inkkupinkku-70

Turkulainen, onnellisesti naimisissa oleva nainen, joka EI HAE SEURAA! Sätti on tapa kuluttaa aikaa ja jos sitä joku ei usko niin murhe on hänen, ei minun. OIkein mukavaa elämää kaikille =)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 190 kommenttia
- Jep, kyllä niitä on, mut ei liikaa! Minä löysin tuollaisen 4 kk sitten, ja olen taivaassa =)) Ole sinnikäs, kyllä se vielä onnistuu sinultakin!!
- Toi on Samuli Edelmannin biisistä Yön Valot vuodelta 1992 =)
Olen siitä saakka noudattanut tota ohjetta! - hei, jätä mies, itke itkus ja mene sen jälkeen onnellisena Stockkalle kahville =)
Näin ite teksin, MIKÄÄN eikä KUKAAN saisi minua maalle, hyi olkoon - Fiksu, nuori nainen siellä tuntuu olevan =) Juu, älä turhaan meikkaa, jos ei tunnu siltä, vaan ole luonnollinen, koska nuori ihminen on nätti joka tapauksessa. Sitten keski-iässä, kuten minäkin, on YMPÄRISTÖTEKO laittaa meikkiä, koska sitten tilanne on aivan toinen =)
Hyvää jatkoa sinulle kaikinpuolin - Niin, mutta kyl ulkonäkö sen verran tärkeä on, että jos jo puolen vuoden päästä alkaa kiloja tulla tuohon tahtiin niin huh huh. Nyt ei käsittääkseni ole kyse, siitä että haetaan mitään langanlaihuutta, ja kirjoittaja on oikeasti huolissaan tytöstä.
Kyllä minä ymmärrän, ettei kukaan juuri tykkää, jos kumppani lihoo muodottomaksi, eihän hän silloin ole edes se, johon alunperin kirjoittaja rakastui. Itsestään huolehtiminen on myös toisen osapuolen kunnioittamista, mielestäni. - Aivan! Ite olen perunut useat treffit, vaan sanomalla ettei kiinnosta kuitenkaan. Ei tulis mieleenkään keksiä mitään tekosyytä. Vois melkein uskoa, että syöpä on totta, ja jos ei oo niin aika uskalias valhe, koska oon sen verran taikauskoinen, etten moista ees uskaltais keksiä, ettei sit oikeesti moista kamalaa tautia tulis. Kyl vaan täytyy hyväskyä pakit, minkäs teet.
- Dorka oli sekä myyjä että välittäjä. Tarjous pitää aina esittää, voihan olla ettei toista tule. Tässä kohtaa näemmä myyjälle kävi tuuri, harmi teille, mut onhan noita taloja =)
- kyllä luin ja tykkäsin =)
- Komppaa täysin N34!! Juuri näin, että kohtelias kohteliaalle, ja törkyviestit ignoorataan proofilia katsomatta!!!
- ,,mielestäni ihan pölö...ei osaa tuomaroida mielestäni lainkaa...antaa enemmän ulkonäön kuin taidon ratkaista...kaipaan Nikulaa =)))