Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: panssarijääkäri

Aloituksia

14

Kommenttia

6101

1. "Minähän perustelin jo."

Ja minä osoitin perustelusi pätemättömiksi:

1. Sanoit että siihen tarvittiin rakennustekniikkaa, minä ja videon linkittänyt anonyymi osoitimme, että inkoilla oli tekniikka tuollaisten seinien tekoon.

(Välihuomautuksena pakko kehua tuota videota: vaikka asian ei oikeastaan pitäisi yllättää, tajusin vasta sen katsottuani, että inkojen rakennuspuuhista on eurooppalaisten silminnäkijöiden kuvauksia.)

2. Sanoit että niiden tekemiseen tarvitaan korkeakulttuuri, minä huomautin, että inkavaltakunta oli korkeakulttuuri.

3. Heitit oudon perustelun että kivikaudella ei olisi kyetty tuollaisten tekemiseen, vaikka kukaan ei ole väittänyt että ne on tehty kivikaudella.

"Sinä väität, että ne voitiin rakentaa silloisilla työkaluilla jne. Minä että ei voi."

Ja minä laitoin linkin artikkeliin, jossa inkojen rakennustekniikka selitettiin. Sinä et kyennyt kertomaan ensimmäistäkään asiavirhetta tai vastaavaa siinä.

Et siis kykene kertomaan millä menetelmällä nuo muurit, joiden et usko olevan inkojen tekoa, on saatu ne ajoitettua ja mikä niiden todellinen ikä on? Et siis kykene kertomaan, mitkä kulttuurit ovat kyseessä ja millainen niiden teknologian taso sitten oli?
  2. "En ole erehtymätön"

Eli voit olla erehtynyt uskossasi, että Jumala on olemassa.

Unohdit vastata kysymykseen:
    Onko sinulla mitään muuta perusteluita näiden väitteiden (että Jeesus on tie, totuus ja elämä) paikkansapitävyydestä, kuin se, että uskot sokeasti asian olevan näin?