telkkaria, kuten joillakin on tapana. Sen voin sanoa, että opettaminen voi joskus tuntua tosi työläältä peruskoulussa. Mainitsen mm. tuntien valmistelun ja kokeitten korjaamisen vievän huomattavasti aikaa. Tästähän minulla on omakohtaista kokemusta näin kansankynttilänä.
08.01.2010 16:25
huumori on aina paikallaan välillä keventämässä niin raskasta ja vaikeatajuista susianalyysiani. Tällaiset kevennykset suovat apinan aivoille tarvittua hengähdystaukoa, jotta jaksaisi taas opiskella ja osallistua tiiviisti antamaani petopelkoterapiaan. Vakavasti puhuen ajatukseni todella saavat apinan hämmennyksen tilaan ja ehkä jopa ajattelemaan. Ja nyt, jottei nenäliinoja ja sensuuria tarvita, niin mainitsen vielä kerran, jotta "apina" on tarkasti määritelty susianalyysissa I ja II:ssa. Se ei suinkaan ole mikään ivasana.
08.01.2010 12:30
rohkeutta ole koskaan puuttunut. Maakuntamatkoillani olen törmännyt useinkin raivotautisiin ja pelokkaisiin apinoihin, joilla järki on sumentunut. Minulla ei kuiteskaan tällainen uho pelota laisinkaan. Sitävastoin rauhallinen ja asiallinen olemukseni rauhoittaa hysteerista apinaa. Pian hän huomaakin, jotta voin oikeasti tarjota hänelle apua petopelkoonsa. Joskus tosin olen joutunut haulisateeseen, josta muistaakseni olen kertonut teille matkaraporteissani. Pelkoa paljon tärkeämpänä pidän arvokasta työtäni, jota teen kansankynttilänä sekä susianalyytikkona syrjäseutujen sivistämiseksi. Tule vaan apina talikko kädessä eteeni meuhkaamaan niin minä komennan sinut nurkkaan häpeämään.
05.01.2010 13:03
93 / 106