Voiko juutalainen syödä porsasta? Siis siten, että hänen elimistönsä kestää tämän. Ja jos hän ei heti pasko ja ripuloi housuihinsa syötyään possua, niin eikö ole luonnotonta kieltäytyä herkulliselsa sianpossun nauttimiselta joihinkin typeriin ja vanhoihin uskonnollisiin perinteisiin viitaten? Minäkin syön lammasta, mutta kyllä se possukin maistuu. Miten joku voi olla noin herkkä syömisistään? Juutalaisten pitäisi olla suvaitsevaisempia ruuan suhteen. Minä väitänkin, jotta jos juutalainen joutuisi näkemään nälkää, niin kyllä silloin possukin maistuisi, heh heh.
Sianpossuista
10
245
Vastaukset
- Diana-ad-rem
Eikö joku laulanut aikoinaan, että ihminen on sitä, mitä syö.
Tiedä häntä, mutta sinä ainakin myönnät olevasi koska nikki on mikä on.yliolento ja puhdas sinä luulet olevasi sikaan verrattuna? Kenties jalompi ihmisporsas? Siis vaikkapa jollain typerällä uskonhömpällä jalostettu emakkoihminen. Karsinassa asuva porsas. Minä en aliarvioi enkä halveksi sikaa yhtään sen kummemmin kuin mitä tahansa muutakaan elukkaa taikka ihmistä.
- ttkk
Arvomaailma on köyhä sellaisilla ihmisillä, jotka ei kykene kunnioittamaan toisten vakaumusta!
Jumala antoi Mooseksen Lain Siinailla Israelin kansalle ja vaatii sen noudattamisen Tuomiopäivään asti ainakin! Iäisestä liitosta Raamattu puhuu nuiden yhteydessä!
Kirjottaja voi herkutella siis itse possupaisteilla, ei juutalaiset kilpaile siinä lajissa! - Aatteleppaite
syömättämyys on samanlaista taikauskoa kuin kanojen heiluttelu pään yllä,ei sioissa mitään vikaa ole.
Israelin maaperä vaan on niin saastunutta että tekee sioista huonon makuista,ja tämä on syy miksi alikehittyneet ihmiset aikoinaan uskoivat sian edustavan jotain pahaa.- Kerrakseen
Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?
- Aatteleppaite
Kerrakseen kirjoitti:
Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?
niin niistä saa oivan pyörätelineen;()
On tainnut vetää aivosi läskiksi. Tai paremminkin täyttänyt läskillä sen tyhjän pääkoppasi.
- ccvxxv
sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.
- talitintti.
ccvxxv kirjoitti:
sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.
näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin
- Aatteleppaite
talitintti. kirjoitti:
näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin
kehdannut omalla nm vastata,heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644