Pelkäävätkö sudet suojelijat

Metsänkävijä aito

Ovatko susien puolestapuhuvat peloissaan? He eivät enää esiinnyt julkisuudessa omilla nimillään vaan pitävät muutenkin matalaa profilia. He taitavat ymmärtää ennemin tai myöhemmin tapahtuvat suden lapsiin kohdistuvan hyökkäyksen. Silloin olisi ikävä selitellä?

5

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apina sinä oma nimesi, heh heh. Veikkaan, että apinakaan (sinä) ei kehtaa nimeään sanoa kirjoitettuaan noin tyhmiä. Minä sen sijaan julkaisen Susianalyysin omalla nimelläni kokonaisuudessaan sen vihdoin valmistuttua. Siitä tuleekin todennäköisesti opetusmateriaalia yliopistoihin. Ja joutaisikin noita lapsia ja aikuisia vähän popsia suihin näin luonnon suojelijan näkökohdasta ajateltuna. Ihmisiä kun on aivan liikaa maapallolla.

      • Suojelija ko

        mutta miten käy jos susi todellakin käy ihmisen kimppuun? no sehän on selvää, sutta tullaan jahtaamaan niin kauan että se saadaan hengiltä, ja sama tapahtuu jos susi/joku muu petoeläin eksyy liian lähelle asutusta. tästä asiasta tullaan siihen että jos petoeläin kannan annetaan kasvaa ylettömästi niin pedot eivät yksinkertaisesti mahdu metsiimme jonka jälkeen ne ilmaantuvat pihoillemme, mutta tätähän te suojelijat odotatte, vai? pääsisitte näkemään sen ihanan söpön eläimen taka pihallanne, se voi tosiaankin olla söpö ja ihana mutta se on peto... sitten kun olet ollut vastakkain pentujaan puolustavan karhun kanssa kuset housuissa niin tule sitten puhumaan siitä niiden söpöydestä.
        Tuntuu siltä että luulette ymmärtävänne eläimiä, ymmärtäminen ei ole sama asia kuin niistä lukeminen.


      • sinä se

        jaksat naurattaa!!! Hullujen huoneita ei enää silloin ole kun sinun "tutkielmasi" valmistuvat.
        Hullujen huoneella olisvat sinun ainoat asiakkaasi - sen verran paljon olet noista "analyyseistasi"
        täällä kertonut jotta jokainen epäillyksettä tietää niiden arvon. Kukkapenkkiinkin ne ovat liian vahvaa
        lannoitetta.
        Ainoa missä ole analyyseinesi onnistunut on meidän naurattamisemme. Metsästyksen vastustajista
        olet maalannut heissä pysyvän apinakuvan.
        Tässä analyysi sinusta ja sinun luovuudestasi.


      • skeptikko

        sitä analyysiä ei tule kuunaan päivänä ja omalla nimellä et uskalla taatusti esiintyä.


      • jossakin ihme

        Bantustanissa on yliopisto???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe