Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
hysteerikkoapina esittää kysymyksiään huulet törröllään ja peloissaan. Tämä einari ei nuku öitään rauhassa, ennen kuin viimeinenkin susi on tapettu. Tätä aihetta olen käsitellyt Susianalyysissani. Analyysini siemenet ovat järjetön petokauhu, suhteellisuusteoria sekä susiuskovaisuus. Koittakaa pikkuhiljaa pureskella näitä kovia pähkinöitä. Koitan selittää teille mahdollisimman tarkkaan, jotta ymmärtäisitte, mistä on kysymys.
28.10.2009 12:41
aina vain vähemmän, kun ahneet ihmisporsaat saavat mellastaa mielin määrin. Siksipä minäkin (fiksuna) ihmisenä toivon, jotta jonain päivänä susi saisi maistaa tällaisen ihmisporsaan lihaa. Se voisi pistää tollon ajattelemaan. Todennäköisesti tällainen raatelu kuitenkin aiheuttaisi hysteriaa pelkuriapinoitten keskuudessa, mutta juuri tällaista suhteetonta paniikkia vastaan minä teenkin äärimmäisen tärkeää sivistystyötäni laajalla rintamalla. Tähän kuuluu mm koulumaailma. Suhteellisuusteorian alkeet tulisi hallita jokaisella kansalaisella. Fiksun ihmisen elämää ei hallitse petokauhu. Todennäköisyyslaskenta nousee tässä yhteydessä arvoon arvaamattomaan.
28.10.2009 11:50
todennut loogisesti, jotta nykyajan ihmiselle tulisi välttää "navetassa" kasvatettu liha. Siis jos lihalla ylipäätänsä pitää mässäillä. Kaikki luonnon eläimiä syövät ihmiset ovat ahneita ihmisporsaita, jotka vähät välittää luonnon hyvinvoinnista. Tällaiset raakalaiset söisivät vaikka isoäitinsä lihanhimossaan. (toivottavasti apina ymmärrät kielikuvani).
Henkisesti kypsemmät ihmiset (esim. minä) sen sijaan jättävät luontoriistan mielellään petojen armoille. Heille on tärkeätä, jotta jotain oikeata kiihkoa ja viettiä on vielä nykypäivänä olemassa. Siihen ei kuulu helppo lahtaus ylivertaisen aseen kanssa. Siksi fiksut yrittävätkin päästä lihanhimosta eroon. Koko maapalloa ajatellen olisi paljon parempi, jos ihminen vähentäisi lihansyöntiä.
Turha tulla mulle selitteleen jotain metsästäjien yleviä (heh heh) periaatteita. Possuja kaikki tyynni.
28.10.2009 11:42
yleensäkään alennu ala-arvoiseen keskusteluun, joten jätän typerän kysymyksesi sinun arvioitavaksesi, heh heh. Esitäpä jokin mielenkiintoinen kysymys, jos pystyt siihen.
28.10.2009 11:32
"Koiranomistaja säikähti tilannetta"
Minähän olen aina sanonut, jotta yleensä metsästäjät ovat petohysteerikoita. Minä en olisi säikähtänyt tuollaista tilannetta. Päinvastoin, olisin ollut haltioissani.
28.10.2009 11:29
huviksesi, kuinka monta kertaa fiksumpi minä olen kuin sinä. Nyt puhutaan siis ykköstä suuremmasta luvusta, jos pelkuriapina ymmärrät, mitä tarkoitan, heh heh. Voin antaa tarvittaessa tukiopetusta, jos oikeasti haluat ymmärtää, mitä tarkoitin. Minä haluan auttaa kaikkia petopelosta kärsiviä ihan sydämmestäni.
28.10.2009 01:58
paljon typerien minkinkasvattajien rehuksi juurikaan ole. Susia on sen verran vähän tässä maassa johtuen hysteerikkojen valituksesta ja uikutuksesta. Minä suosittelisen sen sijaan, jotta kaikki minkit vaan vapaaksi luontoon susille hiukopalaksi, heh heh. Susilla on aina nälkä tällaisessa ahneitten ihmisporsaitten hallitsemassa valtakunnassa.
Ammu sinä vaan tollo jäneksiä, heh heh. Toivo kuitenkin, jottet suteen törmää peloissasi. Tuommonen velliperse tosin paskoo housuihinsa jo koiran jäljen nähdessään. Eräs krapulainen susihysteerikko (Kuusamo 14.12.2004) sai paniikkikohtauksen nähtyään variksen jäljet uunituoreella hangella.
28.10.2009 01:53
menenkin, nimittäin saunaan ja lauteille ottamaan pikku yömyssyn (annokseni). Kalsarit vaihdan tietysti, toisin kuin maaseutujen petoja pelkäävät turajussit. Heillähän kaikki kalsarit ovat aina paskanruskeita.
28.10.2009 01:45
minullakin heräsi ruokahalu kun luonnon uljaat eläimet saavat poroa raadellakseen. On oikeus ja kohtuus, jotta kotkat, sudet, ahmat jne raatelevat mahdollisimman paljon poroja. Kohtuullista vain eivät ole poropaimenille maksettavat petokorvaukset. Niistä olisi luovuttava kokonaan.
22.10.2009 18:05
varsinkin kohta "Lopulta karhu nukutettiin ja palautettiin luontoon".
Mitenköhän Suomessa? Jos karhu tai edes karhun jäljet nähdään missä päin metsää tahansa, niin pelkurit paskovat heti housuihinsa ja ovat vaatimassa karhun tappoa. Minä olen aina väittänyt, jotta Suomi on petoja hysteerisesti pelkäävien kuraperseitten luvattu valtakunta. On täällä toki fiksujakin, mutta he harvemmin asuvat jossain perähikiällä ja mesoavat petojen kaameudesta.
20.10.2009 16:23
sopivat "kengät" taitavat olla balettitossut ja meikkiä naamaan, heh heh. Ja pysyttele poissa sieltä metsästä varpaitasi palelluttamasta. Eipähän tarvitsisi vinkua enää, jotta palelee.
18.10.2009 04:48
taidat oikea huuliveikko! Harvinaista, jotta tällä palstalla esiintyy huumoria. Vai että israelille rauhanpalkinto... he he hahha haaaahhhh ha he ha heh ha hihi hihi hii höh höh ja röh röh, hi hia hii. Sittenhän voitas vaikka Aatu julistaa pyhimykseksi, heh heh heeh.
10.10.2009 15:50
yliolento ja puhdas sinä luulet olevasi sikaan verrattuna? Kenties jalompi ihmisporsas? Siis vaikkapa jollain typerällä uskonhömpällä jalostettu emakkoihminen. Karsinassa asuva porsas. Minä en aliarvioi enkä halveksi sikaa yhtään sen kummemmin kuin mitä tahansa muutakaan elukkaa taikka ihmistä.
06.10.2009 22:53
mikään todennäköisyys petä. Jos vaikkapa täytät lottokupongin, niin on hyvinkin todennäköistä, ettet saa täysosumaa, mutta todennäköisyyslaskennan mukaan täysosumia kuitenkin sattuu aina silloin tällöin. Aivan samalla tavalla luonto on täynnänsä erilaisia tapahtumia. Joskus hirvi voi jäädä auton tai junan alle ihan tuosta vaan. Mutta hirvestäjät ruokkivat tätä todennäköisyyttä. Onhan todennäköisempää saada esim. pitkävetoon osuma vihjeen taikka sopupelin kautta. Jos hirvestäjä paukuttaa pyssyään, niin samalla lailla on todennäköisempää saada liikenteessä hysteerisen hirven survomia ihmisuhreja. Toivon, jotta ymmärrät jo, ettei tarvi alkaa vääntään rautalangasta. Sekin kyllä minulta onnistuu.
01.10.2009 15:01
todennäköisyyslaskentaa, niin ymmärrät, jotta tällaistakin voi tapahtua. Siihen ei tarvita edella mainittua laskentoa tajuamaan, jotta hirvet poukkoilevat sinne sun tänne jahtikauden alettua.
01.10.2009 12:59
tähänkin juttuun antaa syvällisempi vastaus:
Hirvet ovat nyt hysteerisiä, kun ahneet ihmisporsashirvestäjät jahtaavat niitä lihanhimonsa sokaisemina. Hirvestäjä vähät välittää, vaikka saisi paukuttelullaan nämä muuten niin kesyt metsälehmät poukkoilemaan teille aiheuttamaan kuolonkolareja.
01.10.2009 12:31
pitäsköhän sulla vaihtaa nimimerkkisi vaikkapa "erätransu 19" :ksi, kun selvästikin olet poika joka haluaisi olla tyttö? Jos sinä olet joskus ampunut hirven, niin minä olen apina.
29.09.2009 13:35
halua israelilaiset luopua maistaan, heh heh. Ennemmin he möisivät vaikkapa isoäitinsä. Kyse onkin oikeudenmukaisuudesta ja rauhasta. Ja eihän inkkareilta ikinä mitään ole kysyttykään.
27.09.2009 16:17
natseja joka puolella. Jos suomalainen vaikkapa voittaisi israelilaisen painiottelussa, niin tämä suomalainen olisi varmaan sinun muelestäsi natsi?
27.09.2009 16:14
on velkaa, joka kuitenkin pitää maksaa takaisin. Ei meille kukaan lahjaksi rahaa anna kuten USA antaa Israelille.
Tätähän minä juuri tarkoitin, että jos historiallisiin syihin vedoten aletaan miettimään kuka missäkin saa asua, niin tällöin vaikkapa sitten saamelaisten tulisi asuttaa suomi, intiaanien amerikka ja juutalaistenkin pikku pläntti Lähi-Itää. Mutta kun se ei oikein toimi nykypäivänä. Ainut mikä on pantu rahan voimalla väkisin toimimaan on tuo pikku pläntti.
27.09.2009 16:08
98 / 106