Sianpossuista

Röhnäke

Voiko juutalainen syödä porsasta? Siis siten, että hänen elimistönsä kestää tämän. Ja jos hän ei heti pasko ja ripuloi housuihinsa syötyään possua, niin eikö ole luonnotonta kieltäytyä herkulliselsa sianpossun nauttimiselta joihinkin typeriin ja vanhoihin uskonnollisiin perinteisiin viitaten? Minäkin syön lammasta, mutta kyllä se possukin maistuu. Miten joku voi olla noin herkkä syömisistään? Juutalaisten pitäisi olla suvaitsevaisempia ruuan suhteen. Minä väitänkin, jotta jos juutalainen joutuisi näkemään nälkää, niin kyllä silloin possukin maistuisi, heh heh.

10

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diana-ad-rem

      Eikö joku laulanut aikoinaan, että ihminen on sitä, mitä syö.

      Tiedä häntä, mutta sinä ainakin myönnät olevasi koska nikki on mikä on.

      • yliolento ja puhdas sinä luulet olevasi sikaan verrattuna? Kenties jalompi ihmisporsas? Siis vaikkapa jollain typerällä uskonhömpällä jalostettu emakkoihminen. Karsinassa asuva porsas. Minä en aliarvioi enkä halveksi sikaa yhtään sen kummemmin kuin mitä tahansa muutakaan elukkaa taikka ihmistä.


    • ttkk

      Arvomaailma on köyhä sellaisilla ihmisillä, jotka ei kykene kunnioittamaan toisten vakaumusta!
      Jumala antoi Mooseksen Lain Siinailla Israelin kansalle ja vaatii sen noudattamisen Tuomiopäivään asti ainakin! Iäisestä liitosta Raamattu puhuu nuiden yhteydessä!

      Kirjottaja voi herkutella siis itse possupaisteilla, ei juutalaiset kilpaile siinä lajissa!

    • Aatteleppaite

      syömättämyys on samanlaista taikauskoa kuin kanojen heiluttelu pään yllä,ei sioissa mitään vikaa ole.
      Israelin maaperä vaan on niin saastunutta että tekee sioista huonon makuista,ja tämä on syy miksi alikehittyneet ihmiset aikoinaan uskoivat sian edustavan jotain pahaa.

      • Kerrakseen

        Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?


      • Aatteleppaite
        Kerrakseen kirjoitti:

        Mitenkäs siellä teillä on ollut tapana siat maahan istuttaa? Saparo ylös vaiko sittenkin alas?

        niin niistä saa oivan pyörätelineen;()


    • On tainnut vetää aivosi läskiksi. Tai paremminkin täyttänyt läskillä sen tyhjän pääkoppasi.

      • ccvxxv

        sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.


      • talitintti.
        ccvxxv kirjoitti:

        sinun jutuissasi ei ole yht'ään mitään järkeä,olet koko suomi24 pohjanoteeraus.

        näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin


      • Aatteleppaite
        talitintti. kirjoitti:

        näyt pääsevän vielä reilusti alle hänen joten hyvää jatkoa vaan sinne syvyyksiin

        kehdannut omalla nm vastata,heh heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe