inkkupinkku-70

Turkulainen, onnellisesti naimisissa oleva nainen, joka EI HAE SEURAA! Sätti on tapa kuluttaa aikaa ja jos sitä joku ei usko niin murhe on hänen, ei minun. OIkein mukavaa elämää kaikille =)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 190 kommenttia
- Tän palstan tyypeistä on...vastauksista päätelleen... 90 pros. istunu p.....a, ku aivoja on jaettu =) Ite olin 15-vuotias vuonna 1984, jolloin päätin, että yhden tatskan otan ja piste. Toteutuin asian vuonna 1993, pienen kauniin skorpionin vasempaan nilkkaan, ja päivääkään en ole katunut. Se ei ollu mitenkään mikään muotijuttu vaan halusin se jo silloin ja thats it. Nää äijät täällä mitkä uhoo luomun sun puolesta on sellasia ihrasia vanhoja jätesäkkejä, jotka ei saa naista edes ruumishuoneelta, kalmistossakin on sentää taso =)
- Saako lihavaa sanoa sentää lihavaksi vielä? Vai onko laiha nykyään anorektikko ja lihava on laiha?? Lihava =läski. Lienet hoitajana kuullut fatoreksiasta.....jos et, niin ota selvää. Ei läski useinkaan lihavasta lähde, ellei joku ulkopuolinen sysää, näin se vaan on.
- Mulla kans =) Just nilkassa...nää periferiassa kasvaneet nauriit ny ymmärrä mistään mitään =)
- Hyvä provo =)
- Hih, mä VANNON!! et tän palstan "superkasvattajat" on lähes kaikki bilettäny kasarilla kuten kaikki teinit teki ja kasvanu ihan normaaliksi aikuisiksi. Se, miks ne huutaa pää punaisena, en ymmärrä. Taitaa olla unohtunu oma nuoruus liian monelta =)
- Heh, hyvä vastaus =)
- Kuulostaa tutulta kysymykseltä =) Ite päivystin noin 4 vuotta suomi24 ennen siis ku reilu vuosi sit tapasin nykyisen mieheni, ja kyl välillä oli pakko pistää HETI viesti, kun olin päässy treffeiltä kotiin, jos siis tyyppi kiinnosti. Toho ei oo ihan oikeaa vastausta kuitenkaan, kun se niin riippuu minkä tyylinen mies on. Jotku tykkää kovasti kun nainen on innokas mut sit taas ryssin kyl monta olemalla yli-innokas =)
Olin kans kova ihastumaan, ja sit vaan oli pakko viestiä heti, mut ei kaikki siitä kyl tykänny, eli muuta en sano, ku et lycka till vaan ja hiukan jäitä hattuun kuitenkin - Sinä et kelpaisi edes jätesäkissä, koska et osaa kirjoittaa!!
Mut ALOITTAJALLE sanoisin, että koska noin kauan olet jaksanut niin ennen mitään isoa eropäätöstä ainakaan, niin puhukaa asiasta ihan kunnolla. Hänellä voi vielä olla mahdollisuus kuitenkin vähentää, koska toi on vielä mielestäni tapa enemmän kuin riippuvuus, koska ilmeisesti missään "änkyrässä" hän ei jatkuvasti ole? Mut hyvin liki lienee se, että kohta ei pääse irti omin avuin, ja sen jälkeenhän se on totaalikieltäyminen.
Jos nyt muuttaa lonkun vaikka kahviksi, limuksi, vedeksi etc. ja esim vain vkl tissuttaa niin en ITSE näkisi ongelmaa, jos ei ole väkivaltainen sun muuta. Mut sun elämä ja sun ratkaisu, kaikkea hyvää joka tapauksessa =) - Kalle,,elääkö äidit ja isät ikuisesti? Ei varmuudella tule sairautta, ei ajeta kolaria jne......auttaminen ja "elän elämän puolestasi" on kaksi täysin eri asiaa. "Ei se lapsi ikinä itse kävele, jota aina talutetaan", on mun motto ollu siitä saakka, kun olin 15-vuotias. Ja kyllä, minulla on kaksi tytärtä.
- Sinulle "vielä virtaa" suon tuon viihdykkeen mennentullen, koska se ei ole keneltäkään pois, puolisosi tilan huomioon ottaen, vaan sinulle lisää ja paljon =) On tosiaan eri asia nuorilla perheillä, jossa vanhenpien pitäisi olla läsnä ei vain paikalla.
- Mulla on kans tapana "unohtua" nettiin, mut päätin kans, et vähennän. Tuo ukko tuossa kuvassa on niin hiton ihana, etten tahdo hänen kärsivän mun addiktiosta. Kun tekee vaan PÄÄTÖKSEN! niin se on yllättävänkin helppo.
- Tuota,,,hyvä kysymys "kyllästynyt". Netti tarjoaa jotain mitä sinä et, ainakin tällä hetkellä. Kannattaa nostaa kissa pöydälle ja yrittää selvittää miksi. Jos ei tule vastausta, kannattaa miettiä jatkaako liittoa vai. MUN!! mielestä on paljon parempi olla yksin yksin ku yksin kaksin.
- Samaa mieltä kuin tuo "herätys nainen" ! Kun vasta vuosi on oltu ja jo noin pahassa jamassa niin tuskin paranee. Suosittelen kytkimen nostoa, vaikka kipeää varmastai tekeekin, mut siitä toipuu ja löydät varmasti paremman!! Tsemppiä!!
- Jätkä kusetti, mennen tullen. Älä ole liian sinisilmäinen. " Älä luota kehenkään, kunnes toisin todistetaan" .
- Pyysinkö muka anteeksiantoa? En! Kaltaisesi "ihmisen" kommentti taas kerra osoitti ettei kannata olla rehellinen. Mätäne suossa!
- Ei ole trolli! Luepa muutakin kun suoli24 niin sulle aukenee nykymaailma. Uusavuttomat ei osaa ees käyttää jääkappia, niin saati sitten käsitellä ihmissuhdeongelmia. En tarkoita, että helga on uusavuton, mutta joskus vaan on helpompi avautua anonyymina ku jutella tutuille.
- Jos on avioehto, niin ei määrää.
- No, erot sattuu, mut naisella oli kuitenkin "munaa" sanoa kasvokkain. Siitä pisteet.
- Ei reilua =( Olen itsekin lopettanut suhteen tekstiviestillä, mut kyseessä oli vain neljän kuukauden suhde, enkä ole ylpeä siitäkään. Mutta että 10 vuoden juttu....todella sikamainen ihminen on kyseessä.
- provooooooooooooooooooo...Ja koska lapsihan saa kuolla vaikka nälkään,mitä välii =)